12 Ocak 2008 Cumartesi

SIKINTILIYIM

Öyle sıkıntılıyım ki yine
Hani her sonbaharda yapraklar dökülürken,

Hüzün kaplar ya içimizi

O serin, hüzün dolu havadan, her nefes alışımızda

Sıkılırız ya için için,

İşte yine öyle bir duygu sardı içimi...

Hapsetti yine kendini içime

Çıkmasını istiyorum ama nafile,

Kemiriyor içimi, eritiyor beni...

Ağlatıyor, sıkıyor, inletiyor beni.

Kurtulmak istiyorum, savaşıyorum

Ama o her zaman güçlü çıkıyor...

Kurtulamayacağımı anlayınca,

Bırakıyorum kendimi onun ellerine onun ruhu alıyor beni...

Ama an geliyor gücü tükenmişçesine çekip bırakıyor bedenimi...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

efendim merhabalar..bazen öyle bi kaplar ki bu duygu insanın içini, sağına döner soluna döner ama bir duvar gibi çarpar suratına insanın..bezmişlik, umutsuzluk, hüzün, gözyaşı..ağzını açıp da iki söz etmek bile gelmez içinden..sofrada önüne konan yemeklere çatalı batırıp beklemek gibi, olmaz olası düşüncelere dalar gibi, yüreğin kanar yüreğin ağlar gibi, çaresiz biraz da usanmış gibi...
"bir sabah uyanınca, farklı olur tüm dünya...." (unutma...)
sevgilerimle;))buğra

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Buğra,Ne güzel anlatmışsın içimdekileri. Beni anlayabilmen ne güzel. Keşke herkes anlayabilse. Şiir tadındaki yorumun için çok teşekkür ederim. Unutmayacağım ki bir sabah uyanında farklı olacak tüm dünya. Sevgiyle kal...

emel'ce dedi ki...

Çiçekçim uzak kaldım bu günlerde ne yazıkki, şimdi okudum yazılarını. Çok geçmiş olsun öğrendim ama baban iyiymiş şimdi. Tekrar geçmiş olsun. Öpüyorum çok..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emelcim, teşekkür ederim tatlım. Babam daha iyi çok şükür. Bende öptüm çok.

Mutluveumutlu dedi ki...

Muhabbet'im, insanın içine giren o sıkıntı gün geliyor küçük bir umutla yok oluyor. Umarım senin sıkıntınada en kısa zamanda küçük bişey umut olur.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, teşekkür ederim canım. İnşallah dediğin gibi olur. Ve içimdeki o sıkıntı küçükte olsa bir umuda dönüşür. Şimdi daha iyi hissediyorum kendimi. Öptüm canım

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

sıkıntılar bu hayatın bi parçası istemesekte bazen böylee üzüyor bizi..inşlh cnm içindeki bu sıkıntı seni çok üzmeden büyük yaralar açmadan çeker gider..
parçana bayıldım benim parçamdır bu dizisini hala dün gibi hatırlıyorum.iple çekerdim her bölümünü malesef şimdi çok nadir diziler kaldı izlenebilecek...:(
kocaman kocaman öptük teyzecik seni...

HAYAT dedi ki...

duygularını öyle güzel anlatmışsın ki...söylencek söz yok bence
ama bunun içinden inşallah kısa zaman içinde çıkman dileğimle...şu an bira kafam karışık yazmak istiyorum ama toparlayamıyorum kendimi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimizin tatlı annesi,Hayat bazen çok karışık. O zaman haliyle bende karışıyorum.Aklım çok karışık. Ne düşünmem gerek, ne yapmam gerek bazen işin içinden çıkamıyorum. Herşeyi zaman bıraktım. Hayırlısı ne ise o olsun diyorum. Çünkü olan bana oluyor kafama takınca.Müziği beğenmene sevindim. Bende çok severdim o diziyi.Dediğin gibi artık doğru dürüst dizi yok. Dizi çok ama boş:) Öptüm bende sizi canlarım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim sağol. Biran önce bu durumdan kurtulmak istiyorum. Sana demiştim yaa işler biraz karışık diye. Kafamı toparlamaya çalışıyorum. Zamana yaydım herşeyi. Hayırlısı olsun tatlım. Sen neden karışıksın? Benden mi bulaştı canımcım. Umaırm kafanı karıştıran önemli birşey yoktur. Çok öptüm canım.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim asla teslim olma o duyguya. Hepimizi zaman zaman sarar sarmalar böyle işte. Bir çalım at ona ve sıyır at kendini dışarıya. Bak bir pencerene neler var daha. Eminim geçecek gidecek. Kalbine ferahlama, yüzüne gülümseme dolsun. Öpüyorum seni güzel kız...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm,teslim olmamaya çalışıyorum. Zaman zaman her insana olur böyle evet. Bir çalım atıyorum ve sıyrılmaya çalışıyorum:) Bugün çok daha iyiyim. Pencereden bakınca herşey çok güzel gözüküyor ama o güzelliğe katılabilmek önemli olan. Bende seni öpüyorum canım benim...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Herşey yoluna girer muhabbet çiçeğim sen üzme kendini olur mu.Umarım babacığında bir an önce sağlığına kavuşur:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

sebepsiz sıkıntılardır umarım bunlar çünkü sebepsiz olunca geçmesi de çabuk oluyor. gerçi sebepli de sebepsizde olsa ona teslim olmaman en güzeli. her daim neşeli ve mutlu olman dileğimle kal sağlıcakla....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim,umarım tatlım herşey yoluna girer. Babacığım iyi çok şükür. Yarın görmeye gideceğim. Ablacığımın yanında kalıyor yaa şehir dışında gidip gidip geliyorum.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan sağol. Bende neşemden birşey eksilsin istemiyorum. Ama bazen herşey istediğin gibi olmuyor hayatta.Ama daha iyiyim bugün:)Teşekkür ederim. Sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

Çabuk geçer inşallah sıkıntıların bence bütün suçlusu kara kış(ben sevmiyorum ya kışı her suçu ona atıyorum)öptüm..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol tatlım. Umarım çabuk geçer. Kışın daha çok oluyor böyle hüzünler. Doğru söylüyorsun:) Bende öptüm canımcım.