30 Aralık 2007 Pazar

MUTLU YILLAR...

2007 kimimiz için iyi kimimiz için kötü geçti. Ben 2007'de çok olumlu şeyler yaşamadım. Çok gözyaşı döktüm. Çoğu zaman hayal kırıklığına uğradım. Sanırım herkesi kendim gibi zannettiğim için. İş hayatım biraz dalgalanmalı geçti. En yakın dostum dediğim insanlar hiç ummadığım şekilde güvenimi kaybettiler. Bunun yanında şen kahkahalarımda oldu, çok mutlu olduğum zamanlar da oldu. Hayatıma renk katan ailem hep yanımdaydı. Bana hep destek çıktılar zor anlarımda. Duygusal anlamda hep yalnızdım. Ama 2007 sonu bu yalnızlığım bitti.
2008 için birçok dileğim var tabi hepiniz gibi. Benim küçücük şeylerden bile mutluluk duyabilen bir yapım var. O yüzden çabuk mutlu olabilen bir insanım. Umarım 2008 bana birçok mutluluk getirir.

Geleceğinizi oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Yeni Yılın; Türkiye için umutlu, bereketli, 2007'de yaşanan tüm olumsuzlukların tersinin yaşanacağı bir yıl olmasını dilerim... Nice Yıllara... Mutlu Yıllar hepinize!

21 yorum:

berfin dedi ki...

canım güzel dileklerin için teşlekkürler.umarım tüm dileklerin olur yeni ylda.mutlu yıllar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, hepimize mutlu yıllar olsun inşallah.Sanada mutlu yıllar canım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sevgili muhabbet çiçeği dilerim herşey istediğin gibi olur.Mutlu seneler:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, merhaba. Çok teşekkür ederim. Seninde herşey dilediğin gibi olsun. Sanada mutlu, sağlıklı, huzurlu seneler. Sevgiyle kal...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, bende senin siteni ziyaret etmek istedim ama şifreliymiş sanırım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Tüm güzel dileklerin için aminnn diyorum canım.
O güzel yüreğin tüm güzellikleri bulsun arkadaşım. Yeni yıl senin yılın olsun. 2007 de yaşadığın olumsuzlukları sana tam anlamıyla unutturan güzel bir yıl olur inşallah. Bu yılın sonunda karşına çıkan mutluluk, 2008 de kat be kat artarak devam etsin :)
Öpüyorum çok

Adsız dedi ki...

hayatındaki tüm güzel şeylerle heo böyle mutlu olman dileğiyle mutlu yıllar cnm ..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, canım çok teşekkür ederim. İnşallah hepimizin dilekleri gerçekleşir. Hepimiz çok çok mutlu bir yıl geçiririz. Bende öpüyorum çok. Mutlu yıllar...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Seninde hayatında tüm güzellikler yanında olsun ve seni hiç terketmesin. Öptüm seni. mutlu yıllar.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım bana mail adresini gönder hemen davetiye yollıyayım sanada :).zilsizzarife@gmail.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, mail adresimi gönderdim tatlım. Davetyiyeni bekliyorum canım.Teşekkür ederim.

Sanem dedi ki...

İyi seneler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim, sağol tatlım. Sana da iyi seneler.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

allahım 2007 deki gözyaşlarını unuttursun sana cnm 2008 de..bütün hayallerin güzel olsun bu yepyeni sayfada...
öptük seni teyzecik...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ikizlerimin annesi,sağol. Umarım herşey hepimizin dilediği gibi geçer.Bende öptüm seni ve şirinlerimi.Mutlu yıllar

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Senin de yeni yılın mutlu olsun canım:) 2008 in süper geçmesi dileğiyle mutlu yıllar:) Öptüm:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kirpikteki gözyaşım, teşekkür ederim tatlım. Sanada mutlu, sağlıklı, huzur dolu sevdiklerinle beraber geçirebileceğin nice senelere. Bende öptüm:)Mutlu yıllar.

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Mutlu yıllar !

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Teşekkür ederim Mutlu kadın:) Hep mutlu olman dileğiyle canım...

Berrin dedi ki...

mutlu senelerrrrrrrrrrr:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanada mutlu seneler canım berrincim.Öptüm