29 Mart 2010 Pazartesi

YAĞMUR YAĞIYOR SELLER AKIYOR...

Yağmurlu bir bahar sabahından merhabalar... Sabah uyandığımda yağmurlu bir günle karşılandım. Önce şimşek ardından şiddetli bir gökgürültüsü. Yağmuru özlemişim. Uzun zamandır gündüzleri yaz havası yaşanan Adana'ya iyi geldi bu yağmur. Çok şiddetli yağıyor şuan. Cama vuran yağmur damlalarının sesi insanı dinlendiriyor sanki. Ama yağmurda en çok yapmaktan hoşlandığım şey elimde çayım ev keyfi yapmak, tv izlemek, uyumak. Bugün pazartesi bu hiç mümkün değil maalesef.

Hergece uyumadan çalar saatimi 06:00'a kurup öyle yatıyorum. Kimi zaman kalkıyorum kimi zaman azıcık daha uyuyayım deyip yattığım oluyor. Canımın içi sabahları telefon açtığında uyanmış olmak istiyorum.
Bu sabah yine 06.00 da çaldı saatim. Ama herzamankinden farklı bir durum vardı. Saatler ileri alındığı için sabah 06:00 karanlık oluyordu. Karanlığı görünce uyku sersemi sanırım yanlış kurdum saati dedim ve yeniden uyudum. Saat 07:00 telefon. Maalesef yine uyurken yakalandım :)

İş yerime bazen öğlen gittiğim için sabahları vaktimi uyuyarak değilde ders çalışarak geçirmem gerekiyor. KPSS sınavdan sonra öğlene kadar uyuyacağım :))
Ama erken uyanmaya alıştığım için kesin yine sabahın köründe kalkarım ben yazın bile.

İş yerinde ortam hala gergin ve stresli. Hiç işe gidesim yok bugün, bu havada...

Şimdi bu yağmur eşliğinde ders çalışayım bari :))
Herkese iyi bir hafta diliyorum. SEVGİYLE KALIN...

16 yorum:

cecilia dedi ki...

insanın yataktan çıkası gelmiyo dimi yağmurlu havada, aynen benimde gidesim yoktu ama geldimm :( :S

berfin dedi ki...

ne yağmur yağdı öyle yaaa:(( hadi sende kalk ders çalış bakim tembellik yok:))

zuzuların annesi dedi ki...

Sorma canım, biz de yağmurluyuz 2 gündür:(
Lütfen artık yaz gelsin,
lütfeeeen:))

NiLaY dedi ki...

böyle kasvetti günleri hiç sevmiyorum, inanın içini karartıyor ve yaşam enerjisini alıyor sanırım :) iyi haftalar..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gitme, kal bu gün evde, scacık ev hali ile yağmurun keyfini çıkar bence:)
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

saat bizide şaşırttı:)öptüm çiçeğim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cecilia, aynen canım hiç çıkasım gelmedi yataktan. Ama mecburren çıktım sonra işe gittim tabii :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, kalktım kalktım :) çalıştımda merak etme. Hava sonra ne güzel açtı dimi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzucum, evet yaz gelsin. Hatta Haziran gelsinnnnnnnnnnnnn hemencecik :)))
Öğleden sonra burda hava açtı.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

NiLaY, yağmurlu havaları evde tembellik yaptığımda severim. Ama dışardayken sevmem pek. Dışardayken tüm enerjim bitiyor :)
Sanada iyi haftalar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, keşke mümkün olsaydıda çıkmasaydım. Ama mecbur çıktım evden.Derslerim vardı :(
Sevgiler canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, saate birsüre alışamayacağız sanırım :))

Berrin dedi ki...

günaydın :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, günaydın canım :)

Adsız dedi ki...

bende pek sevmem yagmuru,ıyı calısmalar canım.ınsaallah kpss ıyı gecer.ben bu sene gıremıycem sınava.malum bebek yolda :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sende meslektaşmsın beni. En iyi sen anlarsın beni. Hayırlısı hepimiz için. İnşallah sende bebeğini hayırlısıyla alırsın kucağına. O en büyük mutluluk atanmakta neki onun yanında. Allah'ım o günleri banada nasip etsin diliyorum. Öptüm canım.