30 Mayıs 2010 Pazar

ORDAN BURDAN ŞURDAN :)

Sabahtan beri dinlemekten bıkmadığım şarkıyla yazıyorum bu yazımı. Yıldız Usmonova ve Yaşar'dan Seni Severdim...
Bitanemde çok seviyor bu şarkıyı. Son günler daha zor geçiyor. Heyecan sardı heryanımı. Çok özledim üstelik.

Birtaneme internetten gösterdim bugün nişan kıyafetimi, ayakkabımı. Çok beğendi. Tabi üzerimde görünce daha da çok beğenecektir. O gün çok güzel olmalıyım :) Az kaldı...

Bugün çok sıcak Adana. Yandım resmen evin içinde. Klima açsam birtürlü açmasam birtürlü. Dolandım durdum evin içinde.

İş yerim ile önümüzdeki öğretim yılı için anlaşabilecekmiyiz bakalım. Salı günü görüşeceğiz. Umarım istediğim şekilde anlaşırız.

Dün gece Kavak Yellerini biryandan da Eurovision yarışmasını izledim. Manga'yı tebrik ediyorum.
Kavak Yellerinin sezon finali heyecanlı bitti. Temmuzdaymış yeni bölümler. Acaba Efe yeniden mi döndü ve Burak kimi vurdu ???
Bakalım neler olacak. Final müziği çok güzeldi. İlk kez dinledim. Özge Fışkın- Levent Yüksel 'Unutulurmuş'. Güzel şarkıydı.
Şimdi uzun zamandır çalışmadığım dersime biraz çalışayım. Herkese iyi bir hafta diliyorum.
SEVGİYLE KALIN.

8 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Bitanenle sana bir ömür boyu mutluluklar diliyorum çiçeğim...O şarkıyı bende beğendim bana attığın linkten sonra...İlk defa dinliyordum hoşuma gitti,teşekkür ederim :)

Güzel bir hafta olsun,öpüyorum...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,sağol canımmm. Beğemene sevindim şarkıyı. Bende öpüyorum seni.

Adsız dedi ki...

Merhabalar ,
Nasılsınız Muh.Çiçeği hadi bakalım umarım çarçabuk biter hasretiniz.Bitmek bilmeyen hasretlerden,özlemlerden olmaz umarım.Herşeyin hayırlısı ve iyisi sizin için hepimiz için olsun.

Masmavi bir gök yüzü,turuncu bir gün batımı gibi olsun.

Sevgiler

Lalegül dedi ki...

Şarkı muhteşem,
nişan kıyafeti ve onun heyecanıda çok güzeldir sanırım.Yerinde olmak isterdim.
Mutluluklar çiçeğim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, çok teşekkür ederim.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, teşekkür ediyorum. Herkesin mutlu olmasını diliyorum. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Tebrik etmek L(a)zım diye düşündüm.

Çok sevindim; çok mutlu oldum, son dört beş yazıyı okuyunca...

İnsanın hakettiklerine kavuşması sadece onu değil, onunla beraber iyi şeyleri haketmesi gerektiğini düşünenleri de sevindirir. (Bu nasıl bir cümle oldu böyle ben anlatamasam da sen anlamışsındır.)

Allah devamına erdirsin, hep mutlu olursun inşallah. Kal sağlıcakla...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba,Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için. Tebrik etmek L(a)zımdı tabi :))))
Allah bozmasın ki mutluyum.
Sevgiyle kal.