29 Mayıs 2009 Cuma

İŞ YERİNDEN AYRILIŞ...

Merhaba dostlarım,şu aralar nedense bloguma hiç zaman ayıramadım. İşten çıkmam yeni iş aramam, derken KPSS ye geçte olsa çalışmaya gayret etmek derken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. Evde durmaya alışkın değilim o yüzdende bunaldım.
İş görüşmelerim hep olumlu geçiyor. Bugün bir iş görüşmesine çağırdılar bile. Öğleden sonra gideceğim görüşmeye. Bakalım inşallah iyi olur herşey.

Öğretmen arkadaşlarım, öğrencilerim hep ağlayarak vedalaştık. Benimle birlikte 3 branş öğretmeni ayrıldı.
Seneye siz nerede çalışırsanız biz oradayız dedi velilerde. Arkamdan su bile döktü öğencilerim :))

Canlarım yaa çok seviyorum onları. Alışmışım hergün görmeye nasılda özlüyorum.


Dün imza atmam gereken bir belge için çağırdılar beni iş yerinden. Geleceğimi haber alan öğrencilerim kapıda karşıladı beni. Hiç ayrılmak istemezdim ordan. Aile gibiydik öğretmenler, öğrenciler, idare. Seneye etütümüze ilköğretim 2.kademe öğrenci kaydı almayacakları için ayrıldım.
Kurucumuz odasına çağırdı beni. Son bir kez daha düşün biz seninle çalışmak istiyoruz dedi. Çünkü onlarda biliyor ki öğrencilerle aram çok çok iyi. Ama benimle çalışmak istedikleri yer bizim etüt değil etütütün dershanesi. Bizim eve çok çok uzak. Oraya gitmek çok zor olacak. Ama yinede tüm kapıları kapamadım açık kapı bıraktım. Hayat bu...

Şimdi ders çalışma zamanı :) Herkese mutlu hafta sonları diliyorum...
SEVGİYLE KALIN...

28 yorum:

cesetizleri dedi ki...

iş bulma konusunda yardımlarını beklerim :(
kpss'den bu sene de bir cacık olmayacak gibi çünkü :(

türkçe branşım. off ki off.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cesetizleri,iş bulma konusunda en başta kendine güvenmek önemli.6 yıldır öğretmenim.İlk zamanlardaha stajım kalkmadığı zamanlar herşeyi kabul edip kendimi ezdirdim. Maalesef sistem kötü. Stajım kalktı 3 yıldır. O zaman sana küçümser gözle acıyarak bakamıyorlar. Benim branşım Fizik. Senin stajın ne durumda. Eğer stajın kalkmadıysa 1 yıl dişini sık ve stajını kaldırt. O zaman inan kapılar daha kolay açılıyor.
Kpssden birşey çıkmayacağını biliyorum. Ama belki memurluk olur diyorum en kötüsü. Senin branşta atanma olasığı daha fazla. Bende çok zor maalesef. 95 falan almam lazım atanmam için.
Biz öğretmenlerin kaderi bu sanırım :(

HAYAT dedi ki...

veda sahnelerine dayanmam zor.
umarım her şey istediğin ve dilediğin gibi gerçekleşir.

Adsız dedi ki...

daha önce de söylediğim gibi herşeyin hayırlısı olur inşallah. sana kolay gelsin kpss çalışmalarında.. gelişmeleri burdan takipteyiz :)

özii dedi ki...

Zordur istenmeyen ayrılıklar. Kabullenmeler , alışmalar hiç kolay değildir. Hatırlarsan dönem başında yaşadım bu tür bir şeyi. Gerçi seninki biraz daha farklı .

İnşallah huzur dolu bir ortama yine gider mutlu olursun çiçeğim.

Adsız dedi ki...

canımmm yaa ben de buraya gelirken az ağlaşmadık talebelerle...

:(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım inşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sağol canım. Ben tüm gelişmeleri haberdar edeceğim sizlere. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özzicim, evet çok zor ayrılıklar. Herşeyde bir hayır vardır diye başlıyorum diğer işlerime. Sağol canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşum, veda, ayrılık çok zor oluyor :(

beenmaya dedi ki...

canım benim herşey hayırlısı olsun hakkında. güzel haberlerini bekliyoruz en kısa zamanda :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, inşallah güzel haberler veririm canım. Ama bugün ki iş görüşmem iğrençtiiiiii...

Adsız dedi ki...

hayırlısı canım.çalısmalarında basarılar dılerım.benım ıs gorusmelerımın hıc bırınden haber cıkmadı....

LoLa dedi ki...

hakkında hayırlısı olsun cnm kapıları kapatmaman ii olmuş aralık kalması her zaman iyidir....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, hepimiz için hayırlısı. Bugün ki görüşmem iğrençti ama. Adamı dövecektim :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, sağol canım hepimiz için hayırlısı. Öpüldün şeker.

Mehtap dedi ki...

Canım inşaallah hakkında en güzeli ve hayırlısı olur.Bence de her zaman açık kapı bırakmak lazım.en güzelini yapmışsın.Sevgilerimle.çok öpüyorum.kpss için de başarılar diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım benim.Bende çok öpüyorum seni.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Bak gör en yakın zmanda çok güzel iş imkanlarıyla karşılacaksın (kahve falı gibi oldu bu ama )
sen çok pozitif bir insansın ,ve bu pozitif elektriğinle kısa zaman da iş bulacağına eminim...
bol şans....

Unknown dedi ki...

burda teyze oğlunun dersanesi var gel buraya:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, inşallah canım yaaa. Pozitif düşünüyorum evet. Negatif bir insan değilim neyseki. Herşeyin hayırlısı. Öptümm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,sen ayarla işi canım. Ama iyide maaş versinler.Çünkü uzak memlekette çalışmak zor.O zaman ben geliyorum canımm :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Her bitiş yeni bir başlangıçtır.
Gelecek senin için daha güzel olsun canım.
Sevgilerimle...

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım iş arama stressi gerçekten çok yorucu...Umarım kısa zamanda herşey dilediğin gibi olur,rayına girer.Öpüyorum seni...

şengül dedi ki...

muhabbetim okuyunca çok üzüldüm. sözleşmeli öğretmenliğin ne denli zor olduğunu bizim öğretmenimizden biliyorum oda giderken ağlayarak gitmişti inşallah canım kpss yi kazanırsın ve aynı okuda görev alırsın canım .
Allah yardımcın olsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım.İnşallah iyi bir başlangıç olur. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sağol canım. İnşallah dediğin gibi olur. Çok öptüm bende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, evet zor maalesef. Hayırlısı diyorum.İnşallah daha iyi işler çıkar. Sağol canım.