12 Mart 2009 Perşembe

BAHAR

Güzel bir bahar akşamından herkese merhaba. Bugün Adana'da çok güzel bir hava vardı. Sanırım baharı tam yaşayamadan yaz gelecek buralara.

Okullarda yazılı haftası olduğundan iş yeri çok yoğun geçiyor. Öğrencilerin önlerine o kadar imkan sunuluyor ama çalışmamakta direnen ve o parlak zekasını sadece haylazlığa veren çok öğrenci var maalesef.

Bugün 7. sınıf bir öğrencimle aramda şu diyalog geçti:

Şafak: Hocam siz evlenmeyi düşünüyormusunuz?

Ben: Elbette oğlum. Birgün onunda sırası gelecek.

Şafak: Yani evleneceksiniz.

Ben: Kısmetse birgün evet.

Şafak: Hocam siz evlenmeyin.

Ben: Neden oğlum ?

Şafak: Sizi bir cam fanusa kapatalım. Hiç yaşlanmayın. O sırada ben büyüyeyim. Sonra sizi fanustan çıkaralım. Sonra benimle evlenin.

Ben : !!!!!!!!!!!!

Ne alem çocuklar var. Ne diyeceğimi şaşırdım bu sözleri duyunca. Akılları keşke birazda derse çalışsa yaa . Çocuk işte. Kızsan bir türlü, kızmasan bir türlü...

Baharın gelmesiyle yediklerime daha bir dikkat eder oldum :)) Rejim demeyelimde dikkat etmek diyelim. Çünkü Allah'ıma bin şükür rejimlik kilom yok. Hala 36 bedenim :)

Şimdilik benden bu kadar. Kendime bir kahve yapıp Tv izleyim biraz.

SEVGİYLE KALIN...

22 yorum:

Adsız dedi ki...

canım yaaa,bu çocuklar gerçekten bi alem hepsine allah sağlık versin.sevgiler

Adsız dedi ki...

canım 36 bedensin ve dikkat edeyim mi diyosun? :S ya ben ne yapayım ahh ahh bana bi akıl ver....
bu arada evlenmek için acele iyi olacak. her geçen gün taliplerin artacak bu gidişle... sevilen birisin ne güzel..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, evet alemler :)
Hergün bir huyları çıkıyor ortaya.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet 36 bedenim ama acıcık kilo alsam göbek çıkıyor :)
O yüzden dikkat etmem lazım.
Evet acil evlenmem lazım ama daha vakit var canım maalesef. Hayırlısı tabi.
Sevilen biriyim sanıyorum. Umarım gerçekten öyledir.
Öptüm canım.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
bugün bende darlığıyla ünlü bir markada hala 38 beden giyerek satış elemanından epey övgü aldım..
Sana özenip 36 mı olsam acaba diyorum..
Öğrencine gelince ne denirki, bilmiyorum.
Selamlar..

Aylin Ünlü dedi ki...

Ah Çocuklar diyorum:)

Muhabbet Çiçeği ben bizzat sahidim fiziğine,kiloluyum desen şaşarım:)
Maşallah arkadaşıma...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyacım,merhaba.Fazla kilo iyi olmuyor. O yüzden dikkat etmek lazım değilmi.
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim evet ahh bu çocuklar :))Söyleyecek pek birşey yok.
Evet şahitsin 36 beden olduğuma :) Bende şahidim ki senin çok güzel, alımlı ve süper bir hatun olduğuna. Canım arkadaşıma bendende maşallah...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

çok güldüm sabah sabah yaaa :) valla zehir gibi kafaları var.zaten yarsını eğitime kullansalar çok daha farklı yerlerde olurlardı :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, o an ben ne yapacağımı şaşırdım yaa. Gülsem birtürlü gülmesem birtürlü. Ahh bu çocuklar :))

beenmaya dedi ki...

güzelim bütün öğrencilerin aşık sana ne olucak bu işin sonu :)))

Unknown dedi ki...

36 bedensin ve dikkat ediyorsun valla sopalıksın:)))

baksen veletlere çok zekiler maşallah:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, valla bende ne yapacağımı şaşırdım valla :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet canım 36 bedenim ama dikkat etmezsem artar bu :)))

Adsız dedi ki...

:) Çocuklara fanus konusunda yardımcı olabilirim..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Blog misafiri, merhaba. Nasıl yardımcı olacaksınız :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabbet çiçeğim ne çok sana aşık öğrencin var senin:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, sorma yaa :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Öğrencilerin seni sevmesi çok güzel bir duygu bence.
Seviglerimle...

Unknown dedi ki...

çok güzel ya..bu çocukların ne masumane düşünceleri vardır,benimde başıma geliyor böyle şeyler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, bende onları çok seviyorum.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

DünBugün, merhaba. Evet çok masumlar bazen. Bazende canavar kesiliyorlar :))
Sizde öğretmensiniz sanırım?