8 Mayıs 2009 Cuma

NASIL DA ÖZLEMİŞİM SENİ...

http://img2.blogcu.com/images/s/e/h/sehnazca/arzumtmfm9.jpg

Nasıl da özlemişim seni.
Dün gece beni arayıp geldim aşkım dediğin vakitten itibaren hiç uyuyamadım heyecandan.
Sabah erkenden kalktım.
Bugün senin için ayrı bir özen gösterdim kendime.
İşe gittim ve biran önce vakit geçsin istedim.
Biran önce akşam olsun işten çıkayım ve seni göreyim diye geçirdim her saniyemi.
Aksi gibi geçmedi vakit.
Sonunda beklenen an geldi ve iş çıkışı beni beklerken buldum seni.
İkimizde şaşkın bakakaldık birbirimize önce.
Sarıldık sonra sıkıca.
Nasıl da özlemişim seni.
Sana sarılmayı...
Sonra hiç geçmese vakit diye geçti içimden.
15 gün dursa zaman.
Ve sen hiç gitmesen...

http://www.helloturkey.net/nazarlik.gif

30 yorum:

Unknown dedi ki...

allah ayırmasın..

Adsız dedi ki...

ne güzel kavuşmalar...

cansudere dedi ki...

cok güzel allah ayırmasın cnm allah gönlündekını versın sevgiler....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, Amin canım aminn...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşum, evet en güzeli kavuşmak ama en zoruda hasret...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, canım teşekkür ediyorum. Sevgiler.

özii dedi ki...

Ne mutlu sana...Dilerim 15 gününüz doyasıya güzel geçer...

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Çiçeğim,
Bazan tek bir an bile bir ömre bedel olabildiğine göre az değil ki 15 gün..
Allah herkesi kavuştursun hasretine.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

oyy oyyyy benden sonra buluşmada gerçekleşmiş :) sanırım korkularda ucup gitmiş he cnm benim ?

hep mutlu olll yüzün hiç solmasın emi tatlım ....

Adsız dedi ki...

ne guzeldır bu bulusmalar.Allah ayırmasın canım.tadını cıkarın,hasret gıderın bol bol.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Her kavuşma güzeldir ve yaşayan özeldir.
Ayrılmaların az olduğu günlere.
Sevgilerimle:)

HAYAT dedi ki...

şarkın bu satırlara çok güzel uymuş.
15 gün boyunca çok güzel günler geçirin.

Mehtap dedi ki...

canım nasıl mutlu oldum bir bilsen.gözün aydın canım.birlikteliğinizin bir ömür boyu sürmesini diliyorum.sevgilerimle çok öpüyorum.

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğimmmm...Fon müziği bir yandan senin yazın bir yandan,okurken de gözümde canlandırdım çoook hoşuma gitti bu kavuşma:))
Tadını çıkarın bu vuslat zamanlarının...Bol bol öp,sarıl aşkına ne güzel...Rabbim ayırmasın böyle sevenleri...
Maşallah maşallah:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyam, dilerim bu 15 gün hemen geçmez diyorum. Ama tadını çıkarmaya çalışıyoruz işte.Sağolasın.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sağol canım benim. Aminn...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canım. Hasret gidermeye çalışıyoruz. Birde zaman hemen geçmeseee

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, ne güzel yazmışsın. Sağol canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım benim. İyi geçirmeye çalışıyoruz el verdikçe işte.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim sağol. Mutluluğunu böyle yansıttın bana çok duygulandım.Bende öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, canım benim sağolasın. Bol bol sarılıp öpüyorum :)))Maşallah dimi:)
Nazar değmesin diye nazar boncuğu bile koydum :))

Funda dedi ki...

Çok sevindim arkadaşının gelmesine, kavuşmanıza. Bundan sonra hiç ayrılmazsınız inşallah

şengül dedi ki...

muhabbetim canım şiirdeki gibi keşke hiç gitmese deilmi annen yanında olsa
sen geleceğimizin annesi olarak ve seni dünyaya getiren annenin anneler günü kutlu olsun canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, sağol canım.Ama hasret 15 gün sonra yeniden başlayacak :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm,canım teşekkür ediyorum. Seninde anneler günün kutlu olsun canım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

geleceğin romantik annesi ,annenin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun......

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim sağol canım benim.Seninde anneler günün kutlu olsun.

Cicim dedi ki...

Merhabalar,
Yaşadığınız, hissettiğiniz bu duyguyu o kadar iyi biliyorum ki, anlatamam.Bu duyguyu hissi, sevinci,özlemi ,sabırsızlığı mutluluğu yaşamak gerekir.Şimdi içimde o kadar büyük bir özlem ve aşk varki...Onu görmek, sesini duymak büyük bir mutluluk kaynağı.Keşke bende şimdi tekrar o hazı, mutluluğu yaşaya bilseydim.Ama kim bilir bir kaç gün sonra ona süpriz yapabilirim.Neyse bende konuya ilişkin hiserimi paylaşmak istedim...Size mutluluklar diliyorum blog sahibi arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cicim, güzel yorumun için teşekkür ederim. Demek sende özlem yaşıyorsun. Hasreti hasret çeken bilir derler. Sevgiyle kal.