21 Mart 2009 Cumartesi

MUTLULUK VE BEN

Sevgili Funda beni mimlemişti geçtiğimiz hafta. Yoğun olduğumdan dolayı birtürlü yazmak kısmet olmadı. Çok özür diliyorum. Mim konumuz çok hoşuma gitti. Benim için Mutluluk...

Ben küçücük şeylerden mutlu olabilen biriyimdir. Bu huyumu çok seviyorum. Şu hayatta insan küçük şeylerden mutlu olmasını bilmeli bence.
Mutlu olabilmek için doğru yöne bakmak önemli belkide. Mutluluk bazen bir melodide, bazen bir cümlenin içinde saklı, bazen sıcak bir çay sohbetinde, acı bir kahvede, bazen de küçük bir tebessümün içinde, annemin sıcacık kucağında gizli benim için.


Bir sevgilinin içten gelen sıcak bir bakışı, elini tutuşu, küçük bir öpücüğü dünyalara bedeldir benim için. İlla öyle pahalı hediyeler değildir benim için mutluluk.

Mutluluk içimizde. Görmesini bilen gözlerimizde. Hayatı sadede siyah beyaz renkleriyle değil tüm renkleriyle görmek lazım.

Ailem benim mutluğum. İşim benim mutluluğum.
Hayatta hep mutlu anlar yoktur tabi. Zaten hayatta herşey bizi mutlu etse belkide bizi mutlu eden şeylerin kıymetini bilemezdik.

Mutluluk rüzgarı hep sizin için essin diyorum.
SEVGİYLE KALIN...

22 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım benim,
ne tatlı ifade etmişsin mutluluğu.Yaşamının her anında,her dakikanda hissetmeni diliyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Küçük şeyler değil midir bizi hayata bağlayan?
Ne güzel anlatmışsın, sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,teşekkür ederim canım benim.Öpüyorum seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet küçük şeyler hayata bağlıyor bizi mutlu ediyor.
Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

insanın küçük şeylerden mutlu olabilmesi nekadar güzel değilmi,seni de kutlarım bunu başarabildiğin için.sevgiler

Adsız dedi ki...

o zaman bi mutluluk dileği de ben göndereyim;)
mutluluklar muhabbetcicegi..
sevgilerimle..
ÇoCuK

Mehtap dedi ki...

Çok güzel ifade etmişsin canım.Bende hayat boyu mutlu ol diyorum.Yüzünden gülücükler eksik olmasın.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, canım sağol. Öyle olmalı yoksa insan zor mutlu olur değilmi... Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, çok teşekkür ederim. Aldım mutluluk dileğini. Sevgiyle kal ÇoCuK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim sağol. Seninde mutluluk peşini hiç bırakmasın diyorum. Sevgiler canım.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
mutluluk bir serap belki bilmiyorum..Ama ben senin yazdıklarını okurken de çok mutlu oluyorum..
Bazan sevdiğin insanların nefes aldığını bilmek bile büyük mutluluk, küçük değil..Bazan bir bahar tomurcuğu görmek, bazan bir yağmur sesiyle uyanmak..Mutluluk detaylarda gizli..
Sevgiyle kal..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya, teşekkür ederim. Her insana göre mutluluk o kadar farklı ki..Önemli olan o gizlerin içinden mutluluğu çıkarabilmek. Yazılarımda seni mutlu edebiliyorsam ne mutlu bana.Sevgiyle kal.

MAVİ UMUT dedi ki...

Mutlu olmak için, mutlu olacağın şeylerin olmasımı gerekiyor, olmasada bir oyunla yetinip mutlu olmak gerekiyormu bilemiyorum.

zuzuların annesi dedi ki...

Ne güzel yazmışsın Çiçeğim...Eline yüreğine sağlık...Hep mutlu ol inşallah...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ufuk Çizgisi, belkide şu devirde çok yaptığımız bu.O şey bizi mutlu etmesede mutlu rolü yapmak veya onunla yetinmek.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım benim. Sende hep mutlu ol.

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

ne kadar g�zel bir yaz� yazm�ss�n

Adsız dedi ki...

daima mutlu ol çiçeğim ...

Funda dedi ki...

Canım bende bloguna şimdi bakabildim geç baktığım için bende senden özür diliyorum :)
Çok güzel ifade etmişsin mutluluklarını nedense yazdıklarını okuyunca sende kendimi gördüm :)
Bende aynı senin gibiyim bence en güzeli de bu. Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canısı, çok teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sağol canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, demek biz birbirimize benziyoruz bu konuda. Dediğin gibi bencede öyle olmalı ki hayattan zevk alalım. Öptüm canım.