4 Mart 2010 Perşembe

GÜNAYDINN...

Güzel bir bahar sabahından günaydın herkese...
Erkenden kalktım. Saat tam 5:30 da başımda öten zır zır saat, arkasından bilerek başka odaya koyduğum diğer saat çaldı. Mecburen kalktım. Tek baş ucuma koyduğumda saati kapatıp geri yatıyorum :))
Neden bu kadar erken kalktın derseniz. Hergün bu saatlerde kalkmaya çalışıyorum. Ders çalışmak için.
Şu aralar işlerim çok yoğun. Sınavların yaklaşmasıyla iş yerimde dersler ağırlaştı. Ve tabi ki baharın gelmesiyle gevşeyen öğrenciler beni çok üzmekte.
Bu yoğunluktan dolayı artık eskisi gibi KPSS derslerine çalışamıyorum. Buna canım sıkılıyor şu aralar.

Tatliş yegenim iyiymiş maşallah. Geçen hafta göremedim. 1 haftada değiştiğine eminim. Bebekler ne çabuk büyüyor.
Günleri birer birer düşürmeye devam ediyorum takvimimden. Bu hafta nedense hiç ama hiç geçmiyor sanki :(


Adana'ya bahar geldi diyoruz ama bu rüzgar felaket uçurmakta. Gece rüzgarın sesine uyandım. Resmen camlar ağaçlar yerinden sökülecek sandım.
Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır derler yaa. Hakikaten öyle sanırım.
Ama tabi eskisi gibi kalın giyinmemekteyiz. Bahar geliyor alışveriş yapmak gerekli. Kış sezonu %70 lere kadar inmiş. Alıp hazır etmek gerekli önümüzdeki kışa.

Dün akşam yayınladığım yazıyı kaldırdım. Çünkü çok üzücüydü. Her okuduğumda ağlıyorum. Böyle hüzünlü şeyler sayfamda olmamalı. Sayfama girip okuyanlar üzülmemeli diye düşündüm ve kaldırdım.

Şimdilik benden bu kadar. Hepiniz Sevgiyle kalın. Kendinize dikkat edin...

12 yorum:

beenmaya dedi ki...

güzel bir gün geçirmen dileğiyle günaydın canım :)))

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Muhabbet çiçeğim günaydın .Dün akşam yazını okuyunca ağlamaktan gözlerim şişti .İyiki kaldırmışsın. Ama olan bana oldu:))) Günlerin hep bahar tazeliğinde geçsin.İzmirden Adanaya sevgiler.Mine

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, seninde güzel bir gün geçirmeni dilerim canım. Yüzünden gülücük eksik olmasın bugün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, aynen benimde gözlerim şişti ağlamaktan. Özür dilerim sizleride üzdüm :(
Ama hemen kaldırdım sabah uyanır uyanmaz.
Yüzünden gülücük, kalbinden mutluluk eksik olmasın.Adana'dan da sana sevgiler canım.

Özlem dedi ki...

Sarfedilen hiç bir emek boşa gitmeyeceğine inanıyorum, başarılar dilerim.
Sevgiler

cansudere dedi ki...

canım benim evet bahar geldi içimiz kıpır kıpır oldu. ders dersen her ögrenci mutlaka baharda gevşer bu öğrenci psikolojisi.bebişler çok çabuk büyür bende yeğenlerimi çok özledim.sık dişini ve çalış canım. bırakma kandini. sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlem, merhaba. Umarım dediğin gibi emeklerim boşa çıkmaz. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, canım sıkıyorum dişimii valla. Az kaldı sınava da:( Sevgiler canım.

Unknown dedi ki...

bugünün dünden güzel olsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, teşekkür ederim canım. Seninde hergünün bir öncekinden güzel geçsin...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım sen ne sınavına hazırlanıyorsun?
Merak ettim açık öğretim falan mı?
Eğer öyleyse bölümün ne?
Sana yardımcı olabilir miyim acaba?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, KPSS sınavına hazırlanıyorum. Devlete öğretmen olarak atanabilmek için. 7 yıldır özel sektörde öğretmenlik beni çok yıprattı. Açıköğretim değil maalesef canım. Devletin önümüze koyduğu saçma sapan bir sınav KPSS ye çalışmaya çalışıyorum. O kadar oku öğretmen ol önüne branşınla alakasız bir sınav konsun çalış. Atanamıyoruz bile. Ne kadar çalışsakta kontenjan o kadar az ki :(((( 90 almam lazım en az ki Fizik öğretmenliğine atanayım:(