7 Nisan 2009 Salı

BEN ÇOCUKKEN ''MİM''

Merhabalar, yine güzel bir konuda mimlenmişim. Canım arkadaşım Aylin mimlemiş beni. Bu mim sayesinde çok çok eski yıllara döndüm.

1.Çocukken .......... kaçırdım. Ben doğmadan ölen,hiç tanımadığım ablamı görmeyi kaçırdım. Çok isterdim onu tanımayı. Ama diğer canım ablamı çok seviyorum. Hayattaki en iyi arkadaşım ablamdır. Seni çok seviyorum ablacım.

2.Çocukken........yoksundum. Et yemekten yoksundum. Çünkü yutamazdım :))) Babam şaşırırdı neler neler alırdı et çeşidi olarak ama yok ben yutamazdım. Tek yutabildiğim etten sert olan taşlıktı :))

3.Çocukken ........ yaralanmış olabilirim. Çok sık düşerdim ve bu yüzden dizimden çok yaralanmış olabilirim. Tazı gibi koşardım :))

4.Çocukken ........ olmayı hayal ederdim. Çocukken şarkıcı olmayı hayal ederdim. Sık sık şarkı söyler sesimi kasete çekerdim :))

5.Çocukken ....... isterdim. Çocukken biran önce büyümeyi çok isterdim. Ama büyümekte hiçbirşey yokmuş anladım. Yeniden çocuk olsam keşkee...

6.Evimizde asla yeterli ....... olmadı. Çok şükür ki çocukluğumda hiçbirşeyden yoksun değildim. Asla yeterli olmayan hiçbirşey olmadı.

7.Çocukken daha fazla .......... ihtiyaç duyardım. Çocukkende şimdi ihtiyaç duyduğum kadar her konuda aileme ihtiyaç duyardım. Hep yanımdalardı. Onları çok seviyorum.

8.Bir daha asla ........... göremeyeceğim için üzgünüm. Ben ilkokuldayken dedemi kaybettik. Nur içinde yat dedecim. Pek sevgi göstermezdi bizlere sert bir karakteri vardı. Ama yine de çoks everdim onu. Onu birdaha göremeyeceğim için üzgünüm.

9.Yıllar boyunca ......... merak ettim. Ablam küçükken beni hep kandırırdı. Benim gizli güçlerim var diye. Bu görünmeyen gücünün adıda vili idi :)) Onu çok merak ederdim. :)) Hala ablamla birlikte hatırlar güleriz.

10. .......... kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım. Geçmişte yaşadığım 6 yıl kaybım için hep kendimi suçladım hala da suçluyorum. Belki çocuk değildim o zaman ama çocukluk etmişim.

Bende canım arkadaşım Sude ve Buse'nin annesini mimliyorum. Kolay gelsin canım. Sende dön o yıllara bakalım...
SEVGİYLE KALIN...

24 yorum:

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

ne güzel bir çocukluk bu güzelim hiç keşkelerin olmamış buda en büyük kazancın olmuş...

en kısa zamanda seve seve cvplayacağım cnm benim...

öpüyorum tatlım

Funda dedi ki...

Selam canım,
Çok güzel bir mim olmuş okurken hep gülümsedim :)
Ve şu et yiyememen aynı ben :))
Ben hala köfte hariç yemeklerde hiçbir eti yemem :) daha doğrusu yiyemem çiğnerim sakız gibi olur ama yutamam bu yüzden artık yemiyorum :)
Dediğim gibi biz benziyoruz :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, evet keşke dediğim şeyler az oldu ama hiç olmadı dersem yalan olur.Müsait olduğun bir zaman bekliyorum canım yazmanı. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, demek sende et yiyemezdin. Ben artık yiyorum :))
Ama çocukken çigne çigne sakız gibi olurdu yutamazdım :))
Evet biz kesinlikle çok benziyoruzz :))

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
Ben kendi adıma, hayatıma dair herşeyi olduğu gibi kabul ediyorum..En büyük yoksunluğum zaman sanki..Keşke şimdiki aklımla çocukluğuma dönebilseydim diyeceğim, çok klişe olacak..
Sevgiler diyorum onun yerine..Kalan zamanımız keşkelerden uzak olsun..

beenmaya dedi ki...

sen ablanı bende kardeşimi kaybetmişiz...eksikliği hala hissediliyor öyle değil mi...

Adsız dedi ki...

9.maddeye bayıldım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çocukluk anılarımız, geçmişle en kuvvetli bağlarımız, ne güzel anlatmışsın.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyacım, evet keşke çocukluk yıllarımıza geri dönebilsek değilmi. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet hiç tanımadım onu. Ama eskikliğini hep diğer ablam kapattı. Ama keşke tanısayabilseydim diyorum hep.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, benimde aklıma geldikçe gülerim hep:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet en saf, en güzel yıllarımızdı çocukluk yıllarımız değilmi. Sevgiyle kal canım.

Funda dedi ki...

Canım ben hala yiyemiyorum inan ki :))
Bu arada blogumda bir ödüle layık görüldünüz :)) ödülünüzü teslim almanızı bekliyorum :)
Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, canım benim teşekkür ediyorum. Ödülümü aldım. Çok öptüm.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canım bende bir mimin var :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım,mimimi aldım:) Çok sağol canım. En kısa zamanda yazacağım.

Unknown dedi ki...

sen çok güzel bir kız çocuğusun hala:))

öptüm seni çiçeğim....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım benim sağol. Bende seni kocaman öptüm.

Mehtap dedi ki...

Çocukluk anıları insanın hayatında çok önemli yeri olan anlarıdır.O anları hafızamızdan asla silemeyiz.Sende çok güzelanlatmışsın.keyifle okudum.sevgiler.öpüldün

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet en güzel anılardır çocukluk anıları hiç unutulmaz. Bende seni öptüm canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım ne güzel cevaplamışsın,ben hala cevaplayamadım senin mimini,en kısa zamanda diyerek affına sığınıyorum:)Öptüm çok

berfin dedi ki...

ne güzel bir mim bu:)eti yutamamanı anlarım çünkü bende hapları yutamazdım..:))ilaçlardan oyüzden hala nefret ederim..öptüm seni

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,canım ne zaman müsait olursan. Kendini sıkma okmi tatlım. Öpüyorum seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, bende hap yutmayı öğrenene kadar zorluk çekmiştim. Sonra öğrenince hep hap içmek istedim :))))
Bende öptüm seni.