21 Ocak 2008 Pazartesi

YENİ BİR HAFTA

Merhabalar, bugün daha iyiyim.

Canım annem ve babam eve döndüler:) Ama ablam ve yegenlerim annemle babamı yolcu ederken üzülmüşler. 2 haftadır ablamda oldukları için, da alıştılar tabi. Keşke ablamda yakın olsa daha sık birarada olsak. Gerçi 1 saatlik yol aramızdaki mesafe ama aynı şehirdeki gibi olmuyor işte:(
Babam çok daha iyi. Artık toparlandı çok şükür. Sabah 8 gibi geldiler eve.

Bende annem ve babam gelmeden güzel bir kek yapayım dedim. Herzaman mükemmel olan kekim bu sefer olmadı:( Çok üzüldüm. Benim kekim meşhurdur evde. Süper kabarır hep. O kadar özenerek yaptım ki anlatamam. Neyse kek pişti gibi gözüküyor herşey mükemmel. Fırından çıkarttım. Kalıptanda çıkarttım. Nefis...

Sonra anneme ve babama ikram edeyim dedim. Birde ne göreyim. Keki kestim ve içi çiğ:( İçi kremalı gibi olmuş. Niye öyle oldu anlamadım! Fırından mı acaba? Ben şok tabi. Çok üzüldüm. Babamada rezil oldum:( Fırına koydum tekrar ama tabi mahvoldu kek:( Yeniden yapacam artık.

Bugün sürücü kursuna başlıyorum. Yakında ehliyetim olacak:) Kullanmayı biliyorum ama ehliyet yoksa ne yapayım ki... Dimi ama.

Herkese iyi haftalar diliyorum. Sevgiyle ve mutlu kalın...

14 yorum:

TuBiKKo dedi ki...

canım babacığının eve gelmiş olmasına çok sevindim :) inşallah bir an önce ayaklanıp eski sağlığına kavuşur.. :) bu arada keke kafayı takma çok fırındandır :)

renkler dedi ki...

Canım iyi olmana sevindim. Geömiş olsun. Kek olayı böyledir. Özenirsen birşeye benzemez. Benim de bir tarifim vardır hep süper olur. Ama özenirsem o kadar kabarmaz... Fırın da çok önemli... Öpüyorum.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bak bu kek konusunda aynı dertten muzdaribiz :( ya benimde kekim o kadar güzel olurduki apartmana arkadaşlarıma reklam olmuştu herkez hayran olmuştu ama 3 seferdir olmuyor kekim yaaa kesin nazar değirdiler kekimize :) akşam yaptı yine ama malesef olmuyor işteee var bir terslik hadi hayırlısı bakalım:)
babana çok sevindim cnm allah bir daha dert vermsin başınızdan hiç eksik etmesin ..
öptük teyzecik...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tubacım, teşekkür ederim tatlım. Babacım ve annecim eve döndüler. 2 hafta yalnızlık zor geldi. Kek fena oldu yaa sorma:) Kesin fırından:) Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, daha iyiyim evet. Daha da iyi olacağım inşallah. Keki öyle bir özenerek yaptım ki. Ama sonu hüsran. Birazdan yine yapacam:) Umarım bu sefer olur:) Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimizin tatlı annesi, hiç sorma kesin nazar değdi valla. Herzaman öyle bir güzel oluyor ki. Zaten pişerken öyle bir kabardı ki. Kabarmada bir problem yok. Hatta kalıptan taşacak diye korktum. Tek sorun içi çig:) Neden öyle olduysa:) Babamda iyi çok şükür. Sağol tatlım. Öptüm seni ve şirineleri:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yumurta ,içine süt koyuyorsan süt hepsi oda sıcaklığında olmalı ,dolaptan çıkar çıkmaz soğuk kullanmamak gerek aklında olsun bu da bir püf ....
annenin babanın dönmesi iyi olmuş,gözün aydın....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, valla hepsini dolaptan çıkartır çıkartmaz koydum.Süt soğuktu. Ondanmı öyle oldu dersin... Hımm. Ama hep öyle yapıyordum. İlk defa başıma böyle birşey geldi. Neyse bu püf noktası kulağıma küpe olsun. Sağol canım. Evet annemle babamın dönmesi çok iyi oldu. Çünkü hiç iyi değildim biliyorsun. Onlar gelince biraz moral buldum. Öptüm canımcım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Gözün aydın canım. Annenle babanın eve dönmesine çok sevindim.
Ablana zor gelmiştir gerçekten.Arada 1 saatte olsa başka şehir olunca gurbet oluyor işte, benimde teyzem 1 saatlik uzaklıkta ama aynı şehir gibi olmuyor, bilirim.
kekinde birdahakine güzel olur inşallah.
Öpüyorum çok

ceren dedi ki...

Canım babanın iyileşmesine ve eve dönmelerine sevindim.Bi daha böyle şeyler yaşanmaz umarım.Kek dedin ya canım istedi :) Öptüm..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, canım sağol tatlım. Anneme ve babama kavuştum. Allah ayırmasın.Ablacım da burd aolsa çok daha iyi olacaktı ama ne yapalım. Keki yaptım. Bu sefer iyi oldu:) Niye önceki olmadı anlamadım. Öptüm canımcım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cerencim, sağol. Allah kimseye yaşatmasın böyle rahatsızlıklar. Kek yollayım hemen canım sana. Yakınız nasılsa. Öptüm

Unknown dedi ki...

şu hayatta hiçbirşeyden çekmedim kabarmayan kekten çektiğim kadar....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, valla kek kabartmakta bir problem olmuyor da bende içi çig kalıyor işte:) Kabartmak istiyorsan unu eleyerek koy keke ve kabartma tozunu en son koy ve kabartma tozunu koyduktan sonra keki çok çırpma. İşte azbuçuk bilgilerim bunlar:) Öptüm