31 Mart 2009 Salı

!!!

Hiç keyfim yok bu gece. Küçücük bir umut nasılda hayatımı güzelleştirmeye yetiyormuş. Tam birşeye şartlandırıyoruz kendimizi, sabırsızlıkla bekliyoruz kavuşma gününü ve o umudumun ertelenmesi gerekebileceği haberi geliyor.

Tek umudu kırılan ben değilim. Beklediğimde üzgün... Onunda ertelendi kavuşma umudu.
Ertelenmesi gereken kısa bir süre belki de ama o kısa günler asır gibi geçmek bilmiyor.

Derler ya kimsenin umudunu kırma. Belki de o insanın sahip olduğu tek şey umududur diye. Canım sıkıldı işte. Birden bu gecenin tüm ışıkları söndü içimde. Canımızı sıkanlar utansın. Başka hiçbirşey diyemiyorum. Yine erteleyelim bakalım.
İsyan etmek yanlış...
Herşeyin hayırlısını diliyorum.


20 yorum:

Funda dedi ki...

Canım sanırıç arkadaşın ve senin arandaki bu sıkıcı erteleme :(
Olsun hayırlısı geç olsun güç olmasın derler ya öyle de sende.
Allah başka ayrılıklar vermesin.
En kısa zamanda kavuşmanız dileğimle.
Sevgiler...

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim,üzüldüm...
Nedenini bilmiyorum ertelenen vuslatınızın,ama sabret sen yine de...Geç olsun güç olmasın canım...Vardır her şeyde bir hayır...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım benim;sıkma canını herşeyde bir hayır vardır,yoksa bize nisan1 şakasımı yaptın.sevgiler

Aylin Ünlü dedi ki...

Umarım beklenen günler daha fazla ertelenmez.İçini ferah tutup,gülümse yine de,beklediğin ve kavuşma ihtimalin olan biri var hayatında.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım benim... sadıklara bişi olmaz... Allah yardımcınız olsun...

Lalegül dedi ki...

Günaydın Muhabbet Çiçeğim,
herşey gönlünce olsun..
Sevgiyle kal..

HAYAT dedi ki...

gelde bana sor bunu....
az yaşamadım bu duyguları.insan o an çok kötü oluyor.bütün odağını oraya toplamışsın ani bir kararla başka bir pürüz çıkıyor.
umarım fazla uzun sürmez.....

beenmaya dedi ki...

üzmeyin kendinizi herşeyin hayırlısı olsun...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

vardır bi hayır be tatlım yeterki sağlık olsun elbet gelecek...allhım kavuşulmaz ayrılıklar vermesin ...içini ferah tut bak gör buda geçecek...

Adsız dedi ki...

canım yaa üzüldüm şimdi senin adına. ama ne gelir elden. biraz daha beklemek gerekecek demek.. senin de dediğin gibi herşeyin hayırlısı...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, canım sağol. Evet geç olsun iyi olsun derler. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BAnucum, evet vardır herşeyde bir hayır. Bunada şükür canım. Sağolasın. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, keşke 1 Nisan şakası olsa. Ama herşeyin hayırlısı diyorum. Bunada şükür ki beklediğimde beni özlüyor :)
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, haklısın canım. Beklediğim ve kavuşacağım biri var hayırlısıyla. Bunada şükür değilmi. Öptüm arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşum, sağol canım benim.Amin...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, umarım canım.Sen yaşadıysan anlarsın beni. Son anda yaşanan hayal kırıklığı çok kötüdür. Ama bunada şükür diyelim. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol canım. Evet herşeyin hayırlısı.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem , canım benim.Tabi bundada vardır bir hayır.Geçecek inşallah bu günlerde. Sağol canım.Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sanırım biraz daha beklemek gerekecek. Henüz netleşmedi olay. Hayırlısı diyelim.Sevgiler canım.