2 Mayıs 2009 Cumartesi

ERKEK OLSAM NASIL OLURDU :))

Yine gecikmiş bir mim. Sevgili arkadaşım Mehtap mimlemişti beni. Konumuz şu:
Erkek olsan yapacağın ve yapmayacağın beş şey nedir?" ...

Blog arkadaşlarımın çoğu bilir. Nasıl duygusal ve romantik olduğumu. Bende erkek olsa nasıl bir erkek olur bilemem ama sanırım çok kız peşimden koşardı :)) Erkekler genellikle antiromantikler çünkü .

Erkek olsam yapacağım beş şey:


1-Çok romantik olurum.
2-Evlenmeden herşeyi yaşamak isterdim.
3- Kibar, centilmen ve bakımlı olurdum.
4- Aileme çok düşkün bir baba olurdum.
5- Tüm sorumluluklarına sahip biri olurdum.

Erkek olsam yapmayacağım beş şey:


1- Hiçbir işe yaramadan avare avare dolaşmak.
2-Sorumsuz olmak.
3- Utangaç olmak :)
4-Kumar oynamak.
5- Kaba- saba olmak. Her önüne gelene küfretmek.

Sonuçta sanırım erkek olmak istermiydin deseler hayır derdim. Bazen an geliyor keşke erkek olsam dediğim çok oluyor ama sanırım kadın olmak güzel şey :))

SEVGİYLE KALIN...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

:) mutlu haftasonları canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canımcım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben senin kadın halinle de bunları yaptığına eminim Muhabbet Çiçeğim.
Sahi yaa ben erke olsam ne yapardım acaba ?:))
Sevgilerimle canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, doğru söylüyosun :))
Peki soruyorum sana o zaman.Erkek olsan nasıl olurdun. İşte seni burdan mimliyorum:)

Primarima dedi ki...

:)
Bende istemezdim erkek olmak.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, en güzeli kadın olmak dimi ama :)

Mehtap dedi ki...

İdeal bir erkek modeli Muhabbet çiçeğim.teşekkür ediyorum.Bence de kadın olmak en güzeli.sevgiler çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, bencede en güzeli kadın olmak değilmi :)Öptüm