20 Mayıs 2009 Çarşamba

SENİ ÇOK ÖZLEYECEĞİM :(((

Sen çok uzaklara giderken
Özüm ağlıyor , gözüm değil...
Vedalar her zaman zordur.
İçimden bir yıldız kayıverdi zamansız.
Limansız kaldım ürperdim.
Bu gidişin,Yitik yanık türkü tadında.
Buruk bir duygu...
Ayrılık seremonilerini sevmesem de!
Veda zamanı...
Canım öylesine yanıyor ki :(((
Gülün dikenlerini özleyecek kadar.
Kendine iyi bak sevgilim...
Seni çok sevdiğimi biran olsun çıkarma aklıdan...
Hem de çok sevdiğimi...
Seni beklediğimi de unutma sakın...
Haydi ! aşkım sarıl bana.
Veda buseni kondur.
Kocaman öp.
Hoşcakal!
Seni çok özleyeceğim ÇOKKKKKKKK....

13 yorum:

Adsız dedi ki...

sanırım gitti aşkın.Allah kavuştursun.özlemekte güzeldir...

Adsız dedi ki...

kavuşucaksın nede olsa ; kavusmak varsa sonunda özlemek guzeldır demek ıstemıstım canım :)

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Çiçeğim,
veda etmek zordur..Ben hiç veda etmedim, dönmemek üzere gidenlere bile..
Sevgimle.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

allah kavuştursun cnm benim en kısa zamanda hayırlısyla...

Primarima dedi ki...

Kavusmanız dileğiyle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Vedalar zor olsa da geride kendini bukadar seven bir sevgili bırakmış olmak da ayrıcalıktır.
En kısa sürede kavuşmanız dileğimle canım:)

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim,Allah kavuştursun canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canım. Dilerim kavuşurum hyırlısıyla biran önce. Hasret zor tabi ama böyle sevmek ve sevilmek hasreti biraz olsun hafifletiyor bazen. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya, veda zor. Beklemek zor. Ama sevmek o kadar güzelki. Böyle olunca sonsuza kadar bekler insan. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sağol canım benim. Aminnn

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet bu ayrıcalığın sanırım farkında :)
Sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım . Aminn.