26 Mart 2009 Perşembe

YÜKSEK TANSİYON :(

http://www.yazarak.com/upload/images/3b033dcd-f56a-42f7-a7b8-3f496379f767_tansiyon.jpg

Bugün benim için felaket birgündü. Sanki tüm olumsuzları çekiyordum. Gece uyandım birara o kadar başım dönüyordu ki su içmeye bile gidemedim. İçimden geçiriyorum yarın böyle olursam nasıl işe gideceğim diye. Sabah uyandım daha iyiyim. Ama keyfim yok. Doğru dürüs makyaj bile yapmadan çıktım evden. Sonra sabah sabah bir öğrencim beni çok sinirlendirdi.

O sinirle baş dönmem yeniden başladı. Bir yandanda kalp çarpıntımı hissediyordum. Hem
en müdürün yanına gittim ve tansiyonumu ölçtürmeye gidebilirmiyim diye izin alacaktım. O an müdürümüz hemen şekerli bir su yapsınlar sana kesin kan şekerin düştü senin dedi.

Sonra o çarpıntımın şiddetiyle beni bir ağıt tuttu. Gözyaşlarımı tutamıyordum. Derken beni dinlenme odasına çıkardılar. Yatırdılar ve ayaklarımın altına bolca yastık koydular. Tüm öğretmenler seferber oldular çevremde. Sonra elim ayağımda uyuşmaya başlayınca hemen beni doktora götürdüler. Tabi fenalaşmamdan bu yana 1 saat geçmişti. O halde tansiyonum 14'e 9 çıktı. Doktor yaşıma göre çok yüksek olduğunu ve bu tansiyonun düşmüş hali olduğunu söyledi. Hiç hoşuma gitmedi dedi doktor. Yarın sabah erkenden kan tahlillerim yapılacak. 1 hafta boyunca günde 2 kez tansiyonum ölçülecek ve rapor edilip doktora götürülecek.

Anlayacağınız tansiyonum düştü diye yapılanlar hep yanlıştı meğersem tansiyonum yükselmiş. Bilmeden bazı şeyleri yapmamak lazım işte...

Sonra eve getirdiler beni. Yattım dinlendim ama hala pek iyi değilim.
Şimdi yeniden dinlenmeye gidiyorum.
HEPİNİZ KENDİNİZE DİKKAT EDİN...

28 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim çok geçmiş olsun:((
Ah be güzelim herşeyin başı stres,üzüntü,birde üstüne yorulduysan? ki öğretmen olup yorulmamak mümkün mü? diye sormak lazım?...
Umarım tez vakitte düzene girer tansiyonun,acil şifalar dilerim...öpüyorum sevgiler.

Adsız dedi ki...

canıııımmm çok geçmişler olsun,kendine çok dikkat et arkadaşım,mevsim değişikliği de yapabilirmi acaba.sevgiler

özii dedi ki...

Muhabbet çiçeğim çok geçmiş olsun , lütfen kendini yormaa dikkat et.
Öpüyorum ve iyi haberlerini bekliyorum

Primarima dedi ki...

Canım cok cok gecmıs olsun.
Yuksekmıs hakıkaten tansıyonun o an hemen ölcebılseydınız keske :(
Aklında bulunsun limonlu su içilir tansıyon yukselınce...
umarım tahlıller iyi cıkar,tuzlu yeme bu aralar azalt bakalım.Bizede guzel haberler ver.

beenmaya dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. çok dikkat et kendine ve bizi habersiz bırakma lütfen...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, çok teşekkür ederim canım. Tahlil sonuçlarını bekliyoruz bakalım. Bugün akşama çıkar. Yorgunluk ve stres en önemli sebep bence. Sevgiler canım.Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, canım benim sağol. Mevsimselmi strestenmi bilmiyorum. Bugün tahlil sonuçları söylicek sebebini. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, teşekkür ediyorum canım. Kendime iyi bakmaya çalışıyorum. Ama stresten kaçamıyorum ki:(
Haber vereceğim canım size sonuçlarım çıkınca. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, Sağol canım.Normalde hep düşer tansiyonum. Bu sefer tersi oldu. İşte o an ölçtürsek Allah bilir kaç çıkacaktı. Limonlu su içtim eve gider gitmez zaten. Tuzlumu yiyorsun yemekleri dedin doktor ilk sorusunda :)
Artık tuzsuz yemem lazım. Zaten çok tuz yemiyordum ama olsun.
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol canım. Dikkat etmeye çalışıyorum kendime. Haber vereceğim sizlere. Çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

Unknown dedi ki...

canım çok geçmiş olsun çok üzüldüm,bende taşınıyorum kendine iyi bak..

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

geçmiş olsun cnm benim.allah korumuş ne düşünürken ne çıkmış aman dikkat et kendine...

öpüyorum cnm..

Funda dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Dikkat et kendine :(
Yüksek tansiyon çok tehlikeli. En kısa zamanda acil şifalar diliyorum. Çok öptüm.

Adsız dedi ki...

Ahh!canım benim çok üzüldüm.çok geçmiş olsun.Böyle durumlarda doktora gitmek en iyisi.Allah korusun tansiyon bu.Yüksek olan bir tansiyonu düşük diye daha da yükseltmek çok daha tehlikeli sonuçlara neden olur.Dikkat et kendine.acil şifalar diliyorum.çok öpüyorum.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun tekrardan,tahlil sonuçlarını ne zaman alacaksın?

iyi misin bugün?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım benim sağol. Bu yazıyı okuduktan sonra tlf açman beni çok duygulandırdı. Teşekkür ederim arkadaşım. İyi ki varsın. Sana kolay gelsin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, teşekkür ediyorum canım benim. Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, sağol canım benim. Evet bende korktum ama iyiyim şükür. Tahlil iyi çıktı. Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet iyikide gittim doktora sonra. Tahlillerimde iyi çıktı. Neden öyle yükseldi tansiyonum anlamadık. Ama takibe aldı doktor. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım aldım sonuçları. Bugün daha iyiyim şükür. Tahlil sonuçlarında hiçbirşey çıkmadı. Neden öyle oldum bilmiyorum valla.Anlatırım :) Öptüm canım.

Funda dedi ki...

Canım sonuçların iyi çıkmasına sevindim :)
Sanırım aşırı yorgunluktan kaynaklanıyor senin tansiyon :)
Relax biraz relax :)))

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun çiçeğim.dikkat et kendine....

Adsız dedi ki...

canım çok çok geçmiş olsun... aman dikkat et kendine :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, evet canım stresten oldu sanırım. Bencede relaxs :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sağol canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sağol canımcım. Dikkat ediyorum da bazen strese engel olamıyor insan :)

Papatya Zamanı dedi ki...

Geçmiş olsun Çiçeğim,
ne derler bilirsin..Sağlığın göstergesi, ne şeker, ne kolesteroldür.
En önemli veri tansiyondur..
Dikkat et lütfen..
İ

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya, teşekkür ediyorum canım. Sağlık herşeyden önemli. Sağolasın.