1 Ocak 2008 Salı

HOŞGELDİN 2008...

2008'in ilk yazısını yazmaktan şeref duyarım:) Sizlere Tarkan'nın yeni çıkan güzel bir yeni yıl şarkısı ile merhaba demek istedim. Umarım beğenirsiniz

Dün yeni yıla girdik ama benim için başka günlerden pek bir farkı yoktu. Ama bu yıla mutlu girdim diğer yıllara nazaran:) Bol bol dilek diledim. Ailemle çok güzel bir akşam yemeği yedik. Ailemle geçirdim yılbaşımı. Annem çok güzel yemekler yaptı, çeşit çeşit. İnanın pek birşey yiyemedim. İnsan o kadar çok çeşidin olduğu bir sofrada nedense hemen doyuyor. Ondan bir lokma, ondan bir lokma derken ben şiştim, patlamak üzereydim nerdeyse. Dün gece yemeye doyamadığım tek şey teretürdü. Bayılırım teretüre. En çok sevdiğim soğuk mezelerden biridir. Sanırım çoğunuz bilirsiniz. Soframızın resmini çektim ama ekleyemiyorum sorun çıkıyor. Başka zaman artık...

Gece rüyamda piyango bana çıkıyordu. Sabah uyandım ve hemen gazete aldım. Kesin çıktı diyordum kesin. Ama bir baktım ki amorti bile yok:(

Rüyaların tersinin olduğuna bir kez daha inandım:) Şansa bak... Yazın bir kitap okumuştum 'Secret' diye. Bir şeyi ne kadar çok isterseniz ve inanırsanız oluyor diyordu. Yazdan beri yılbaşı ikramiyesi bana çıkacak diyordum. Hani olmadı işte:) Gerçi başka şeylerde var çok istediğim ve olmasını sabırsızlıkla beklediğim. Umarım onlar olur kısa zamanda:)

Bu yıl hepimize bol umut, sağlık, şans, huzur ve bol sevgi getirsin... Sevgiyle kalın hepiniz...

29 yorum:

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bak ben teretür nedir bilmiyorum ama :) mezeler sofralarda özellikle misafir geldiğinde vazgeçilmezimdir tarifini almam mümkünmü acep:)
o sır kitabını bende okumuştum birçok şey bildiğimiz ama farkında olmadığımız şeyler zaten. bişeyi çok isteyipte gerçekleşmesi olayıda bir bakıma doğru bir bakımada kader biz ne kadar istesekte olmayacak o kadar çok şey varki .....o kitapta en çok hoşuma giden nokta şükretmek üzerineydi...
öpüldünüz bu yılın ilk gününden teyzecik...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım, teretür için malzemeler tahin, maydanoz, limon,sarımsak, tuz. Yaklaşık 2 çay bardağı tahine 1 demet maydanoz ekleniyor ve 2 yada 3 limon. Tahine limonu sıkıp ekliyorsun sonra iyice karıştırıyorsun.Sonra sarımsakları dövüp ekliyorsun.Çok katı olursa biraz sulandırıyorsun. Sonra Başka bir kapta kıyılmış maydanozları tuzlayıp ovuyorsun ve biraz bekletiyorsun. Maydonoza biraz su ekleyip sıkıyorsun elinde ve tahinin içine Karıştırıyorsun.Sonra servis tabağına ekliyorsun canım. üzerinide ben pul biberle süslüyorum. nefis oluyo:) Tavsiye ederim. Sır kitabına gelince haklısın aslında herşey kader. Öptüm bende ikizlerimi ve annelerini kocaman.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Afiyet şeker olsun. Yeni yılda da ağzınız tatlı, sofranız hep böyle muhabbetli olsun. Nice yıllara canım.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, teşekkür ederim canım. İnşallah hepimiz için o güzel dileklerin gerçekleşir. Sanada nice yıllar canım.

Adsız dedi ki...

Umarim beklemedigin kadar bereketli ve güzel bir yil gecirirsin.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

cnm benim ya yeni yılda her şey gönlünce olsun....ben bu yıl bilet almadım çıkmaz diye :)
tarkanın şarkısını yılbaşı akşamı dinledim süperdi saçlarınıda kestirmiş yakışmış:) 2008 hepimiz için sağlıkla , mutlulukla,huzurla ,sevdiklerimizle geçsin

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, valla bileti boşuna alıyorum her yıl. Hiç şanslı değilimdir ben:)Umarım 2008 de herşey hepimizin istediği gibi olur. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

teşekkür ederim Edacım, Seninde herşey beklemediğin kadar güzel ve hayırlı geçsin. Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hiç duymamıştım bu tarifi değişik bişey olsa gerek.bizim eve pek sarımsak girmesede ümite çaktırmadan deneyecem en kısa zamanda..sağol cnm emek verip tarifi yazdığın için...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, bende sarımsak sevmem. Ama bu mezenin içinde pek belli olmuyor tadı. Az koyacaksın. Ben çok az koyarım.Beğeneceğine eminim. uamrım iyi anlatabilmişimdir. Öptüm senide ikizlerimizide.

LoLa dedi ki...

canımcım artık umutlar bir sonraki seneye biz senden şanslıyız amortimiz var:D bende ailemle olmayı çok isterdim :( öle sofralarda önce gözü doyuyo ya insanın ondan heralde:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, Yeni yıl umutlarıyla gelmiştir inşallah. Demek amorti var. Bana o bile çıkmadı:(Sende ailenle kutlarsın inşallah yılbaşını tatlım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Ailele birlikte hoş bir gece olmuş canım. İnşallah bu sene uzaklar yakın olur sana...

Teretürü bende duymamıştım, ama ikizlerin annesine yazdığın yorumda okudum. Güzel olur o hakikaten. şimdi not alacağım bende.

Rüyaların tersine çıktığına bende çok inanırım :)Allah hayıra çıkarsın tabi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, evet ailemle hoşça vakit geçirdim. İnşallah canımcım inşallah:)
Teretür çok güzel gerçekten. Dene bencede. Pişman olmayacaksın.Rüyalar bazen tersine çıkıyor işte. Allah hayırlara çıkarsın tüm rüyaları. Öptüm

ceren dedi ki...

Meraba teretürü bende çok severim çok güzel olur.Yılbaşı sofralarının vazgeçilmez mezelerindendir. 2008 yılının sağlıklı,mutlu ve huzurlu geçmesi dileğiyle..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Ceren. Teretürü sende seviyorsun demek ne güzel.2008 hepimiz için güzellikleriyle geçsin canım. Sevgiyle kal.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

teretürü ilk kez duydum bana humusu anımsattı bu tarif,
bileti bende çok istedim secret taki gibi ama yok yeteri kadar çekim gücü oluşturamadım demek ki ne yapalım ,başka sefere...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, sanırım teretür bizim yörenin mezesi. Akdenizde iyi bilerler. Humusa yakın sayılır, ama nohut yok işte, maydanoz var. Biletten birşey çıkmadı ama seneye artık. Daha büyük bir çekim gücü oluştururuz:) Öptüm

renkler dedi ki...

Valla istediğin kadar iste, herşey öyle pat diye olamıyor:) Ben de secret'ı okudum ama hayatımı değişiremedi maalesef:) Allah sağlık versin. Çok öptüm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim,doğru söylüyorsun Allah en başta sağlık versin tatlım.Gerisi boş. Öptüm bende.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabbet çiçeğim dilerim herşey gönlünce olur.Ama 2008 çok güzel geçicek hissediyorum bunu:)

emel'ce dedi ki...

Ben Secreti okudum bu yazın o bunalımlı dönemlerimde. İşe yaradı bende pozitif düşüncenin önemine inanlardanım ben:)) Piyango umudumuz seneye artık canım..

Sanem dedi ki...

2008 de tüm dileklerin gerçekleşir inşallah. Sevgilerimi yolluyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifeciğim, sağol tatlım. Seninde herşey dilediğin gibi olsun. Umarım hislerinde yanılmazsın hepimiz için güzel bir yıl geçer.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emelcim, inşallah pzoitif düşündüğümüz herşey gerçekleşir.Piyango umudu seneye kaldı evet:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim, sağol tatlım inşallah hepimizin dilekleri gerçek olur. Bende kocaman sevgilerimi yolluyorum...Öptüm

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Dip not:sen yinede secret a inanmaya devam et doğru zamanı beklemek gerekiyo sadece:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

güzel, sağlıklı, mutlu, başarılı,huzurlu bir yıl diliyorum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hepimize mutlu, sağlıklı, huzurlu ve sevdiklerimizle beraber geçireceğimiz yıllara Gökhan... Sevgiyle kal.