3 Mayıs 2009 Pazar

AŞK FARKINA VARMAKTIR...

http://img83.imageshack.us/img83/6493/ask1ed0.jpg

''A
şk farkına varmaktır,
Ya herşey aşktır, ya hiçbirşey

Ya da herşey aşktandır
...
Ya aşk nedir?

Tarif etmek gereklidir ve aynı zamanda hastalıktır
.
Ve hiçbir tarif için bu aşkın tarifi değildir diyemezsiniz.

Ve hiçbir tarif tam değildir
.
Seversiniz işte
...
Kavuştuğunuz,kavuşmayı istediğiniz veya kavuşamadığınızdır aşk
....
Aşk odur
...
Yarım ve bayat bir simit de karın doyurur.

Bir ziyafet sofrasıda
..
Zaman gelir ikisi de birbirinin yerine geçer yaşamak için
.
Aşk vardır, yoktur, şu dur, bu dur
Hayır hiçbiri değil
.
Ya herşey aşktır, ya hiçbir şey
Ya da herşey aşktandır "


BEN AŞKIN FARKINA VARDIM :) YA SİZ???

30 yorum:

Adsız dedi ki...

çok hoş...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beğenmene sevindim canım.

Primarima dedi ki...

vardığımı sanıyordum kızım olana kadar...gercek aşkı kızımda buldum:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, desene çocuk olunca fikirler değişiyor. Ve aşkın adı çocuğumuz oluyor :)
Anne olunca bunu çok iyi anlayacağıma eminim :)

Adsız dedi ki...

yüreğine saglık canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canım.

beenmaya dedi ki...

bahar geldi bekliyoruz bende canım fark etmeyi :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım,inşallah baharla bulursun o aşkı :))

Mehtap dedi ki...

Canım bir ömür boyu sürmesi dileğimle.herşey gönlünce olsun.Aşk güzeldir.sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

belki sevgiliye, belki evlada, belki anneye-babaya kime olursa olsun aşksız kalmasın kimse.

bu arada mimledim seni canım. yeni ve çocuklarımız için faydalı bir konuda. bloguma bi göz atar mısın? sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim sağol. Öptüm seni.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet aşk sadece sevgiliye duyullmaz. Çok çeşitlidir.
Bu arada mimini aldım mailimi şimdi yolluyorum. Öptüm seni.

zuzuların annesi dedi ki...

Aşksın seeeen ...Cansın seeeen:))
Şafak kaç kaldı çiçeğim?

cansudere dedi ki...

COK GÜZEL BIR YAZI PAYLAŞIMIN İÇİN SAOL YAA AŞKI BULUPTA APANSIZ KAYBETMEK:(:(

Adsız dedi ki...

bende vardım valla :P

HAYAT dedi ki...

AŞK şarap gibi
ilk yudumunu aldığında dudaklarından kalbine iner,

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, evet aşığım ben.Sevgilim asker değil. Ama sana şafağı söyleyim kısmetse 3 gün :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, merhaba. Aşkı bulup kaybetmek çok kötü ama hayatta başka aşklarda olabileceğini unutmamak lazım. Yeterki doğru aşkı bulsun insan...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, canım o zaman aşkın tadına varalım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, ne güzel dedin. Evet aşk şarap gibidir.İçini ısıtır isanın biranda :)

Unknown dedi ki...

güzelll...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım.

cansudere dedi ki...

başka aşklarda vardır tabi kı ama ilk aşk gibisi yok bence !!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, ilk aşk bambaşkadır tabiki.

lemanice dedi ki...

ben aşkı taa 15 yıl önce farkına vardım.hala da farkındayım aşkıma aşığım.
çok beğendim sayfanı, sevgiler... sen de gel.görüşmek üzere.

bugra dedi ki...

ben de vardım;)
ben de...
güzeldi arkadaşım..
sevgilerimle;)
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ederim arkadaşım. Sevgiyle kal ÇoCuK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lemanice, merhabalar. Aşk ne güzel bir duygu değilmi. Sevgiyle kal. Sayfanı hemen ziyarete geliyorum.

Adsız dedi ki...

çiçeğim,aşk karşılıksız sevgidir bence,karşılıksız sevgiyi ise sadece Allaha ve evladına duyabilirsin,bence aşk işte budur.sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, aşk çok yönlü değilmi. Ve çok güzel birşey aşk bence:)Sevgiler.