23 Nisan 2009 Perşembe

23 NİSAN...

http://www.zagnospasa.k12.tr/yaziresim/23nisan.gif

Merhabalar, tüm çocukların bayramını kutluyorum öncelikli olarak. Bugün tatilim ve evde dinlenmeye karar verdim.

Biz etütte kutlamalarımızı dün yaptık. Çocuklar çok eğlendiler.

Biz öğretmenlerde yarışmalara katıldık. Çocukların yarışmaları bitince kurum müdürümüz hadi bakalım şimdi öğretmenler yarışacak dediler. Süpriz oldu. Yarışmanın adı balon patlatma yarışması. Tüm öğretmenler ve kurucular bahis yaptılar. Kilolu hocaları seçtiler hep :)) Benden ümitleri yoktu :)
Ama yanıldılar. Yarışmada belli bir yere kadar balonla koşuyorsun sonra üzerine oturup patlatıyorsun. Geri dönüp balon alıp yeniden koşup 5-6 m ilerde patlatıyorsun. Toplam 3 balonu kim daha çabuk sürede patlatıp geri dönerse kazanıyor.
Veee kazanan kim dersiniz. Tabi ki ben :)) Hiç şansı yoktu diğer öğretmenlerin. Onlar balonların üzerinde patlatmak için zıplarken ben daha oturur oturmaz tırnaklarım sayesinde kazandım :)) Her ne kadar şike var bu işte dedilerse de ben tırnaklarımı inanın batırmadan patlıyordu balonlar. Çünkü çok şişirmişler ve haliyle çok incelmişti :)
Şikeyi kabul etmiyorum tabi :)

Komik bir anı oldu bu da bana. Çok eğlendik.

Koca bir kışı geride bıraktık.Adana'nın sıcakları başladı. Bu hafta çok sıcak geçiyor. Ama bugün hava bulutlandı sanırım yağmur geliyor. İnşallah yağar yağmur biraz serinleriz. Baharı pek yaşayamadan sanırım hemen yaz gelecek.

Şimdilik benden bu kadar.
KENDİNİZE İYİ BAKIN VE SEVGİYLE KALIN :))

15 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel geçmiş bayram günü.
Çocukların olduğu yerde neşe ve mutlluk da vardır her zaman:))
Sevgilerimle.
Not: Sen unuttun beni artık:(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet çocukların olduğu heryerde mutluluk var. Canım yaa yeni adresini kaydettim şimdi eklemeyi unutmuşum yoğunluktan şu sıralar zaten pek ilgilenemedim blogumlar . Çok özür dilerimmmm affett ne olurrrrrrrrrrrrr...

Mehtap dedi ki...

Çok hoş geçmiş bayramınız.Balon patlatma oyununuza bayağı bir güldüm.AA bu arada kazandığın için tebrik de edrim canım.sevgiler çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet eğlenceli vakit geçirdik. Balon oyunu en eğlencelisiydi. Oynarken bizd eçok güldük:) Bende öptüm canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok tatlı bir gün olmuş Muhabbet Çiçeği,öpüyorum seni çok çok...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet eğlenceli birgündü.Bende öpüyorum seni çok canım.

Unknown dedi ki...

ay ne güzel valla benimde patlatasım geldi:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım patlat valla süper oluyor :))

Adsız dedi ki...

canım mımledım senı

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Çiçeğim,
sevindim senin adına..Güzel bir gün geçirmiş olmana..
Sevgiler..

HAYAT dedi ki...

çocuklar gibi sizlerde bayağı bir eğlenmişsiniz:) süper olmuşş

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, aldım mimi canım. Yazacağım en kısa zamanda :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet çok eğlendik. Etüt gazetesindede boy boy resimlerimiz çıkmış öğretmenler olarak :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyacım, teşekkür ederim canım.

bugra dedi ki...

Merhabalar muhabbet çiçeği;)..
umarım herşey yolundadır..
iyi dileklerim ve sevgilerimle;)
ÇoCuK