10 Mayıs 2009 Pazar

CANIM ANNEM SENİ ÇOK SEVİYORUM...

http://www.hanimabla.com/resimler/1122330879anneme1um6.jpg

Canım Annem, seni çok seviyorum. Zaten sevgi ne söylenir nede yazılır, sevgi sadece gösterilir. Sen de bana kimsenin göstermediği ve gösteremeyeceği öyle bir sevgi gösterdin ki bu sevgi ne biter nede tükenir. Sen bana hem arkadaş hem de sırdaş oldun.

Üzgün olduğumda dertlerimi, mutlu olduğumda ise sevincimi benimle paylaştın.
Sen üzülünce; sanki duyguların aksediyor kalbime ve bende üzülüyorum. Zaten sen mutsuz olduğunda ben nasıl mutlu olurum? Eğer seni üzdüğüm bir gün senden özür dilemeden yatarsam, o gece çok zor geçiyor. Ya annem olmasaydı ne olurdu diye geçiveriyor aklımdan… İşte o zaman çok ağlıyorum anne. Kendi kendime söz veriyorum seni bir daha üzmeyeceğim diye.

Allah’a çok dua ediyorum, annemi başımdan eksik etme diye. Çünkü sen olmadan ben ne olurum bilmiyorum…
Benim için çok değerlisin anne. Sevgim o kadar büyük ki anne, cümleler yetmiyor sevgimi taşımaya, ağır geliyor kelimelere, taşıyamıyorlar sevgimi. Büyük sevgimi taşımaları için büyük harfler kullanıyorum;
ANNE SENİ ÇOK SEVİYORUM…

16 yorum:

Funda dedi ki...

Canım annenin anneler günü kutlu olsun. Rabbim bu güzel duyguyu sana da yaşatsın inşallah. Ailenle bir ömür boyu birlikte olmanız dileğimle. Sevgiler...

özii dedi ki...

Allah anneciklerimizi başımızdan eksik etmesin. Anneciğinin anneler gününü kutlarım...Bir gün sende bu günü , değişik bir duyguyla yaşayacaksın...:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anneciğinin annelr günü kutlu olsun.
Annelerimiz hep yanımızda olsun.
Sevgilerimle canım.

Adsız dedi ki...

bende annenın anneler gununu kutlarım.

Mehtap dedi ki...

Canım Allah ayırmasın.Annenin anneler gününü bende kutluyor,ellerinden öpüyorum.sevgiler.seni de çok öpüyorum.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
babasını kaybetmiş biri olarak annemin sevgisi çok değerli benim için..
Tüm annelerin ve yüreğinde anne şefkati taşıyan insanların anneler gününü kutluyorum..

zuzuların annesi dedi ki...

Allah dualarını kabul etsin inşallah...Ve ayırmasın annenden çiçeğim...

HAYAT dedi ki...

tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, teşekkür ediyorum canım. Aminnnn...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, Allah eksik etmesin başımızdan diyorum bende. İnşallah bu duyguyu bende yaşarım canım.
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Aminn.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım benim. Öpüyorum seni.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, Allah annelerimizi başımızdan eksit etmesin diyorum. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol tatlım. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım.