15 Mart 2009 Pazar

DÜĞÜN

Merhabalar, bir düğünü daha geride bıraktık. Dün kuzenimin düğünü vardı. Oynadık, döktük kurtlarımızı :))
Aslında oynamayı pek sevmem ama canım kuzenimin düğünü olunca oynadım. Kuzenim düğün salonundan girince çok duygulandım. Çok tatlı olmuştu gelinliğiyle.

Değişik birşey yaptılar ilk girişte. Kuzenim abisiyle ön kapıdan girdi, damat ise kız kardeşiyle arka kapıdan girdi. Pistte buluştular ve damat kuzenimin duvağını kaldırdı, alnından öptü ve dans ettiler. Çok güzeldi :)
Kuzenim ayakkabısının altına adımı yazmış, bakalım silinmişmi :)

Nikahta toplam 8 kişi şahit vardı. Damat tarafı bir partiden adaylıklarını koymuşlar. Şahitlerin 6'sı milletveliydi.
Öyle olunca siyasetçi doluydu salon.
4 masa protokol vardı. Başta kastılar bizi ama nikah sonrası gittiler.

Düğün dışında hep evdeydim bu hafta. Bugün dışarı çıkacaktım alışverişe ama yağmur yağdı.Üşendim çıkmaya bende öyle olunca. Hem güneş parıldıyor hem yağmur yağıyordu çok güzel bir görüntüydü. Az kaldı bahara.

Herkese iyi haftalar diliyorum. SEVGİYLE KALIN...

32 yorum:

LoLa dedi ki...

allah ömür boyu mutlu etsin cnm kuzenini ayrıca sen pek bir güzeldin o gece kesin silinmiştir adın :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, canım benim teşekkür ediyorumm :) Silinmiştir umarım...

Adsız dedi ki...

arkadaşım düğünler genellikle güzeldir hayatları boyunca mutlu olurlar inşallah,gelelim sana inşallah yazı silinmemiştir hayırlısıyla seninde düğününü kutlarız buradan.sevgiler

Adsız dedi ki...

ayy ne güzell, mutluluklari baki olur inş.

Aylin Ünlü dedi ki...

Mutlulukları daim olsun Muhabbet Çiçeği,sıra sende,hadi bakalım kuzenler gidiyor teker teker:)

zuzuların annesi dedi ki...

Bence kesin silinmiştir adın:))
Eee gün gelir hasretler biter,muhabbet dolu çiçekler içinde düğün dernekler kurulur inşallah:))Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, sağol canım. Umarım silinmiştir:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşum, amin canım. Teşekkür ederim. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet kuzenler gitti tek tek :)
2 kuzen kaldık bekar:))
Hayırlısı . Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım. İnşallah biter bu hasret herşey güzel olur. Bende öptüm canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel,
Düğünler yeni bir hayatın başlangıcı, bir dönüm noktası insanların hayatında.
Dilerim hep mutlu olsunlar.
Epeydir düğüne gitmiyorum ben de, çevremde evlenecek insan kalmadı galiba.
Yaşlanıyoruz muyuz artık ne :)))
Sevgilerimle...

HAYAT dedi ki...

allah mutluluklarını daim etsin.
çok güzel şeyler inşallah bizde yaşıycaz:)

Mehtap dedi ki...

Allah ömür boyu mutlu etsin canım.Umarım en kısa zamanda hasretler biter sende,sevdiğine kavuşursun.darısı sana ve tüm sevenlere olsun inşaallah.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim,teşekkür ederim canım. Bende yazdan beri gitmiyordum düğüne. Kuzenler yavaş yavaş evleniyor :)
Yaşlanmıyorsun sadece çevrede evlenecek kişi kalmıyor.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım,inşallah yaşayacağız canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, inşallah canım.En kısa zamanda:)
Sevgiler canım. Öptüm.

TATESAL dedi ki...

CANIM 90.INCI İZLEYİCİM OLDUNUZ.....KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM....
BENİM ERKEK KARDEŞİMDE ADANADA YAŞIYOR.AMA O İNCİRLİKTE HAVA ÜSSÜNDE.ANNEM BİR HAFTA ÖNCE DÖNDÜ BURAYA ODA ADNADAYDI.BEN ERZİNCANDAYIM...ADANAYA SEVGİLER

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tatesal, merhaba. Demek 90. oldum :)
Bende aldım dolu dolu sevglerinizi. Teşekkür ediyorum. Blogunuz hoşuma gitti.
Demek kardeşiniz Adana'da yaşıyor. İncirlikte tanıdık çoktur bizdede.
Sevgiler diliyorum bende.

Adsız dedi ki...

Allah mutlu mesut etsin kuzenini, darısı başına canım.

Primarima dedi ki...

MUTLU VE MESUT YAŞASINLAR.
:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sağol canım. Darısı seninde başına.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım.

Funda dedi ki...

Selam canım. Kuzenine bir ömür mutluluklar diliyorum. Bir yastıkta kocasınlar :)
Bu arada sen beni mimleyemeden ben seni mimledim :))

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
çok güzel yazmışsın yine..Hayırlı olsun düğününüz.Ama ben olsam salona nişanlımı benden başka kimseyle göndemezdim..
Sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, sağol canım. Mimi aldım. En kısa zamanda yazacağım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya, teşekkür ediyorum. Düğünde olan çok değişik ve güzeldi bence :)
Benim hoşuma gitti.
Sevgiler.

Mutluveumutlu dedi ki...

Kuzenine mutluluklar diliyorum canım.

Adsız dedi ki...

ne değşik bi giriş yapmışlar. çok güzel olmuştur kesin. mutlu mesut bi arada yıllarca yaşasınlar. darısı senin başına canım..

ama hani fotoğraflar? abiye elbiseni görecektik? isteriz valla karışmam banane bananeee...

Unknown dedi ki...

ben biliyorum gördüm şahaneydin o gece:)darısı başına olsun şeker...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, sağol canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sağol canım benim. Evet resimlerimi koymadım bloga :)
Yaa ne bileyim öyle şıkıdım şıkıdım süslü süslü, kıyafetlerle :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet gördün sen beni :)
Sağol canım benim.