9 Mart 2009 Pazartesi

...

Bugün biraz sıkıntılıyım. Hani insan sebepsiz ağlamak ister ya hüngür hüngür işte öyle bir durumdayım şuan. Başımda da şiddetli bir ağrı var. İlaç içmemek için direndim tüm gün ama en sonunda dayanamayıp içeceğim sanırım ağrı kesici. Belki de içimdeki sebepsiz sıkıntıdan dolayı baş ağrım bilemiyorum.

Penceremin kenarından bakıyorum gelip geçen arabalara, gökyüzündeki yıldızlara. Bir uçak geçti biraz önce karanlığın içinden gürültülü sesini duydum. Bir heyecan kapladı içimi. Getirse ya biran önce sevdiğimi bana. Yeter artık bu özlem yeter...


********************

Şimdi haykırsam özlemimi beni izleyen yıldızlara.
Duyarmı yalnızlık sesimi...
Peki sen duyarmısın seni ne kadar özlediğimi.

Dön artık ne olur , sana çok ihtiyacım varrrr...


**********************

22 yorum:

özii dedi ki...

Anlaşıldı Muhabbet çiçeğim sen özlemişsin ,senin sıkıntın budur. Kıyamam ben sana özlemek hem güzeldir hem de çok zor...

Aylin Ünlü dedi ki...

Bu akşam sana yetişemediğim için üzüldüm,keşke yanında olabilme imkanım olsaydı.
Şimdi sen uyurken sessizce öpüyorum seni,mutlu uyan olur mu?

Adsız dedi ki...

hasret sarmış seni çiçeğim :( inş yakında kavuşursunuz..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, evet çok özledim. Hala içimdeki sıkıntımdan kurtulmaya çalışıyorum bugünde. Hem çok güzel hem çok zor :(
Sevgiler canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım. Sağol.Evet dertleşmek istemiştim seninle akşam ama olsun canım benim. Öpücüğünü aldım. Sıkıntıyı henüz atamadım ama umarım atarım gün içinde.Öpüyorum canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sardı dört bir yanımı evet. Umarım canım biran önce kavuşuruzz...

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımmm, ağlamak bazen insana öyle iyi gelir ki...
Sevdiğin gelecek, az kaldı. Allah hayırlısıyla kavuştursun.

beenmaya dedi ki...

ne diyeyim bir an önce kavuşmanız dileğiyle...geçecek sende biliyorsun :))

Mehtap dedi ki...

Canım hasretininin biran önce son bulması dileği ile. Sana sağlık,mutluluk ve sevgi dolu bir yaşam diliyorum.Umarım sevdiğiceğine biran önce kavuşur,bir daha hiç ayrılmazsınız.öpüyorum.sevgiler.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

az kaldı be tatlım güneşin sizin için doğmasına az kaldı çiçeğim az daha sabır az daha dayanma gücü...

zuzuların annesi dedi ki...

Canım benim yaa kıyamam ben sana...
Özlemin en kısa zamnda bitsin baş ağrılarında geçsin inşallah ne diyeyim? Öptüm seni çiçeğim...

Unknown dedi ki...

Az kaldı çiçeğim bitecek hepsi...öptüm kuşum

cansudere dedi ki...

sevdiklerine veya sevdigine kavuşman dilegiyle sevgiler.....

Adsız dedi ki...

canım yaa özlediğin bir an evvel gelir yanına inşallah. sıkma canını.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, evet ağlamak rahatlatıyor. Evet az kaldı. Ama yine hasret gideremeden yolcu edeceğimm :(
Hayırlısı bugünlerde geçecek.
Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet geçecek. Hepsi geride kalacak bu hasretin. Ama dayanmak zor bazen çok zor...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım sağol canım benim. Amin diyorum güzel dileklerin için. Bende öpüyorum. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, evet canım arkadaşım az kaldı. Az daha sabır değilmi...
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım benim. Bitsin dimi bu özlem. Hayırlısıyla inşallah. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet canım az kaldı.Hayırlısıyla. Öptüm bende canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansu,merhaba. Çok teşekkür ediyorum.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, inşallah tatlım inşalah.