4 Mart 2009 Çarşamba

HAFTA ORTASI

Merhabalar, hastalıktan henüz kurtulamadım :(
Sümüklüye çıkacak adım yakında :)))) İş yerinde bugün çok yoğundum. Matematikçi, ingilizceci izinliydi. Türkçecide işi bıraktı. Bir tek ben kaldım büyük sınıfların öğretmeni. Kaç sınıf arasında mekik dokudum. Fen ödevleri yetmiyor gibi birde matematik ödevi yaptırdım. Bu hasta halimle o dersten o derse canım çıktı.

Bugün işten çıktım derse gidiyorum yeniden. Adana'nın meşhur Balcalı otobüslerine bindim.

Adana'da bazı otobüslerde muavinler olur para toplarlar ve bağırırlar işte şuraya buraya gidiyor diye.
Benim bindiğim otobüsün muavini bağırıyor balcalı , baraj yolu gel abla diye. Neyse bindim.
Her durakta muavin bağırmaya devam. Bir teyze sordu. Oğlum kalp hastanesine gider mi diyee. Muavin; gider teyze. Kalp hastanesine de gider, ciğer hastanesinede, böbrek hastanesine de :))) Sonra otobüstekilere eeee neden gülmüyorsunuz diyor :)) Aman yaa işte espiri yaptı göya. Akşam saatindede çekilmiyor :)

İş yerinden bu hafta 2 öğretmen ayrıldı. Etütteki herkes gergin. Benden çok memnunlar ama yinede heran herşey olabilir. Bazı olaylar benimde sinirlerimi bozmuyor değil yani. Ahhh oranın işletmecisi yada müdürü ben olacam neler yaparım :)

Şimdilik benden bu kadar.

Sevgiyle kalın hepiniz...

26 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) muavin de komikmiş he:)

Unknown dedi ki...

sakin ol çiçeğim....

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Cnım çok geçmiş olsun inşallah şimdi çok daha iyisindir..

Adsız dedi ki...

işyerindeki tatsızlıklar insanın performansını da nasıl etkiler. umarım geçer sıkıntılı durumlar.

muavin de bi alemmiş. stand up mı yapmaya kalktı size :)

beenmaya dedi ki...

otobüste muavin olması ilginçmiş. bir nevi bizim buradaki halk otobüsleri gibi para toplayan, otobüsün kapısından yeri geldiğinde şuraya buraya gider diye bağıranlar gibi :))

bu arada hastalıklardan dinlenmeden kurtulunmuyor ne yazık ki anlaşılan bu yoğunluğun nedeniyle sen hala iyileşememişsin. geçmiş olsun tekrar dikkat et kendine :))

Primarima dedi ki...

Yoğun hallerdesin desene...geçmiş olsun gitsin hastalık artık:)
muavinde zevzekmiş anlaşılan...Sözde espri yapmış.

Sevgiler,iyi bak kendine:)

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
geçmiş olsun öncelikle..
Ve arkadaşım sakin ol..İş kolay bulunmuyor ve insan her yerde aynı, başka işinde inan farkı olmayacak..
İnsan her yerde aynı..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Hiç çekilmez tabii.Öyle otobüs macerası da.Allah sana kolaylık versin canım.İnşaallah senin içinde hayırlı ve güzel şeyler gelişir.herşey gönlünce olur.
bu arada adresim:http://hayatavebanadair.blogspot.com

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

geç oldu ama geçmiş olsun tatlım bende hastalıktan yeni kalktım h.sonu iki gün yogan döşek yattım:( grip fena vurdu.
sanırım iş yerinde durumlar hiç iyi değil allh kolaylık versin tatlım bilirim ne kadar yıpratır insanı bu tarz huzursuzluklar...

allh yardımcın olsun cnm..

HAYAT dedi ki...

hehehe bak biz güldük muavine söylersin:)))
iş arkadaşlarının işini bırakmasına üzüldüm ama öğretmen olarak sizlere değer verilmemesi bu sonucu getiriyor bana göre.inşallah kpss sınavlarını kazanırsın cnm belkide buralara gelirsin :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım,aslında kendini sadece komik sanan biriydi:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, elimden geleni yapıyorum :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim,sağol canım. Daha iyiyim sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet iş yerinde huzursuzluk can sıkıyor.Performansı etkiliyor. Muavin standapçı kesildi başımıza:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, bizim burada bazı otobüsler hem kartlı hem muavinli :)
Bazıları sırf kartlı.
Bizim muavinler ilginçtir :)
Hastalığa gelince daha iyi gibiyim. Aman nazar etmeyim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım. Daha iyiyim.
Evet zevzek bir muavindi:))
Sevgiler canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya, evet haklısın iş bulmak zor. O yüzden dayanmaya çalııyorum zaten.Heryer aynı haklısın.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım,sağol canım. Adresini değiştidim. Tamam dır:)
Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sanada geçmiş olsun canım. Çok salgın. Bende sürekli çocuklarla içiçeyim diye zor oluyor. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet pek değerimiz olmuyor bazen. Bu üzücü. Devlet çok zor bee tatlım. İnşallah olur kısmet.Öptüm.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sen yine de iyi ol her koşulda hem de:)
Geçmiş olsun tekrar.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Elimden geldiğinde iyi olmaya çalışıyorum.Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

canım seveceğini düşündüğüm bi konuda mimledim seni. bilgin olsun. vaktin olduğunda bakarsın sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, hemen bakıyorum canım benim. Sevgiler.

Aylin Ünlü dedi ki...

Bende güldüm söyle muavine:))
Canım kurtulamadın hastalıktan:(Umarım bir an önce toparlarsın.Öpüyorum seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,daha iyiyim şükür. Kurutlacam hastalıktan az kaldı. Bende öpüyorum tatlım seni.