7 Şubat 2010 Pazar

YÜREĞİMİN YARISI

Kimsenin yokluğu bu kadar korkutmazdı beni.
Kendimi zor günlerin insanı görürdüm ya, hiçbir güçlüğün beni, bırak yıkmayı, sendeletmeyeceğini bile düşünürdüm.
Oysa şimdi yarımım.
Ve sen böylesine uzakken benden, hiçbir zaman tam olamayacağımı da biliyorum.
“Tasalanma” diyeceksin, tasalanmayayım; ama, kendime bakıyorum da birkaç umut kırıntısı dışında hiçbir şey göremiyorum.
Nerede olduğunu bilmek ya da döneceğin umuduyla yaşamak da kandırmıyor beni.
Her sabaha sensiz uyanmaktan, her günün sensiz geçmesinden korkuyorum artık.
Bu yüzden uyanmak istemiyorum “uyuduğum uykuları”…

Ve geceler…
Ne yıldızları görüyorum ne gecenin sesini duyabiliyorum.
Saniyelerin ne kadar uzun olduğunu görüp şaşırıyorum.
Bildiğim bütün hasret şarkılarını art arda ekleyip söylüyorum.
Sesimi kendim bile duymuyorum.
Senden bir iz göreceğim diye sokaklara çıkmıyorum artık.
Bu kentin her yerinde sen varsın biliyorum.
Yokluğunu kabul etmek böylesine zorken hiç olmama ihtimalini düşünemiyorum bile.

Bekleyeceğim seni...
Zor olacak, çok zor olacak; ama, bekleyeceğim.
Bu yarım yüreğin diğer yarısı, yani sen…
Geleceksin değil mi?

************

16 yorum:

cansudere dedi ki...

canım çok güzel gerçekten etkiledi benı sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, benide gerçekten çok etkiledi. Sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bu sözler beni o kadar uzaklara götürdü ki üstelik harika müzikle birleşince gözyaşlarımı tutamadım.Sevgiler.Mine

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mis Kokulu Lezzetler,insan bazen bir kelimede geçmişiyle yolculuk yaparlar der. Ne kadar doğru değilmi. Küçücük bir kelime bile bazen yetiyor bizi uzaklara götürmeye. Müzikle birleşince gerçekten insanı etkiliyor bu yazı. Sevgiler Minecim.

siirimsi dedi ki...

gelecektir, böylesi beklenen biri, hissedecektir

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkul, hissediyor biliyorum sevgimi, özlemle beklediğimi o da biliyor. Sevgiler.

Mehtap dedi ki...

Canım tamda senin duygularına ilham olmuş sanki değil mi?.çok güzel etkileyici gerçekten.Allah tez zamanda, hayırlısı,sağlıklısı ve sevgiyle kavuştursun inşaallah sevdiceğine.sevgilerimle.

Aylin Ünlü dedi ki...

Mükemmellll canım,çok hoşuma gitti cümlelerin...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet bu satırlar benim duygularımı çok fazla yansıtıyor.
İnşallah tez zamanda kavuşurum. Sevgler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, beğenmene sevindim tatlım. Çok güzel cümleler bencede...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba..Harika bir paylaşım olmuş.Ben çok beğendim.Sevgilerimi bıraktım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Paşakızı Mutfakta, canım merhaba. Beğenmene sevindim. Bende sevgilerini aldım. Sevgilrimi yolluyorum.

Berrin dedi ki...

BEKLENEN HER ZAMAN GELMEYEBİLİYOR AMA SENİN BEKLEDİĞİN EMİNİM GELECEK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, geleceğini ümit ederek yaşıyorum hep. O kavuştuğumuz günün hayaliyle güne uyanıyorum. Hayırlısıyla inşallah gelecek. Öpüldün canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel cümleler bunlar :)
İyi ki paylaştın canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, teşekkür ederim canım. Sevgiler.