25 Mart 2010 Perşembe

SENİ SEVİYORUM...

Uzaktan gördüm seni...

Elinde bavulun etrafına bakınıyor bizi arıyordun.

Artık dönüyordun.

Seni karşılamaya gelmiştik ailenle.

Koşarak geldim yanına.

Hiç bukadar hızlı koşmamıştım.

Kocaman sarıldım sana.

Beni birdaha yalnız bırakma diye ağlarken gözyaşlarımı siliyor,

Biryandan tamam geçti artık hep yanındayım diyordun.

Sarıldın daha da sıkı.

O kadar sıktığım, gözyaşlarımı istemeden akıtıyordum yanında.

Biliyordum ağlamamdan hiç hoşlanmıyordun.

Sulu gözlü sevgilim deyip takılırdın bana hep.

Ama mutluluktan ağlıyordum.

Yanımdaydın daha ne isterdim ki...

Sonra birden uyandım :((

Herşeyin bir rüya olduğunu gördüm.

Bu sefer gözyaşlarım mutluluktan değil hasrettendi,

Sonra o uyku sersemliği ile ve gözyaşlarımla çalan telefona baktım.

Sendin..

Tutamadım gözyaşlarımı.

Ama bu sefer belli etmedim sana.

Biliyordum sende özlemiştin beni.

Seni üzmek istemedim.

Defalarca söyledim SENİ SEVİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM diye...


müzik - yıldız usmanova&yasar-seni severdim yeni klip 2010 | izlesene.com

16 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Muhabbet çiçeğim bu yazı bu müzikle ne güzel uymuş.Ama benim yine gözlerim doldu.Eline yüreğine sağlık.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, bu şarkıyı çok seviyorum. Yazıyla uymuş evet. Hala rüyamın etkisindeyim ve hala gözlerim doluyor benimde :(
Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

gözlerım doldu okurken .en kısa zamanda kavusman dılegıyle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canım benim. Bazen diyor insan bazı rüyalar keşke gerçek olsa...Sevgiler canım.

berfin dedi ki...

canım benim geçecek be tatlım.biraz daha sabır..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, evet canım geçecek ama işte insan çok zorlanıyor bazen. 330 gün sonra geçecek :(

Berrin dedi ki...

rüyada görmek de usulca dokunmaktır..bu da bir şans.
her gece görebilmek mümkün olsaydı.

cansudere dedi ki...

çok güzel canım daha çok şey yazmak isterdim ama isterdim sadece .sevgi herşeydemek mı off bilmiyorum sevgi aşk güzel diyebilirim sadece .

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, rüyamda gördüğümde gerçekten hissettim sanki. O yüzdne çok etkisinde kaldım. Bu gecede görürüm inşallah. Keşke hergece mümkün olsa dediğin gibi...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansucum, insan bazen tutuklu kalıyor. Çok şey demek istiyor aşka dair ama kelimeler düğümleniyor. Sevgi ve aşk çok güzel bencede.

Primarima dedi ki...

Yazıyı tam okurken müzik pat diye başladım önce onu dinledim sonra kısdım sesini okudum.Güzeldi...

Unknown dedi ki...

allah ayırmasın..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Prims Rima, canım rüyamı bu şekilde ifade ettim işte. Hissettiklerim. Beğenmene sevindim canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. AMİN...

Meltem dedi ki...

Baharda yağmurdan sonra esen meltem esintisinde sevgisini hissedip,gözlerinden 2 damla yaş süzülüyorsa ...Bu sevmek özlemektir.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Meltem, aynen dediğin gibi ben deli gibi seviyorum ve çok özlüyorum....