18 Mayıs 2009 Pazartesi

MERHABALARRR :)

Merhabalar, bugünlerde blogumu biraz ihmal ettim farkındayım. Ama bulutların üzerinde olduğumdan inemedim birtürlü yeryüzüne :))

Bildiğiniz gibi hasret çektiğim geçen hafta geldi. O yüzden 1,5 haftadır herşey çok güzel.
Nazar değmesin aman diyelim :))
5,5 aydır bu zamanı bekliyordum. Yeniden gidecek, bu sefer daha zor göndereceğim ama :(((((
Biraz daha sabredeceğimm... Sonra herşey güzel olacak hayırlısıyla.

Fonda çalan şarkıyı bizim şarkımız ilan ettik. Kadim&Sevda - Soğuk Şehir. Yakın zamanda keşfettim bu şarkıyı. O da çok sevdi. O zaman bizim şarkımız olsun dedik.
O kadar uyuyor ki sözleri bize... Sanki ikimiz düet yapıyoruz :)))
Bizim Adana'nın bir ucundan bir ucuna uzanan Seyhan gölümünün inanılmaz yerlerini gördük bugün. Meşhur Adnan Menderes Bulvarı var burada. Karların erimesiyle sular çok yükselmiş. İnsanların piknik yaptığı yerler sulara gömülmüş. Gezdiğimiz yerlerde resmen arabayla suyun içinden geçtik süperdi. İşte resimler.
Yarın tatil :) İyi bir gün olur umarım.
Sizler içinde mutlu bir hafta olsun.
SEVGİYLE ve MUTLU KALIN...

14 yorum:

HAYAT dedi ki...

güzel günler geçirdiyseniz ne mutlu size.

Berrin dedi ki...

ne guzel, cok sevındım senın adına.. 5.5 ayda gelır gecer merak etme..

Funda dedi ki...

Mutluluğunun sonsuz olmasını dilerim canım. Güzel günler sizin olsun.

Bilmesinler adımı dedi ki...

Bu göl, ve çevresi beni 3 hafta öncesine canım yanımda iken gittiğimiz bir pazar gününü anımsattı.Görse eminim onuda o güne götürücektir...Güzel zaman geçirmenize sevindim..Canımla bizde çok güzel ve anlamlı bir gün yaşamıştık...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım. Ama güzel günler şimdilik bitti. Yarın gidiyor :(((((((((((((

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, merhaba. Teşekkür ediyorum. Ama zaman zor geçiyor ve yarın yolcu edeceğim:(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, sağol canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bilmesinleradımı,teşekkür ediyorum. Dilerim yeniden güzel zamanlar geçirirsiniz. Yeterki umudunuzu yitirmeyin.Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mutluluğun hiç bitmesin hatta daha da çok artsın canım.
Sevgilerimle...

Mehtap dedi ki...

Senin adına çok sevindim canım.Ayrılıklar gelip geçici.Önemli olan yüreğinizdeki sevgi canım.o sevgi,özlemlerle birlikte daha da güçlenir.İnşaallah en kısa zamanda da hiç ayrılmamacasına kavuşursunuz.Mutluluğunuz daim, herşey gönlünce olsun canım.çok öpüyorum.

Unknown dedi ki...

inşallah o bulutların üzerinden bir ömür boyu inmezsin canım iyi olmana mutlu olmana çoooook sevindim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Evet yüreğimizdeki sevgi olmasa bu ayrılıklara, hasrete nasıl dayanırdı yürek. Umaırm çabucak geçer zaman ve ben yine kavuşurum sevdiğime.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Umarım hiç inmem o bulutlardan canım.