1 Mart 2010 Pazartesi

BİR RÜYA GÖRDÜM...

Bir rüya gördüm...
Herşey çok hızlıydı ama o kadar güzeldi ki.
Sana gelmiştim...
Elele yürüdük hiç tanımadığımız caddelerde.
Gözlerimin içine bakıyordun.
Derinlerine indin kalbimin...
Orada buldun kendini...
Daha da bir sıktın elimi...
Caddeler uzundu hiç bitmeseydi ama bitti.
Cadde bitti, zaman bitti...
Yine yaşlı gözlerle veda vakti geldi...
Yine el salladın bana ve ben dönüp arkamı gelmek zorunda kaldım sensiz yürüyeceğim caddelere...
Bu sefer caddeler daha uzun...
Birtürlü bitmiyor...
Caddenin sonunda senin olduğunu bilerek yürüyorum...
Bulacağım seni...
Bekle yeniden geleceğim...
****
27.02.2010
Muhabbet Çiçeği

16 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Rüyaların hep güzel olanları gerçek olsa.......

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, keşke güzel rüyalar hiç bitmese. Belki gerçek olur bilinmez. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

hayır olsun canım:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, hayır olsunn inşallah :)

cansudere dedi ki...

yazı çok güzel canım . ahh bu rüyalar sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansucum, ahh güzel rüyalar hep gerçek olsa değilmi...

Adsız dedi ki...

rüyası bile güzel olsa gerek. :)
kaç gün kaldı canım.. şafak saymaya başladın mı?

Berrin dedi ki...

rüyalar gerçek olmasada, gerçekler rüyalaşabiliyor..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sevgi'nin G'si canım, rüya olamayacak kadar gerçekti sanki. Şafak 353 canım :( 104 gün bitti henüz...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, evet aynen öyle gerçek olan bir rüyaydı benimkisi canım...

zuzuların annesi dedi ki...

Hayır olsun,hayırlara çıksın inşallah:)
Ben şahsen gündüz niyetine okudum yazını:))

Aylin Ünlü dedi ki...

yazılarına eşlik eden müziklerini seviyorum blogunda,bazen özellikle onları dinlemek için giriyorum :)

Adsız dedi ki...

bazen rüya görmesen bile hayal edersin ve gerçek gibi olur bu kadar özleyince şaşırırsın kendine:)az kalmış be canım geçer sayılı günlerin bunlarda hatırlamak istediğin hatırlayınca mutku olduğun anıların olarak kalır hatırında :)
sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzuların Annesi, canım gündüz niyetine olsun :) Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, müziklerimi beğenmene sevindim. Müzik konusunda bende yazılarıma uydurmaya çalışıyorum. Zevklerimizde aynı bu konuda zaten :) Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, canım haklısın. Bazen o kadar özlüyorsun ki hayal mi rüyamı karışıyor. Yatağıma girdiğimde hayal kuruyorsun mesela sonra o rüyaya dönüşüyor gibi oluyor bazı zamanlarda. Keşke güzel rüyalar hep gerçek olsa değilmi. Sevgiler canım.