1 Mart 2009 Pazar

ÇOCUK OLMAK...

Merhabalar herkese.
Hiç keyfim yok. Rahatsızım biraz. Üşüttüm sanırım. Bir hafta iş yerinde nöbetçi olduğumdan dolayı çoğunlukla bahçedeydim. Havada 1 haftadır öyle soğuk ki. Sürekli yağmurluydu hava. Şifayı kaptım anlayacağınız.

Dünde çok yağmur yağdı ama bu sabah uyandığımda pırıl pırıl güneşle karşılaştım. Bugün hava o kadar güzel ki. Ama ben hastayım ve evden çıkamıyorum :(

Şuan battaniyeye sarılmış oturuyorum pc başında.

Bu haftam çok yorucu geçti. Malumunuz şu nöbet olayı. Dersim olmadığı zamanlar bahçede olduğumdan dolayı dersine hiç girmediğim minik öğrencilerle bile çok güzel diyaloglar yaşadık.

Etütümüzde kapıdan girer girmez tüm öğrencilerim öğretmenin deyip öpüyor beni :) O kadar mutlu oluyorum ki.

Çocukları çok seviyorum.

Bizim etütümüzde öğrenci kademesi ilkokul 1 den başlıyor Liseye kadar. Benim branşım gereği ben ortaokul ve liseye giriyorum. Haftada 1 saat sadece 4 ve 5. sınıfların Fen dersine giriyorum. Ama ona rağmen etütteki tüm öğrencilerle içiçeyizdir.

2. sınıf öğrencilerindeki kızlardan biri geldi o gün bahçede yanıma. Sarıldı belimden sımsıkı :) Çok şekerler. Allah'ım banada böyle şirin çocuklar nasip et diyorum hep.

Bu şirine kız diyor ki bana; öğretmenim ne güzel siz hiç ödev yapmıyorsunuz bende büyümek istiyorum sizin gibi. Canım yaa bir bilse büyüyünce hayat ona ne ödevler yaptıracak.

O yaşlarda çocuk olmak isterdim bende şimdi. Ne kadar habersizler çoğu şeyden ne güzel.

Sizde istermiydiniz yeniden çocuk olmak ???

SEVGİYLE VE SAĞLIKLI KALIN HEPİNİZ.

HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM...

28 yorum:

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
çok şanslı öğrencilerin bunu bilir bunu söylerim..
Bende sana öğretmenim diyebilir miyim??
Sevgiler can arkadaşıma..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Geçmiş olsun.
Büyümek ister miydim?
Sahi ne ara büyüdük biz?
Yoksa bir yanımız çocuk mu kaldı?
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya, teşekkür ediyorum. Tabiki diyebilirsin.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, benim biryanım hep çocuktur. Ve o yanım hiç büyümesin istiyorum.Sanırım herkes öyle ister.
Sevgiyle kal.

Funda dedi ki...

Canım öncelikle çok geçmiş olsun algın bu aralar dikkat er kendine
:(
Çocukları sevmesen öğretmen olurmuydun zaten :) allah sana da melek gibi bebişler nasip etsin inşallah :) Sevgiler canım

Unknown dedi ki...

bende çocuk olmak isterdim babamın beni kandırmasını isterdim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, çok teşekkür ediyorum canım.
Öğretmen olup çocukları sevmeyen o kadar çok meslektaşım varki. Onlara meslektaşım diyemiyorum bile :(
İnşallah dediğin gibi melek gibi bebişlerim olur ilerde :) Aminn...
Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, keşke hep çocuk kalsaydık değilmi...
Öyle saf duyguların içinde hep.

Adsız dedi ki...

en özlediğim yıllarımdır çocukluk yıllarım. büyümek isterdim o zaman da. :) büyüdüm. ama hala bi yanım çocuk. en azından onu yitirmemeye çalışıyorum.

Aylin Ünlü dedi ki...

Tatlı mı tatlı bebişlerin olacak biliyorum ve önce beyaz atlı prens diliyorum:)

Çok geçmiş olsun canım,inşallah atlatırsın kısa zamanda,dikkat et kendine...

Adsız dedi ki...

Canım öncelikle çok geçmiş olsun.sağlık diliyorum sana.kendine dikkat et.tabii ki çocuk olmak çok güzel.Her yönden.Saf ve temiz bir dünyaları var.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Çocuk olmak ve herşeyden biran olsun sıyrılmak ne güzel olurdu değilmi. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet büyümek isterdik hep küçükken. Benimde hep biryanım çocuk. Çok mutluyum o yüzden.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, inşallah canım. O bebişlerimi sevmek nasip olur. Beyaz atlı prens olayına katılıyorum.Öpüldün canım.

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim çok geçmiş olsun canım...istediğin her şey gerçek olsun canım...Öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım. Valla şifayı kötü kaptım :(
Öpüyorum bende.

Adsız dedi ki...

önce geçmiş olsun çok çok;)
..
sonra da..
bazen öyle tarifsiz bi zaman geliyo ki..kendimi gerçekten bir çocuk hissediyorum..
nasıl oldugunu anlamadan..
ama bildigim bişey, güzel oluyo..
sevgilerimle;)
ÇoCuK

Primarima dedi ki...

ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.

beenmaya dedi ki...

geç kalmışım ama şu an sana geçmiş olsun derken geçmiş olduğunu düşünüyorum umarım yanılmıyorumdur :)) dikkat et kendine :))

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Havalar tam hasta olma havası.

Bende isterdim yeniden çocuk olmak. İlkokul 4. sınıftayken öğretmenimiz emekli olma kararı almıştı. Öğretmenimiz bizi bırakıp gidecek diye nasıl ağlamıştım anlatamam. Ne kadar masummuşuz gerçekten.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ediyorum.
En güzeli sanırım biryanımızın hep çocuk olması. Bazen o çocuk kimliğine sığınmak, insana huzur veriyor.Sevgiler ÇoCuK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum,sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım,sağol canım.Ama hayır iyileşemedim :((((
Elimden geldiğince kenime iyi bakmaya çalışıyorum canım.Sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, benimm. Gerimi döndün sen :)
Canım benim, bende ikokul 5 de ilkokul bitiyor öğretmenimden ayrılıyorum diyenasıl ağlamıştımm sorma.Çok masummuşuzz gerçekten.
Öpüldün canım.

Adsız dedi ki...

arkadaşım çok geçmiş olsun allah bi an önce acil şifalar versinki öğrencilerinizekavuşasınız.bi soru sormuşsun yeniden çocuk olmak istermisin diye; evet bütün kalbimle evet ama kendi çocukluk yıllarımın geçtiği günlere dönmek şaartıyla.yine çenem düştü demi;sevgiler

HAYAT dedi ki...

Çocuk olmak bambaşka bir şey.
bizler gibi herkes büyüme telaşında,büyümekle sorumluluklar daha çok arıyor bunu bizde yaşadık ve yaşıyouz.
öğrencilerle iç içe olman çok hoş imrenilcek durumdasın:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım,sağol canım benimm. Hala hastayım ama :(
İyi olamadım birtürlü.
Bende kendi çocukluk yılarıma geri dönmek isterdim.
Canım sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet insan küçükken büyümek için can atıyor.Bilsem hayat böyle zor hiç istemezdim. Öğrencilerle iç içe olmak çok güzel evet :)