1 Nisan 2009 Çarşamba

1 NİSAN

Adana'da bu seçim işlerinden bunaldım. Sürekli itirazlar yeniden yapılan sayımlardan bunaldık tüm Adana halkı.
Benim iş yerimimin karşı binası oyların sayıldığı merkez okul. Tüm oylar o okulda sayılıyor. Okul kapısı ile benim iş yerimin bahçe kapısıyla arası ancak 3-4 m. Kaç gündür sayımlara yapılan itirazlar şu bu derken iş yerinin kapısından girmek mümkün değil siyasetçiler, gazeteciler,televizyoncular ve halk yüzünden. İş yerinin önü çevik kuvvet polisleri ile dolu. Böyle olunca öğrencilerimizi bahçeye bile indirmeye çekiniyoruz. Sanırım bu belirsizlik hafta sonuna kadar sürecekmiş.

Adana'da çok sıcak bir gün yaşadık bu gün. Güneş öyle yakıcı ki bunaldım sıcaktan.

Biliyorsunuz ki dün moralim kötüydü. Düne göre bugün daha iyiyim. Her nekadar kavuşma umudumuz çok az ertelendiysede birbirimize desteğimiz ve sevgimizle biraz daha toparlandım.

İş yerinde herkes kendisini patron sanıyor bugünlerde. Temizlik görevlimizden aşçıya kadar. Tüm öğretmenler gergin. Yok efendim ne çok bardak kirletiyormuş öğretmenler, 10 dk erken çıkmış öğretmen hemen müdüre ispiyonlamalar falan. Cumartesi nöbetçiydim iş yerinde 10 dk erken çıktım. Anlayacağınız beni ispiyonlamışlar.
Bende bu sinirle müdürün odasına gittim. Hak verdi bana. Herkes görevini yapsın başka diyeceğim birşey yok dedim.

Haksızmıyım ama yani dimi :)

Bugün 1 Nisandı. Öğrenciler bayağı güldürdü beni şakalarıyla. Bende onlara bir şaka yaptım bugün işi bırakıyorum diye. İnandılar ağladılar :)
Kıyamadım gerçeği söyledim hemen. Ne çok seviyorlarmış meğer :)

Şimdilik bu kadar benden. Sevgiyle kalın hepiniz...

22 yorum:

bugra dedi ki...

seçimler de kim kaç oy alır kim kaç oy oranını aşar bilemem de biz heralde bu seçimleri hiç layıkıyla aşamayacağız..
..
bi de şimdi aslında oylar belli, bi karmaşa yok 1 Nisaaaan diye çıkıyolarmış ortaya ;) olur mu olur..sen sakin ol bence her duruma karşı;)
sevgilerimle..
ÇoCuK

Adsız dedi ki...

canım benim sıkma canını ya, her çoğu iş yerinde var bu tarz yalakalıklar..

Erteleme konusuna gelince bak ne dicem '' geç olsun güç olmasın'' öptüm...

Adsız dedi ki...

merhaba.blog acmadan önce yazılarınızı okurdum.blog actıktan sonra bı muddet adresınızi bulamadım.şımdı tekrar sızı okumak guzel olucak .gorusmek uzere

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, haklısın yaa her seçimde böyle itirazlar. Layıkıyla asla atlatılmaz bu seçimler.
1 Nisan yaparlarmış dediğin gibi:))

Sakin olmaya çalışıyorum.
Sevgiyle kal ÇoCuK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, haklısın her iş yerinde var bu insanlardan.
Evet geç olsun güç olmasın dimi. Sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, merhaba. Adresimde küçük bir değişiklik yapmıştım. Blog açmadan öncede okuyordunuz demek çok mutlu oldum.
Artık sizde blog dünyasındasınız demek. Hoşgeldiniz.Güzel paylaşımlar dülüyorum.
Sevgiler.

özii dedi ki...

Dünkü sıkıntılarından biraz uzaklaşmış olmana sevindim , ufukta kavuşmak olduktan sonra beklenilir Muhabbet çiçeğim ...

Adsız dedi ki...

her işyerinde olur gıcıklar ya da ispiyoncular... sesini çıkardığına göre de artık hadlerini bilirler heralde... demek 1 nisan diye öğrencilerini ağlattın.. seneye intikamını almasınlar senden :)

Aylin Ünlü dedi ki...

Kıyamam sana haklısın tabii:)
Bana nisan 1 şakası yapan olmadı,iyi ki olmadı çünkü kaldıramazdım sanırım.Şimdi yazarken aklıma geldi de çocukluk güzel şeymiş ve 1 nisanın yeri bile bu kadar sıradan değilmiş...

zuzuların annesi dedi ki...

Bizde,ne yazık ki herkes herşeyi bilir ve herkes bir şekilde patrondur!çiçeğim...O yüzden, kimse kimseyi çok zorda kalmadıkça dinlemez,takmaz...
Hal böyle olunca,o kişinin yaptığı işten de hayır gelmez,olan kalkınamayan memlekete olur:(
Takma kafana,sen md.le konuşmakla iyi yapmışsın..Herkes işini ve görevini bilecek!
1 Nisan şakana ise diyecek söz bulamıyorum:))Ağlatmış birde çocukları:))Hey allahım:))
Öptüm canım...

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
hiç takılma çevrendeki o insanlara..
Onlardan her yerde var çok miktarda..
Adana seçim sonuçları hepimizi gerdi bu arada..
Muhabbetle kal..

beenmaya dedi ki...

valla seçimler özellikle de Adana'nın durumu 1 nisan şakası gibi oldu...

Funda dedi ki...

Zaten bütün seçim dönemi sıkıcı boşver takma kafana :)
Bu arada şakan güzelmiş :)) gerçi üzücüymüş ama tam şaka olmuş hani :)
Ben 1 nisanı kayınpederimin doğum günü diye hatırladım yoksa hiç farkında değilim :)))
Sevgiler canım, öpüyorum çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, evet ufukta kavuşmak var ama sabretmek çok zor.Hayırlısı işte. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet canım her iş yerinde oluyor böyleleri.
1 Nisanın acısını kötü çıkaracaklar benden :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim insan kaldıramıyor bazen şakaları değilmi. İyi ki de yapan olmamış sana . Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, çok haklısın canım.
Ağladılar öğrenciler evet ama kıyamadım hemen anlattım şaka yaptım diye. Nerden bilirim hemen ağlayacaklar :))
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyacım, evet haklısın heryerde o tür insan mevcut. Seçimler hala geriyor. Hala sayım bitmedi. Ne sayımmış say say bitmedi:)
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet aynen Adana seçimi 1 Nisan şakasını geçti :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, şakama bu kadar üzüleceklerini tahmin etmemiştim. sonra bende üzüldüm üzdüğüm için.kayınpederinin doğumgünüde kutşu olsun buarada.Öptüm canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Adana'nın hali gerçekten şaka gibi.
Her iş yerinde oluyr değil mi bu sorunlar?
Ah olmasa keşke.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet Adana'nın hali şaka gibi oldu. Halada belli değil. Sevgiler canım.