13 Aralık 2007 Perşembe

BEYAZ MELEK

Arkadaşlar bugün 'Beyaz Melek' filmine gittim. Şu an başım çatlıyor inanın. Niye mi ağlamaktan. Çok ağladım. Hatta bir ara ağlamamak için kendimi öyle bir sıktım ki boğazımın ağrısına dayanamadım.
Salonda yanımda oturan kızda bir damla gözyaşı göremedim. Acaba dedim bende mi bir anormallik var. Çok mu sulu gözüm Tanrım dedim ( Kesinlikle sulu gözüm bu arada:)). Sonra farkettim ki salondaki herkesin elinde mendil hüngürt foşurt ağlıyorlar benim gibi.
Bazı insanlar gözyaşlarını dışa değil içine akıtır demek ki yanımda oturan kızda öyleydi.
Sinema çıkışı herkesin gözleri şipşiş:) Ellerinde büzüşmüş mendiller yorum yapıyorlar.
Filmi anlatmayacağım, çünkü aranızda izlemeyenler olabilir. Yorum da yapmayım etkimde kalmayın. Ama tek diyebileceğim maalesef Türkiye'de olan acı gerçeği anlatmış bu film.
En yakın zamanda mutlaka izleyin arkadaşlar. Ama kağıt mendillerinizi unutmayın...

18 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ben deherkesin ağladığı ortamalr da ağlayamam...
gelsin izleriz bakalım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim,İzle mutlaka canım.Ben sulu gözüm yaa biri ağlasın hemen ağlarım:)Öptüm

Berrin dedi ki...

bende seneler evvel güle güle fılmınde oyle aglamıstım..ondada yıldız kenter vardı..

fılme onyargıyla yaklasmak ıstemıyorum mahsunun yonetmenlıgınde dıye :) ama bu kadar aglattıgına gore kesın duyguları sömürüyordur dıye dusunuyorum..

ama ızlesem emınım bende bogula bogula aglarım.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Benim bu filme koca bir çarşafla gitmem gerekebilir. Sümüklerimi çeke çeke ağlarım herhalde. Hiç dayanamam ben yaf..:(((

Bu arada aşağıdaki ele bayıldım. Senin el mi bu?:)) Yazmaya devam et bence de..

HAYAT dedi ki...

bende daha izlemedim ama anlatılanlara göre çok güzel anca haftaya kısmetse gidebiliriz inş vizyondan kalkmaz :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, GüleGüle filmine bende gitmiştim, çok ağlamıştım. Hatta beni en son ağlatan film Beyaz Melekten önce Babam ve Oğlumdu.Ağladığın şey aslında acı gerçekler. Keşke hiç yaşanmasa öyle şeyler ülkemizde.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, valla çarşaflık bir durum yok ama götür yinede istersen. Acıklı bayağı. Ama birazda benim sulu gözlülüğüm olabilir.
Canım valla benim elim değil o aşağıdaki:) Öyle canavar ellerim yok benim:) Valla yok:)Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim muhakkak git bence. Vizyondan kalkmaz sanırım daha. Ben dün gittiğimde hala salon 1 de oynuyordu.Gecikme yinede sen. Öptüm canımcım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

merhabalar..
hangi sayfası açsam beyaz melek ve göz yaşı izleyemediğim hergün dahada çekiyor beni...
ama sinemada çok zor ikizler olunca :) bırakacak yerimizde yok:(
en kısa zamanda evde izlemek lazım bu durumda...
görüşmek dileğiyle..
cemile

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, hoşgeldin siteme. Valla çok cıklı bir film. İkiz büyütmek nasıl bir şey çok iyi bilirim. Bizim ailede var ikizler. Haklısın canım. Ama fırsat bulduğun an gitmeye çalış derim.Sevgiyle kal

Emre dedi ki...

Aslında ya nasıl ağlamaya ihtiyacım var sırf bu yüzden bile gidebilirm bu filme, ama nedense öncelikle "kabadayı" filmine gitmek istiyorum ardından "altın pusula" onada gitmek istiyorum ben fantastik filmleri çok severim bu arada, neyse uzatmıyım ben en kısa zamanda sinemaya gidilecektir:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emrecim, Kabadayı filmine ve Altın Pusulaya gitmeyi bende düşünüyorum. kabadayı biizm burda bugün gösterime girdi. Bakalım fırsat bulunca giderim artık. Ağlamaya ihtiyacın varsa tatlım mutlaka git derim Beyaz Meleğe. Sevgiyle kal

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ben izledim filmi ama açıkcası hoşuma gitmedi. sadece toplumsal bir sorunu ekrana taşımak yetmiyorki film mahsun kırmızıgüle göre iyi fakat türk sineması henüz mesafe kat edemedi anlayışını ister istemez benimsiyoruz. kalite yok konu güzel özeti bu bence. bir de reklamı iyi yapıldı izlenme oranı da o yüzden arttı. ben bir film önereyim sana bana da güloş önermişti ben bayıldım mutlaka izle: umudunu kaybetme filmin adı will smith başrolde

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhancım, Konu biraz güncel hayattan alınma. Ben çok ağladım, çünkü ülkemizin maalesef içler acısı durumunu anlatmış. Konu o kadar iç açıcı değil doğru. Fakat çok fazla eksikler olduğuda doğru. Dediğin filmi izleyeceğim mutlaka. O da acıklı mı yoksa:) Sevgiyle kal.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yok ben de feci derece de ağlak biriyim ,ee yok artık diyeceğin şeylere bile ağlarım ama herkes ağlarken bana kal geliyor ve ben donuyorum...
müzik hala beni bitiriyor..:)çok güzel ...
çiçeğim yorumlarda ki yamuk harfleri iptal etsene canım ya şaşı olucam...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, müzik gerçekten bitiriyor insanı dimi. Canım bende yamuk harf gözükmüyor? Bilmem ki ne yapsam. Aman şaşı olma canım benim.Düzeltiriz de nasıl. Bende yamukluk gözükmüyo.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yamuk harfler dediğim hani şu biz yorum yapınca çıkan kelime doğrulama penceresi...
blog kontrol panelinden ayarlara giriyorsun oradan yorumlara ve oradan aşağılarda yorumlar için kelime doğrulama gösterilsinmi yazıyor,hayır dersen kalkar o harfler....
ben de şaşı olmaktan kurtulurum...:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tamam Pericim, hemen düzeltecem. Seni şaşı etmeyecem merak etme:)