10 Mart 2009 Salı

SIKINTIYA BYEE :)

Merhabalar herkese, tüm sıkıntımı attım üzerimden. Teşekkür ediyorum hepinize. Sıkıntımın geçmesi için hayat ilacım alınmış bulunuyor :)))
Birkaç söz, birkaç cümle tüm sıkıntımı aldı götürdü :) Yerine umudu getirdi. Daha fazla sabretme gücü verdi.
Ne kadar kolay mutlu olabiliyorum. Bu huyumu seviyorum. Küçücük birşey, bir söz bile beni mutlu edebiliyor.

Bu hafta alışveriş haftam sanırım benim. Birsürü ciciler aldım :)
Önümüzdeki cumartesi kuzenimin düğünü var. Düğün için çok cici, çok şık bir abiye kıyafet aldım. Bahar geliyor diye baharlık bluzler aldım, spor ayakkabı aldım. Şirin şirin tokalar aldım. Aldımda aldım :) Sanırım durmam lazım. Bahar geliyor diye cıvıl cıvıl şeyler giymek geliyor içimden.

Artık Adana'da kaban çok geliyor üzerimize. Baharlıkları giymeye başlarız sanırım heran.
En sevdiğim mevsimdir ilkbahar. Ama en kötüsüde rüzgarı. Uçuruyor tozu, toprağı.

Şimdilik benden bu kadar. İyi olduğumu haber vermek istedim.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

32 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhh bak ne güzel :) bu kadar işte 2 güzel söz yeter biz kadın milletine:)

Mehtap dedi ki...

canım benim,cıvıl cıvıl,coşku dolu,umut dolu bir yazı olmuş.kendini daha iyi hissetmene sevindim.cicilerini de güle güle giy.alışveriş yapmak insanın moralini de yerine getiriyor.sevgiler.çok öpüyorum

Unknown dedi ki...

cicilerini bana göstereceksin ona göre...iyi günlerde kullan şeker....

Primarima dedi ki...

demek oralara geldı ilkbahar he?azıcık ucundan bızede yolla nolur:)

Aylin Ünlü dedi ki...

Bayıldım bu postuna Muhabbet Çiçeği,dolu dolu kıpır kıpır:)
Hep böyle kal lütfen,sana bu çok yakışıyor...

Öpüyorum.

cesetizleri dedi ki...

Çok sevindim. daim olsun. amin :)

beenmaya dedi ki...

bahar sadece adanaya değil sana da gelmiş işte sonunda ne güzel :)) hep böyle kal :))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

dünkü yazıdan sonra bugün bunu okuyunca sabah sabah benimde içime bahar doğdu :)

HAYAT dedi ki...

mutlu olman güzel,
biz zaten hep küçük şeylerden hem mutlu hemde mutsuz oluruz huyumuz kurusun ama böyle:)
yeni cicilerini güle güle kullan..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, evet iki söz yeter canım :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim sağol. Öpüyorum bende kocaman seni. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, göstereceğim söz. Resim çekileyim göndereceğim sana . Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet bahar geldi. Ama yağmur var bugün biraz. Birde şu rüzgar dinse :) Gönderiyorum rüzgarla birlikte baharı sana :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım teşekkür ediyorum. Sende hep mutlu ol olurmu. Sanada çok yakışıyor. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cesetizleri, teşekkür ediyorum sağolasın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet canım. Sanırım bahar banada geldi :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, canımm benim. Hep bahar dolsun içine, gül yüzüne. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım benim. Evet iki sözle mutlu olmasını biliriz bir kızlar :)
Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

demek düğün var. fotoğraflarından görürüz heralde.
sıkıntıyı göndermene sevindim. kadın milleti hep böyleyiz ufacık şeylerle mutlu oluyoruz ne güzel :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet düğün var. Bakalım çektiğim fotografları sizlerle paylaşacağım.
Sıkınıtıyı gönderdim ama umarım yenisi gelmez.Ufacık şeyler mutlu ediyor bizi dimi :)

Adsız dedi ki...

arkadaşım sık sık nete giremediğim için herzaman yorumlara katılamıyorum bunu bilmeni istedim,yeni cicilerini güle güle iyi günlerde kullan canım senin adına çok sevindim.sevgiler

şengül dedi ki...

muhabbetim canım umarım yeğenini düğünüde çok güzel olursun ve çok eğlenirsin çok sevindim senin mutlu olmana üzüntünü atmış olmana kucak dolusu sevgiler canım.....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım,teşekkür ederim canım.Öpüyorum canım seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm,kuzenimin düğünü var.İnşallah çok eğleneceğiz canım. Onun mutluluğunu bende paylaşıyorum.Sevgiler canım.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
cicilerini çok merak ettim..
Eminim hepside çok güzeldir..
Zaten önemli olan onları giyen kişi bence..
Hiç üzülmesin güzel kalbin..
Sevgiler..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevindim, mutlu oldum güzel yazını okuduğumda:)
Hep böyle ol olur mu?

Mutluveumutlu dedi ki...

En ufak şeylerden mutlu olmayı becerebilmek kadar güzel bir huy daha var mı tatlım :)

Cicilerini güle güle, iyi günlerde kullan.

MyBiber dedi ki...

Sen de çiçek açmaya başladın demek ki... Çok sevindim. :) Ben de hiç sevmem rüzgarı. Saçın-başın darmadağın olur, ağzına-burnuna kumlar dolar. :)
Bu arada arka planın çok hoş olmuş. Sol üstte çıkan bağlantı adresi seni rahatsız ediyorsa kodun içinden kaldırabiliyorsun canım. ;)
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyacım, teşekkür ederim. Cicilerim çok güzeller :)
Sevgler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, inşallah canım benim inşallah. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, evet en güzel huy sanırım bu. Hayat zor ve küçük mutlulukları yakalamak gerekiyor. Öpüldün canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, canım evet çiçek açtım bende.Dilerim hiç solmam.
O yazıyı kaldırmak iyi olur evet :)
Sağol canım. Deneyeceğim.
Sevgiler canım.