11 Mayıs 2010 Salı

KISA KISA...

Merhabalar, yazamıyorum şu sıralar. Bahar yorgunluğu, iş yorgunluğu ve KPSS'nin yaklaşması ve benim çalışamamam canımı sıkıyor.
Buralara yaz geldi. Çok sıcak. Dışarı çıkmak şimdiden işkence oldu yazı düşünemiyorum.
Öğrencilerin sınavıda yaklaştı. Onların stresini bende yaşıyorum.
Dün bir öğrenci beni resmen çıldırttı. Öğrencim kız öğrenci ve 6. sınıf.
Bir problem çözüyorduk. Aramızda şu konuşma geçti.
***
Ben: 32'yi 2' ye böl bakalım öyle sonuç çıkacak.
Öğrencim: Ama 32 sayısı 2' ye bölünmez ki hocammmm sizde yani.
Ben: :(
********
Birkaç soru sonra;
***
Ben:55'i 5'e böl şimdi de.
Öğrencim: 55 sayısı 5'e bölünmezzz.
Ben :((((((((((((((((((((((( AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*******
Çıldırdım resmen. Bu çocuk 6. sınıf. Ve çarpım taplosunu bilmezken ben buna Fen ve Fizik anlatmaya çalışıyorum. Çocuk kolejde ve okul öğretmenleri nasıl farketmiyor bunu bilemiyorum. Yeni başladık derse bu öğrenciyle. Sınava burda 1 ay kaldı. Ne yapacak bakalım. Elimden geleni yapıyorum. İnşallah artık çarpım tablosunu öğrenir :(((

Gün saymaya devam ediyorum. Zor dayanıyorum artık. Yakında kısa sürelikde olsa hasretimi birazcık hafifleteceğim. Size süprizim yakındır inşalllah :) Ama sonra yeniden başlayacak hasretttt.

29 gün sonra izin isteyip izine ayrılacağım. Az kaldı 29 güncük :)

Şimdilik bu kadar.
Sevgiyle kalın...

18 yorum:

beenmaya dedi ki...

iyi olmana sevindim :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol canımm :)

zuzuların annesi dedi ki...

Eğitim sistemimiz ve sonuçları?:(
Neyse,senin iyi olmana sevindim canım:)

Unknown dedi ki...

allah kolaylık versin canım,süprize hazırımm...

Adsız dedi ki...

O çocuğun çarpım tablosu bilmesine vede çalışmasına gerek yok Çiçeğim.Nasılsa sevgili babası ona bir özel üniversiteden bir diploma satın alır.Şehrin merkezinde bir hvalı büro, beş yıldızlı otellerde düğün eşliğinde yakışıklı bir koca ve de üstün bir başarı öyküsü satın alır.Canım benim sen neredesin hala?Çarpım tablosunda mı?Bilmiyormusun ki Ülke çağ atladı!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzucum, iyiyim canım. Sağol. MAalesef eğitim sistemi nereye gidiyor bilmiyorum :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,sağol canım. Süprize hazır ol :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım,doğru söylüyorsun diplomayı satın alabilirler belki. Hayat hiç adil değil diye düşünüyorum çoğu zaman. Ama herşey kendi emeğinle kazandığında güzel bence.Sevgiler.

Aylin Ünlü dedi ki...

kocaman kocaman öpüyorum demek için uğradım mucukoooxxx :)

LoLa dedi ki...

yazık sana canım :((

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, bende seni kocaman öpüyorummmmmmmmm. Muckkkkkkkkk :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, evet yazık bana :((

Mehtap dedi ki...

Muhabbet çiçeğim demek sende yoğunsun ve işiniz gerçekten çok zor.Allah kolaylık versin.İnşaallah herşey gönlünce olur.Bende herkesi okumaya gidemiyorum.Ufak kaçamaklarla uğradığım arkadaşlarımdan okuyabildiğim birkaç postunu okuyorum.herkese zaman ayıramıyorum bende.işyerinden açılmıyor bloglar ve ben kendi yazacaklarımı da word dosyasında yazıp, evde kopyalıyorum.evde de uzun uzun yazmak için zamanım olmuyor maalesef.çiçeğim sana sağlık ve mutluluklar diliyorum.sevgilerimle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım,evet canım çok yoğunum. Bizimde iş yerinde internete girme gibi bir şansımız yok. Eve gelince ancak bakabiliyorum bazen. Az kaldı tatile :)
Öptüm seni.Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Eğitim sistemi böyle ve bu sistem çok kötü canım.



www.hayatizlerim.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet maalesef eğitim sistemini kötüye götürmek için ellerinden geleni yapıyorlar :(

Sinifim.Net dedi ki...

cok hoş gercekten hocam. biz de boyle anılardan olusan bir site actık. umarımm sitemizde de anılarınızı paylasırsınız.

www.sinifim.net

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sinifim.Net,sitenizi çok beğendim. EN yakın zamanda sizlerle paylaşacağım anılarımı. Sevgiler.