2 Mayıs 2009 Cumartesi

MİM...

Sevgili Dolunay'dan bana bir mim geldi ama ancak yanıtlayabiliyorum. Çok özür dilerim canım.
Gelelim ilginç sorularımıza :))

1. Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz?

Kesinlikle hayır. Para herşey değil. Huzum yoksa her gece parayı ne yapayım.

2. Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Ayy soru çok ilginç yani. Kim ister sağır kör olmak. Ama illa ki birini seçeceksem sanırım sağır olmayı tercih ederdim. Hayat çok güzel. Bu güzellikleri görmek lazım.

3. Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz?
Kesinlikle istemezdim. O zaman nasıl hayata bağlanır, umut ederim ki.

4. Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz, birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?

Evet üzülürdüm. Sadece biri olmazdı belki de. Bilemiyorum...


6. Eviniz yanıyor, aileniz ve siz kurtuldunuz. Son bir kez daha eve girme şansınız olsa, neyi kurtarırdınız?

Sanırım o an hiçbirşey düşünmezdim. Ailemin kurtulduğuna sevinir, sımsıkı sarılırdım onlara.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

tesekkurler canım.cevaplarımız aynı ıkımızınde :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, biraz geç oldu ama özür :)
Evet cevaplarımız gnelde aynı. Benziyoruz demekki. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

olurmu canım , muhım degıl calısıyosun sonucta.evet dusuncelerımız aynıymıs.sevgıler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, anlayışın için sağol tatlım :)

Mehtap dedi ki...

Çok ilginç bu mimler yaa!İnsanı zorluyor hakikaten.Ama canım cevapların müthişti doğrusu.sevgilerimle öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet ilginçti sorular. Terletti beni:))
Öptüm seni.