13 Mayıs 2009 Çarşamba

MEĞER NE ÇOK ÖZLEMİŞİM SENİ...

http://img159.imageshack.us/img159/2012/49278800te6.gif

Meğer ne çok
özlemişim seni
Boylu boyunca karşımda duruşunu,
Meğer ne çok özlemişim yüzünü gülüşünü.
Gözlerim susamış gözlerine
Şiirler yazıyorum özlemine
Hasret bu kadar mı zormuş ?

Bir kere daha hatırladım

Sensizken kaybolup gittiğimi
Hayaller deryasında kaybolduğumu
Meğer ne çok özlemişim seni
...

Yine hasret kalacağım sana,
Yine hayallere dalacağım hergece
Yine çok özleyeceğim seni...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah saglık versın,kalplerınız bır olsun uzulme ayrılıga.gercekten eger tek yureksenız , bedenı uzakmıs farketmez canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevgili özlenmeyince aşkın değeri anlaşılmaz,
Özlem olmazsa zaten aşk da olmaz.
Bu durumda özlemin de keyfini sürmek ve özlenenin değerini bilmek gerekir.
Yüreğine sağlık canım.
Sevgilerimle...

HAYAT dedi ki...

şimdi ben ne yazayım,
çiçeğim aldın götürdün yine bizi...

zuzuların annesi dedi ki...

''Seniiii şimdiden özlediiiimmm...
Beni terkedipte gidişin var yaaa''
diyen Nilüferin şarkısı geldi aklıma yazını okuyunca...
Olsun be çiçeğim, sağlık olsun...
Ayrılıklar olmasa vuslatlar bu kadar keyifli olur muydu?
Ve şair yaparmıydı senin gibi çok sevenleri:)))Mucck.

beenmaya dedi ki...

özlemek kavuşmaya dair sevginin gitgide büyümesi belki de kim bilir...

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba,
hasret yerine göre ölümden bile zor.Çünkü sağ olduğunu biliyorsun, ama ulaşamıyorsun..
Eline sağlık çiçeğim, harika olmuş yine..

Primarima dedi ki...

Özlemek duygusuda güzel be çiçeğim...

Adsız dedi ki...

çiçeğim şiir çok güzel yüreğine sağlık,allah özlediğine kavuştursun inşallah,sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, haklısın. Tek yürek olduktan sonra gerisi önemli değil.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, haklısın. Özlem, haster sevgiyi güçlendiriyorr. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, canım bende gidiyorum böyle uzaklara işteee.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, haklısın canım. Ama ben onu gitmeden özledim şimdi yaa :((

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet özlemek sevgiyi giderek büyütüyor bencede.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyacım, evet hasret çok zor ama çokda güzel sevdiğine hasret, özlem duymak.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet o da güzelde kavuşmak dahada güzel :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, sağol canım benim.