1 Mayıs 2010 Cumartesi

GÖNDERİLMEYEN AŞK...

Merhabalar, şu sıralar çok ihmal ettim blogumu farkındayım. Ama çok yoğun çalışıyorum. İş yeri yoğunlaştı.Bunun dışında biraz gelişmeler oldu hayatımda. Süprizim size yakındır :)

Bugün biraz halsizim. Dün iş yerine giderken şemsiyem olmasına rağmen çok fena ıslandım. Adana'yı sel seli götürdü resmen. Suların içinden geçe geçe sırılsıklam işe gittim. Hiç bu kadar kötü olmamıştım. Biryere sığındım önce. Ama baktım duracak gibi değil, gittim işe. Sonra işten izin alıp eve gelip üzerimi değiştim. Sonra yağmur azalınca yeniden işe gittim. Neyseki iş yerim yakın eve. Yürüyerek 10 dk bile sürmez. Ama o yağmurda gitmek 1 yıl gibi geldi. Çok ıslandım ve o ıslaklık yarım saat üzerimde kaldı. Sıksan sıkılacak gibiydi kıyafetlerim. O ayakkabım vıcık vıcık suydu. Ayyy korkunçtummm.

Bugün gazete okurken bir kitap reklamıyla karşılaştım. Hoşuma gitti kitap arkasındaki yazı. Sizlerlede paylaşmak istedim. Böyle duygusal şeyler benim çok ilgimi çekiyor nedense. İçimde hergün artmakta olan özlemim oldukçada devam edecek bu duygusallığım sanırım.

Nermin Bezmen'den aşka âşık, küllerinden aşkla yeniden doğan kadınların romanı

“Canım benim, zaman bize kendisinden ne kadarını bahşedecek, bilmiyorum, bilmiyoruz. Ama çok iyi bildiğim bir şey var: Ne kadar sürecekse bu zaman, seni edebileceğim kadar mutlu edeceğim, senin hayatımdaki soluğunu çekebildiğim kadar içime çekip, sesini, tenini, dokunuşlarını, öpüşlerimizi, sevişmelerimizi… sana ait ne varsa, her şeyi, son ânına kadar, ezberleyerek, zihnimin yanı sıra kâlbime, ruhuma ve tenime nakşederek, senin hakkını vererek yaşayacağım.”

Bir kadın ne zaman sevgilinin ardından tuttuğu yasın bittiğine karar verir? Ne zaman kendini aşkın kollarına bir kez daha teslim eder? Yeniden tutkunun kanatlarıyla uçmak, vâr olmak için…
*****************************
Kitabı yazın okuyacağım kitapların arasına en kısa zamanda ekleyeceğim. Yazın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Kitaplarım, deniz, kumsal ve sessizlikkk ...
Şuan yağmur var dışarda. Ve yaz geldi derken yeniden soğudu hava. Birden yazın hayalini kurmak güzel geldi :) Ama Adana'da da çok sıcak çekilmiyor. Buraların sıcağı çok fena.
Şimdilik benden bu kadar. Sizlere iyi bir hafta sonu diliyorum.
SEVGİYLE KALIN...

8 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Muhabbet çiçeğim şükür kavuşturuna inşallah yağmurdan üşütmemişsindir. Kitabın reklamını bende dün gördüm. Başkalarının aşklarını okumak istemiyorum nedense son zamanlarda her şey bana hayal gibi geliyor çünkü.Dolu dizgin aşklar bile bir gün hiç yaşanmamış gibi yok olabiliyor..İyi hafta sonları diliyorum...

Berrin dedi ki...

ilgimi çekti kitap..bende alayım listeme.
nermin bezmen bir süredir tolga savacıyla birlikte. aralarında 10 yaş varmış ama çok mutlular, tolga savacıyla olan bır soylesıde dınlemıstım..
canım benim; diye başlayan paragraf çok güzel..

sıcağı ve yazı sevmiyorum, tek dileğim bir an önce sonbaharın gelmesi..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu aralar hiç okuyamıyorum ben ne olacak bu böyle?
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, sanırım üşüttüm. Bugün boğazım çok ağrıyor. Sevgilimden uzakta olduğum için duygusal moddayım çok.Böyle duygusal kitapları seviyorum ben.Sanada iyi hafta sonları. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sende listene al tabi. Kim önce okursa o yorum yapsın. Anlaştık mı :)
Sıcağı bende sevmiyorum. Ama yazın aşkıma kısa süreliğinede olsa kavuşacağım için istiyorum o sıcağı :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, bende okuyamıyorum pek. Yaza inşallah son sürat kitaplarımı okuyacağım :) Bir tatile gireyimde. Sevgiler.

Derya dedi ki...

Tüm annelerimizin ve anne adaylarımızın Anneler günü Kutlu olsun....Hayat Hep masmavi bir gökyüzü, turuncu bir günbatımı şeklinde olsun.
Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Derya, çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için. Sevgiler.