31 Mart 2010 Çarşamba

UYKUM VARRR...

Mart ayının son gününden iyi akşamlar herkese. Biryandan Tv 'de döküle döküle yaprağı kalmayan dizi Yaprak Dökümü oynamakta. Bir yandan da arada kanal değitirip Canım Ailem dizisine bakmaktayım. Sıkıcı bir akşam.
Çok uykum varrrr...
Akşamın 9 unda kocaman bir tabak yemek yedim :( Suçluluk hissediyorum.

Bugün seneye anlaşmak üzere başka bir dershane çağırdı beni görüşmeye. Gittim görüştüm ama pek olumlu bakmadım henüz ama bakalım düşüneceğim. İnşallah atanırımda seneyede özel sektörde çalışmak zorunda kalmam.

Hergeçen gün bitanemi daha çok özlemekteyim. Nasıl geçecek daha onca gün bilemiyorum. Ama eğer çalışan bir insan olmasaydım sanırım evde oturarak vakit hiç geçmezdi.

Yarın 1 Nisan, bakalım öğrenciler ne gibi şakalar yapacaklar. Kesin çok fazla şaka ile karşılaşacağıma eminim. Çoğu öğrenci ders bitimi öğretmenim yarın bakalım neler olacak neler diyorlardı gülerek. Aklıma getirdiniz artık şaka yapacağınızda kanarmıyım size ben daha :))

Şimdi kendime bol köpüklü bir kahve yapıp, Tv yi kapatıp. Fondan hafif hafif klasik müzik dinleyerek ders çalışacağım. Müzik açmazsam çok uykum geliyor. O kadar yorgunum ki :(
Dün akşam ders çalışırken uyuyakalmışım :(
Bütün gün iş yerinde koştur akşam gel KPSS çalış. Bizi bu hale getirenler utansın.
Sabah 06:30 da saatim çalacak zırrrrr zırrrr diye hemen çalışıp yatayım uyuyakalmadan yine.
Herkese iyi geceler diliyorum. SEVGİYLE KALIN...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ya Allah emeklerını bosa cıkarmasın.ıyı geceler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Muhabbet çiçeğim ne zor şu sınav işi değilmi ? Oku bitir sonra garip bir değerlendirme sınavına gir.Neyi değerlendirecekler ki anlamıyorum. Kolay gelsin demekten başka bir şey gelmiyor elimden.İnşallah her şey dilediğince gönlünce olur.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canım. İnşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, evet maalesef o kadar zor ki işimiz. Alanımızla ilgili değil sınav çünkü. Ben Fizik öğretmeniyim ve sayısalcıyım yani ama bambaşka konulardan en son lise-1 de gördüğüm tarih, coğrafya ve anayasa vs. konularından sorumlu tutuluyoruz. Böyle iyi bir öğretmen olduğumun derecesini nasıl belirleyebilecek. O yüzden bu ülkede eğitim böyle düşük işte. Maalesef. Teşekkür ederim canım. Sevgiler.

beenmaya dedi ki...

günaydın canım ve ben de sana güzel bir gün diliyorum :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, günaydın. Sanada güzel birgün diliyorum canım. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

bizde babamıza yaptık oğluşla nisan bir şakasını:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başarılı olmanı o kadar istiyorum ki.
Çok emek verdin çok canım
Sevgilerimle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, ahh o Nisan 1 şakaları yokmu mahvetti beni:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım benim. İnşallah dediğin gibi başarılı olurum canım. Sevgiler.