22 Mayıs 2010 Cumartesi

NİŞAN ALIŞVERİŞİ...

Merhabalarrrrr, bugün nihayet içime sinen güzel bir kıyafet aldım. Çok güzel, çok şık bir ayakkabıda aldım. Ayakkabı oldukça yüksek. Nişanlıma uyum sağlamam lazım :) Aramızda boy farkı var :)

Kıyafetim yeşil. Kayınvalidem gözlerine uyum sağlasın dedi. Çok da güzel oldu.
Takılarımızıda hafta içi halledeceğiz hayırlısıyla.

Çok yoruldum bugün. Tatlı yorgunluk bunlar tabi. Şikayetçi olduğumu zannetmeyin. Sabırsızlanıyorum günler geçtikçe. Çok heyecanlıyım. Birtanemide çok özledim zaten.
Şimdilik benden bu kadar. Dinlensem iyi olacak.
Herkese iyi bir haftasonu diliyorum.
SEVGİYLE KALIN...

20 yorum:

özii dedi ki...

şimdiden mutluluklar dilerim , herşey gönlünce olsun :)

Mehtap dedi ki...

canım çok sevindim inan.Tebrik ediyorum.Allah tamamına erdirsin.Herşey gönlünce olsun.Sendeki yorgunluklar,tatlı telaş canım.En kötü günlerin böyle olsun.sevgilerimle.çok öpüyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güzel günlerde giy hepsini canım:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özii canım çok teşekkür ederim. Aminn diyorum. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım çok sağol. Güzel ve içten dileklerin için teşekkür ederim canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Amin canımm...

Aylin Ünlü dedi ki...

çoookkk sevindim bulmana,yeşil sana çok yakışacaktır eminim :)

cansudere dedi ki...

aa canım hadı hayırlısı çok sevindim yaa allah tamamına erdirsın canım benım öptüm...

Unknown dedi ki...

benim görmem lazım elbiseni biliyorsun değilmi ...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet sonunda buldum çok şükür.Teşekkür ederim canım benim. Gösteririm sana :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansucum,teşekkür ederim canım.Amin canım amin.Öptüm bende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, tabiki göreceksin canım. Merak etme :)

Berrin dedi ki...

^tatlı telaşlar bunlar..
şimdiden hayırlı olsun :)
senin adına çok mutluyum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canım. İçten mutluluğun hissedebiliyorum.Öpüldün.

Adsız dedi ki...

tebrık ederım tatlım.suprız oldu gercekten.hıc bahsetmedın bıze.

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun Muh. çiçeği ömür boyu mutluluklar sizinle olsun. Artık nişan resimlerini paylaşırsınız :) Tekrar mutluluklar diliyorum, arkadaşların dileklerine katılıyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, canım herdefasında söylüyorum hayatımın anlamı biri olduğunu. Askerde olduğu için erteliyorduk hep. Ama dayanamadık izine geldiğinde yapacağız nişanı kısmetse :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Sevgiler.

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz dedi ki...

nişan hazırlıklarınız için bloguma buyrun..
www.sekerciniz.blogspot.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bebek ve Nikah Şekerciniz, merhaba. Hemen ziyarete geliyorum :) Sevgiler.