22 Mayıs 2009 Cuma

İŞSİZLİK KAPIDA...

Merhaba arkadaşlar, bu aralar sıkıntım maalesef geçmiyor. Aşkımı yolcu ettikten sonra o üzüntünün üstüne birde iş yerinde seneye sadece ilkokul öğrencilerin kayıdı alınacağını öğrendim. Kurum maalesef biz branş öğretmenlerine bunu söylemedi. Biz öğrendik.
Seneye bizim etütte benim öğrencim olmayacak o yüzden ayrılıyorum. Hemen yeni iş aramaya başladım tabi. 1 Haziranda istifa ediyorum kurmumdan.
Bakalım hayırlısıyla umarım herşey rayına oturur.
Şimdi 1 ayda olsa ara verdiğim KPSS çalışmalarına devam edeceğim. Yinede bir umut.

Onun dışında sevdiğimi çok uzaklara gönderdim 2 gün önce :( Yine hasret dolu günlerim başladı anlayacağınız.
Bu hafta ''Melekler ve Şeytanlar'' filmine gittik beraber.

Ben kitabını okumuştum önceden. O yüzden konuya hakimdim. Katil kim, nasıl cinayetler olacak falan hep biliyordum. Kitap öyle bir kitaptı ki elimden bırakamamıştım. Sürekli katil şu yok yok öteki dedim hep okurken. Sonra hiç ummadığım kişi çıkmıştı katil.
Filmdede film boyu katil şu yok yok şu diye konuşuyordu aşkım. İçimden kıs kıs gülerek ooo daha çok fikrin değişecek diyordum :) Öyle de oldu.
Çok beğendik kısacası filmi. Tavsiye ederim.

Şimdilik benden bu kadar...
Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum.
SEVGİYLE KALIN.

18 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Umarım öncelikle kpss yi geçersin,olmazsa yine gönlüne göre bir yerle anlaşırsın inşallah....
sana bir şarkı gönderiyorum,hasretinle yandı gönlüm...

Adsız dedi ki...

kpss deme bana canım...of of ne zaman ısım olacak bılmıyorum artık...

Adsız dedi ki...

inşallah Kpss sınavında başarılı olursun. her işte bi hayır vardır derler. daha iyi bir iş bulacaksın bence canım. sevgiler...

Mehtap dedi ki...

Hakkında hayırlısı olur inşaallah canım.Bu azim ve başarı ile ben inanıyorum ki,herşey gönlüne göre olacak.Yine dileğim inşaallah herşey gönlünce olsun.sevgilerimle.

beenmaya dedi ki...

canım benim moralini bozma sakın uzun bir zaman var önünde moral bozukluğunun bu zamanı olumsuz etkilemesine izin verme sakın emi. umarım herşey dilediğin gibi çözümlenir...

özii dedi ki...

Ben sınavı geçip iyi bir yere atanacağına inanıyorum. Herşey gönlünce olsun çiçeğim..

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hakkında hakkımızda hayırlısı çiçeğim bakalım daha neler bekliyor bizi...bir kapıyı kapayan allah ötekini açarmış be güzelim sıkmamaya çalş canını...

Primarima dedi ki...

hERSEYIN HAYIRLISI OLSUN MUHABBETIM ...KPSS DE İYİ GEÇSİN İNŞALLAH.

Aylin Ünlü dedi ki...

Film tavsiyene uyup sinemaya gideceğim zaten çok istiyorum bişeyler izlemeyi bu aralar.Ve allah kavuştursun diyeyim canım başladı özlem dolu günleriniz...Özlemek güzel şey aslında ve sen güzel olanı yaşıyorsun:)Pozitif düşün.

Kpss için bu sene başarılar diliyorum şimdiden,umarım iş hayatında herşey dilediğin gibi olur,sıkma canını lütfen,öpüyorum kocaman...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, sağol canım inşallah. Hasretle yandı gönlümki ne yandı :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, sanırım tüm öğretmenlerin kaderi bu yaa :(((

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, doğru söylüyorsun her işte bir hayır vardır. Umarım daha iyi iş bulurum. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım.İnşallah herşey iyi olur. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, bozmamaya çalışıyorum moralimi ama bu özel sektör artık beni çok yordu.Herşeyin hayırlısı. Sağol canım.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, inşallah canım. Sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, bilmiyorum ne oalcak bizim bu halimiz. Artık yorulduk dimi :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım.İnşallahhh.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,sağol canım benim. Filme git evet ben beğendim.
Özlemek güzel hemde çok.
Dilerim herşey iyi olur canım hepimiz için. Bende çok öptüm canım.