18 Nisan 2009 Cumartesi

BİR HAFTA ARADAN SONRA...

Merhabalar, 1 haftadır blogumunla pek ilgilenemediğimin farkındayım.
Anneannem bize geldi pazartesi günü. Hasret gideriyoruz anlayacağınız. Geçen akşam böyle tv izlerken omuzuna yattım anneannemin. Oda böyle sarıldı bana. Öyle yasla başını omuzuma dedi. Sonra öptü saçlarımdan kokladı. Çok duygulandım. Öylece uyumuşum azda olsa.

İş yerinde yazılılar haftası olduğu için oldukça yoğunum. Önümüzde ki haftadan sonra biraz nefes alırız sanırım.
22 Nisanda etütümüzde öğrenciler için eğlenceler düzenliyoruz. Sınıfların hepsinde yarışma düzenlenecek. Benim büyük sınıflara çuvalla koşu yarışması ve kaşıkla yumurta taşıma yarışması. O anki hallerini düşünemiyorum. Küçük sınıfların yarışmaları dahada komik olacak sanırım. Hepsinin resimlerini çekip yayınlayacağım sizlere.
Haftaya nöbetçiyim iş yerinde. Anlayacağınız çok yoğun geçecek bu haftamda ama 23 Nisanın iş yerinin tatil olması ne güzel :))

İş yerinde kankam dediğim kişilerin gerçekten başka yüzleri olduğunu gördüm. Eskisi gibi değil hiçbirşey. Bazen anlam veremiyorum, üzülüyorum ama sonradan boşver diyorum. Birkez daha insanlara güvenmekte hata yaptın o kadar diyorum. Bu sana ders olsun ama son defa.
Aslında kendimi kandırdığımı biliyorum. Son defa olmayacağı konusunda. Ama ne yapayım sanırım ben herkesi kendim gibi zannediyorum sonrada hayal kırıklığına uğruyorum.

Aslında hergün yazacak o kadar şey birikiyor ki sizlere sonradan uçup gidiyor beynimden.

Ertelenen günlere bu sefer az kaldı inşallah. Herşeyin çok güzel olmasını diliyorum. Çok heyecanlıyım :) Zaman kısıtlıda olsa bu süreyi çok iyi değerlendirmemiz lazım. Bunun için sürekli plan yapıyoruz. Nerelere gitmeli, neler yapmalı diye...

Şimdilik benden bu kadar. Birazdan derse gitmem gerekiyor. Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum.
SEVGİYLE VE HEP UMUT DOLU KALIN...

15 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim, ne güzel yoğunluklar içerisindesin,kolay gelsin...
Ve takma hiç kimseyi kafana:))
Sana da güzel bir hafta sonu dilerim canım...Öptüm...

Adsız dedi ki...

kolay gelsın canım.

HAYAT dedi ki...

varsın böyle güzellikleriniz olsun.uğraştırmalı şeyler her zaman güzeldir.yaptığım işten zevk almak karşımdakini mutlu etmek beni havalara uçuruyor.
diğer insanları boşver zaten öyle kendini beğenen kasım kasım gezinen dünyaları ben yarattım havasında olsan insalara acayip gıcık kapıyorum ya.neyse bunları boşverelimde kısa zamanda gerçekleşeke olan buluşmaya gelelim
ikiniz içinde çok ama çok güzel geçmesini diliyorum ilk önce.
bol bol resim çekilin gittiğiniz yerlerde o günün tadını doyasıya çıkarın.
en güzel günler sizin olsun tatlım.

Mehtap dedi ki...

Demek anneannen geldi canım.gözün aydın.Yoğunluk içinde kolaylıklar diliyorum.Biliyormusun bende bazen insanlara anlam veremiyorum.O kadar iyi niyetliyimki, kişilerin davranışlarına bakıp, yine kendimi önce değerlendiririm nerede ne yaptım diye ama inan iyiliğim çok dokunmuştur,hep verici taraf olmuşumdur,ben artık biliyorum bu zamanda arkadaş bulmak çok zor,o nedenle benim gerçek dostlarım dışarıdadır.İş ortamındakiler daha çok menfaat ilişkisine dayalı..Ama yine ilşkileri iyi tutmak için çaba göstermek zorunda ve çoğu şeyleri alttan almak durumunda kalıyor insan.sevgiyle kal canım.

Mehtap dedi ki...

canım bu arada yorumcular bulutunda ismim gözükmüyor.yorum yapmamış gözüküyorum dikkatini çekeyim dedim.çok öpüyorum.herşey gönlünce olsun.sevgiler.

Unknown dedi ki...

annene sıcaklığnı hiç bilmedim ne güzel.....

Berrin dedi ki...

yaptıgınız planların hepsı gerceklessın ve cok guzel zaman gecırın.. optum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, canım sağol. Sanada iyi haftasonları tatlım.Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, o kadar heyecanlıyım ki sorma. Aslında beni en çok heyecanlandıran hayırlısıyla ailesiyle biraraya gelecek olmam :)
Sonrası dahada heyecanlı olacak. Sizlerle paylaşacağım inşallah güzel şeyler olacak. Bol bol resim çekileceğiz evet. Sonra yeniden hasret kalacağız çünkü. Resimlerle avunacağız yine birsüre :(
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet canım iş yerinden arkadaşlarla gerçek dost elde etmek çok zor. Bende hep iyi niyetli olduğum için üzülüyorum işte.
Yorumcular bulutu donmuş sanırım :)) Güncellemiyor kendisini.Yeniden yüklemem gerek sanırım.
Öpüyorum canım seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, anneanne sıcaklığı çok güzel bir duygu.Umarım sen babaanne olunca hissettireceksin bunu.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, inşallah canım inşallah. Bende öptüm canım.

Primarima dedi ki...

Ben bu yazıyı kaçırmısım:)
anneanne omzunda sarmaş dolaş uyudun öylemi?
iyiki anneannem var, bu hafta ona ugradıgımda bende sarılayım yoksa catlardım şimdi kıskanclıkdan:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, aynen anneannem olduğuna çok mutluyum. Sende mutlaka hafta sonu sar sarmala :)