3 Nisan 2009 Cuma

MADDELER HALİNDE BEN ''MİM''

Sevgili arkadaşım Ferzan beni mimlemiş. Demişki ''MADDELER HALİNDE KENDİNİZİ ANLATIN''..

1-) Çok duygusalımdır. Birazda sulu gözlüyüm :))

2-) Biraz fazla iyi niyetli ve bu yüzden üzülen ve hala iyi niyetten vazgeçmeyen biriyim.

3-) İçimdeki çocuk ruhunu yaşatıyorum hala. 28 yaşındayım ama bazen çocuk ruhuna sığınmak hoşuma gider.Bıcır bıcırım.
Bazende çok fazla ağır başlıyımdır :)

4-) Evcimen olduğum kadar gezmeyide çok severim.

5-) Mesleğimi çok seviyorum. Haliyle çocuklarıda çok seviyorum.

6-) Aileme çok bağlıyım. Onlarsız bir hayat düşünemem. Onlar benim herşeyim.

7-) Kitaplarım, bilgisayarım benim için çok önemlidir.

8-) En sevdiğim spor yüzmektir.

9-) Çok zor sinirlenirim ama sinirlendiğimdede tam sinirlenirim. Sinirlenince çok konuşurum :)

10-) Biraz fazla titizim, çok romantik, asla mızmızlığı sevmeyen biriyim.

Sanırım bu 10 madde yeterli.
Bende canım arkadaşım Aylin'i mimliyorum.
SEVGİYLE KALIN...

16 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeğimmmm,

ne tatlı bir mim bu:)Süpermiş,cevaplayacağım en kısa zamanda ve cevaplarınla sana bir adım daha yakınlaştım,bıcır bıcır arkadaşım o neşen hiç gitmesin:)
Şimdi Adana'da buluştuğumuz gün geldi aklıma,hem hüzünlendim işte hem de gülümsedim,insanlar kuş misali...

Öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim, o günü bende anımsıyorum. Ne güzeldi. Mersinde buluşmalarımız, beni evinde ağırlaman.O sıcak sohbetlerimiz, Forumda gezmemiz hepsi çok güzeldi. Hüzünlenmemek eldemi. Keşke yakın olsan yine buralara...
Sen mutlu olda gerisi önemli değil. Çok öptüm canım arkadaşım. Seni çok seviyorum.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bu iyi niyetimizden kaybetmiyormuyuz zaten hep :(
bu arada çok ortak yönümüz varmış tatlım bir kere daha anladım:)

öpüldün fıstık...

Adsız dedi ki...

gayet güzel maddelemişsin.. çok hoşuma gitti.
bi de; ben de sinirlenince çok konuşurum :))

Funda dedi ki...

Bak işte boşa demiyorum ben sende kendimi buluyorum diye :)
8 ve 9 hariç aynı diğer şıklar bu kadar olur yani :))
yoksa biz tek yumurta ikizimiyiz :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, evet yaa hep bu iyi niyet. Evet canım çok ortak noktamız var. O yüzden çok iyi anlaşıyoruz.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım,bende sinirlenince çok konuşurum yaa :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, öylemiyiz dersin:))) Benziyoruz evet. Bende diyorum hep yazılarında kendimi buluyorum diye. Çok öptüm.

Funda dedi ki...

:))) Birde görsel karşılaştırmak yapmak lazım :)
Umarım birgün tanışma fırsatımız olur.
Bende öptüm :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, inşallah canım tanışırız birgün. Ben birçok blog arkadaşımla yüzyüze tanışamasak bile msnde tanıştık. Çok iyi arkadaşlıklar kurduk.Seninlede öyle yapabiliriz belki :)

şengül dedi ki...

muhabbetim çok içten cevaplar yazmışsın canım herbirimizin en değer verdiğimiz ailemiz onlarsız olmaz asla ((öğretmenlik en kutsal meslek )))bende çok öğretmen olmak istemiştim amma olmadı seni çok kutluyorum canım....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm,canım herşeyde bir hayır vardır derim ben hep. Hayatta çok isteyipte yapamadığım şeylere hep öyle derim.
Öptüm canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

4- 5- 6- 7 . maddelerde benziyoruz birbirimize.
Ne güzel anlatmışsın kendini.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim,canım demek benzer özelliklerimiz var ne güzel. Sende sevgiyle kal canım.

Mehtap dedi ki...

hımmm! yaa ben biraz da kendimi okur gibi oldum.Birçok yönden benziyoruz.Birazcık duygusal yönümüzü frenlemeyi bilip, hayata profesyonel açıdan bakabilsek çok daha iyi olacak.Ama olsun.içimizdeki sevgiyi,duygusallığı Allah eksik etmesin.Herşey gönlünce olsun tatlım.öpüyorum.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, benzer olmamız ne güzel.O yüzden bende çok rahat anlaşabileceğimizi düşünüyorum hep.
Sevgiler canım.