19 Mart 2010 Cuma

KISA KISA...

Merhabalar, en son yazdığım yazıdan uzaklaşmam gerektiğini düşündüm. Çünkü iyiyim. Yani gerçekten üzülmemem gereken bir şeye gözyaşı dökmüşüm. Sanırım çok doluyum. Ve bu aralar çok yalnızım. Ailem ablamın yanında şehir dışında, sevdiğim uzaklarda ...
2 gün önce babam geldi ablamdan. Bugün yeniden gitti ama :((
Canım babacım, dün yemek yapmış ben işten gelene kadar. Misgibi kokular geliyordu kapıyı açtığımda. Hemen geldim pilav yaptım yemeğin yanına baba kız oturduk yedik afiyetle. Ellerine sağlık babacım.

Hafta sonu bende ablama gitmeyi düşünüyorum Mersin'e. İşlerimin yoğunluğundan kaç haftadır göremedim bizim minnoşları. Yeğenimin nerdeyse kırkı çıkmak üzere. Diğer yeğenlerimde 9 yaşına girdiler. İşte bu hafta sonu özlem gidereyim diyorum hepsiyle. Hem annemi, babamı, ablamıda görmüş olurum.
Ben sürekli özlüyorum yaa... Birtanemide çok özledim ama :((
Özlemler sarmış dört biryanımı :))

İş yeri çok gergin. Müdürümüzden artık tüm öğretmenler nefret etmekte. Sürekli herkesin arkasında konuşmaya ve olur olmadık yerlerde bizleri bozup sabrımızı denemeye devam ediyor. Bir patlayacam ama ne zaman merak ediyorum. Hiç eyvallahım yok. Kendimide asla ezdirmem, hakkımıda yedirtmem. Ama az kaldı diye sabrediyorum. Ne kaldı ki okulların kapanmasına değilmi. Öğrencileri madur etmemek için dayanıyorum. Kimseyle kötü olmaya değmez. Şayet sabrımı çok zorlarsa byeeeee derimm. Bulsun bakalım hemen yerime benim gibi öğretmen.
Düşünün fotokopi makinasına bile bilerek bozuk dedirttiriyor çok fotokopi çekiyormuşuz. Sanki kendime çekiyorum. Hepsi çocuklar için yaa. Sınava girecek bu çocuklar. Test yapmayacamda ne yapacam yani.
Veliler yakında isyan bayraklarını çeker. Kendi kurumu batacak umurumda değil.

Şimdilik benden bu kadarrrr.
Hepiniz Sevgiyle kalın. İyi hafta sonları...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

özlemler olacak ki ardından tatlı kavuşmalar, hasret gidermeler gelsin. umarım özlediklerine umduğundan çabuk kavuşursun canım. iyi haftasonları..

berfin dedi ki...

canım sıkma canını herşey olacağına varır merak etme sen..sen git bebişlerin yanına açılırsın biraz:)

zuzuların annesi dedi ki...

Canım Allah kavuştursun,müdürü de takma var böyle demoral insanlar:(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sevginin G'si,canım sağol. İnşallah tatlı kavuşmalar beni bekliyordur. Sanada iyi hafta sonları. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, gidiyorum birazdan bebişlerin yanına stres atmaya :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzucum,ahh o müdür varya o müdür :))

Aylin Ünlü dedi ki...

Özlediklerine duyduğun yoğun özlemin sonucu kocaman mutluluk getirsin sana Muhabbet Çiçeği :)

Müdürünüze ise bişey diyemiyorum,nasıl bir eğitimci bu anlayamadım.Sabır sabır sabır ...

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

sen ne zaman isyan bayrağını çekiceksin bakalımmm

Adsız dedi ki...

canım sonunda kavusmak varsa ,hasret cekmekte guzel.mudurude bosver,sıkma canını.yıgenın dogdu demek, Allah analı babalı buyutsun.mersınede benden selam,aılemı ozledım bende .

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sağol canım benim. Müdürü anlamak çok zor. Onun üstüne neler yaptı neler. Burda bile yazmaya değmeyecek bir kadın maalesef. Öpüyorum canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehmet Akif, isyan bayrağını çekmemek için sabrediyorum. Artık nezaman çekerim Allah bilir.Heran herşey olabilir.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, evet yeğenim doğdu.Darısı senin bebişe hayırlısıyla. Teşekkür ederim. Mersin'e sevgilerini bıraktım canım.Öptüm seni.

Berrin dedi ki...

koşuşturmalı bir gün, selam eder, gözlerinden öper, şarkıyı dinler kaçarım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, hşeldin canım. Yoğunluktan bakamıyorum hiç bloguma sizlere :( İhmal ettim biliyorum. Yakında geliyorum.