12 Nisan 2009 Pazar

MİM 'Evimin En Sevdiğim Köşesi''

Merhabalar, bugünlerde blogumu çok ihmal ettiğimin farkındayım. Ama çok yoğun oluyorum. Eve daha geç geliyorum artık. Öğrencilerimin sınavı yaklaşınca dersler ağırlaştı. Akşamda inanın pc başında olsamda başka şeylerden bazen hiç fırsat bulamıyorum.

Sevgili arkadaşımız Dolunay beni mimlemiş. Evinizin en sevdiğiniz köşesi neresi diye.


Bu son 6 aydır evde en fazla vakit geçirdiğim yer odam ve bilgisayar masam :)
Malum uzaklarda hasret çekilenler olunca ee birde tek iletişim internet olunca mecbur kalkamıyorsunuz pc başından :)) Çayım yada kahvemle en fazla vakit geçirdiğim bilgisayar masam...


Birde en sevdiğim yer odamda pencere kenarında olan yatağım. Kışın gündüz vakti yatağıma vuran güneş ışığında kitap okumak en sevdiğim şeylerden biridir. Sıcacık oluyor güneş içinde odam. Ama yazın bir o kadar kaçarım odamdan.
Şimdi televizyonu açtım 'Altın Kızlar' diye bir dizi başlamış yeni. Fatma Girik, Türkan Şoray, Hülya Koçyiğit oynuyor. Hepsini birden bir filmde görmek ne güzel. Nasıl bir dizi bilmiyorum ama komik bir diziymiş sanırım. İzleyelim görelim.
Şimdi uzanıp Tv izleme zamanı :)
Yarın malum iş başı. Yorucu bir hafta bekliyor bizi.
Herkese İYİ HAFTALAR DİLİYORUM.

SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...

17 yorum:

Berrin dedi ki...

güzel bır hafta dılıyorum ve calan sarkıyı ılk defa dun markette duymustum sımdı ıkındcıye dınlıyorum ve cok begendımm. gelır gelır dınlerım artık :)

Adsız dedi ki...

canım güzel bir hafta geçirmen dileğiyle,güneşli odanda mutluluklar diliyorum.sevgiler

Primarima dedi ki...

:)
bende pencere kenarında yatak olmasını yada masa olmasını cok severım, pencere kenarında hele yagmur varsa kitap okumak, kahve içmek ne guzeldır:)

Primarima dedi ki...

bu arada fonda çalan şarkıyı cok sevıyorum şimdi dinleyip dans ettık kızımla:):) teşekkürler.

beenmaya dedi ki...

evim evim güzel evim valla her yeri tercihimdir :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, evet şarkı süper dimi. Bend eçok seviyorum. Sanada iyi haftalar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, sağol canım benim. Sanada iyi haftalar.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, pencere kenarı yatak ve masada hep idealim benim.Şarkı bencede çok güzel.Öpüldünüz canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, insanın evi gibisi yok dimi :)

Mehtap dedi ki...

ben evde bilgisayar şöyle açıkken bir ayak üstü göz atıyorum bloglarınıza ama bazen yorum yazmaya ya fırsat bulamıyorum ya da yazdığımı sanıyorum.Bu yazını okumuştum ama yorum yazmamışım galiba.Köşene bayıldım.cam kenarında oturmayı ya da yatmayı bende çok seviyorum.Hele manzara denize karşı yada doğaya karşı olursa değmeyin keyfime.Bu arada diziden haberim yoktu ama takip edebilmek isterdim doğrusu.
Canım sana güzel bir hafta diliyorum.herşey gönlünce olsun.sevgilerimle.

HAYAT dedi ki...

yorgun olunca insan canı hiç bir şey istemiyor.
bizde işten geç çıkınca pek yapılcak bi şey kalmıyor yemek ve biraz tv bakarken hemen gözlerim kayıyor doğru yatağa:)

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
yazın harika yine..Çocukken bir evimiz vardı..Eski taş bir ev..Duvarları çok kalın, pencerenin içine minder koyardı annem orada oturur, büyük bir ceviz ağacının hışırtısını dinleyerek kitap okurdum..
Şimdide çok seviyorum evde olmayı ve kitap okumayı..En çokda oturma odamda.
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, bazen bendede öyle oluyor. Bende seviyorum köşemi. Bilgisayarım ve televizyonum :)
Pencere kenarındadı eskiden bilgisayarımda ama yatağımı oraya koymayı daha uygun gördüm sornada. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, haklısın insanın yorgun olunca canı hiçbirşey istemiyor. Ama ne kadar yorgunsam akşam aşkımla pcden konuşmadan uyuyamam :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyam, merhaba. Evet insanın evi gibisi yok. Evinde sevdiğin yer dışında başka yerde rahat edemiyorsun bazen. İlla o koltuk olacak :)
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

sanırım bır cok kısıde ortak fıkır cam kenarı yatak , yagmur , kıtap , kahve , uyku....cok guzel yazmıssın bende bayılırım .bekarken cam kenarında yatar uyurdum .sımdı nerdeee :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, evet sanırım çok kişide bu pencere kenarı sevdası var. Evlenmeden sanırım bunun keyfini sürmeliyim:))