22 Ocak 2008 Salı

!!!


...

16 yorum:

HAYAT dedi ki...

canımcım baban için çok geçmiş olsun eve gelmeleri iyi oldu ...bol bol evinde dinlensin artık baban.kek olayına gelince fırından olmuş olabilir sana bi püf nokta söyleyim cnm bende kek yaparken çiğ olup olmadığını kontrol etmek için bıcak yardımıyla bi kere ortasına bıcağı sokup çıkarırım öyle dene bidahikinde cnm bu arada inş ehliyetini alırsın ben yarım bırakmıştım:(
hüzünlerini çabuk yen :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım sağolasın. Babam iyi çok şükür. Dönmeleri çok iyi oldu. 2 haftalık yalnızlığım bitti. Kek olayına gelince canımcım o bıçak olayınıda yaptımda, kekin yarısının içi pişmiş:) Bende oraya bıçak batırmışım.Bizim fırının arkası daha çok pişiriyor. Bazen çevirmek gerek ama kek şişmişti inmesin diye açmadım. O yüzden yarısı çiğ kaldı sanırım. Birde evde normal sıvı yağ kalmamıştı, halis zeytinyağı koydum. Ondan da olabilir yada kesin fırından:)
Hüzünlerime gelince artık yalnızım canım. Bitti... Yani belkide başlamadan bitti herşey. Hüzünlerim bu yüzden. Biliyordum zaten bazı şeyleri sana demiştim... İşler karışık diye. İşte yine yalnızım ben.Neyse sağlık olsun. Öptüm canım benim.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bazı ayrılıklar kaçınılmaz oluyor dimi muhabbetçiçeğim:( neyseki çok uzatmadan bazı şeyleri anlayabilmişsin allahım ömrün boyunca bütün güzellikleri ve mutlulukları sana verecek biriyle karşılaştırsın inşlh..
üzmemeye çalş kendini cnm benim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimizin tatlı annesi, maalesef kaçınılmaz oluyor bazen ayrılıklar. Ama herşeyin baştan anlaşılması daha iyi değilmi. Üzüntülüyüm belki ama böylesi daha hayırlıymış sanırım. İnşallah o güzel dileklerin birgün gerçekleşir canım. Kocaman öptüm seni ve minnoşlarımı.

Mutluveumutlu dedi ki...

Her işte vardır bir hayır tatlım.Hakkında hayırlısı olsun.
Daha öncede bir yorumunda yazmıştım sana, yalnızlık geldiği gibi gider...Sen içini ferah tut.

renkler dedi ki...

Ayy, öldürdün beni. Zaten ağlamaya eğilimliyim... Ayrılıklardan nefret ediyorum. Acıdan da. Keşke herşey güzel olabilse. Hep mutlu olsak, hiç ağlamasak... Vedalar acı ama ileride bu anlar hiçbir acı vermeyecek, unutulup gidecek... Deneyim konuştu:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Babacığın iyiymiş çok şükür. Boşver kekin de içi çiğ kalıversin. Hüzün iyidir. Hayatı anlatır insana. Ama fazla da uzun tutmamak gerekir hüzünlü zamanları. Güzel bir şarkı gibi. Söylersin, biter ve geçer gider. Öpüyorum çok seni.:)

TuBiKKo dedi ki...

yaa nasıl ama yaa :( neden böyle olur ki anlamıyorum ne kadar da mutluydun arkadasım sen..sezenin dediği gibi belki iyi oldu ama yere erken mi indin? halbuki nedense pek iyi hislerim vardı bu konuda..herşeyin hayırlsı Allah'tan sıkma sen güzel yüreğini sakın...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu ve umumtlum, sağol tatlım. Allahtan hayırlısını dilemek lazım tabi. Yalnızlık geldiği gibi gitsin. Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, valla ağlama sen. Ben yeterince üzüldüm zaten. Halada üzülmekteyim. Allah kimseyi ayırmasın, kimseyi ağlatmasın. Ama bazen hayırlısı böyle oluyor işte. Her acı gibi buda unutulacak belki ama muhakkak bir iz bırakacak. Öptüm canımcım seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, sağol tatlım.Kekin yenisini yaptım süper oldu:) Hüzün iyidir ama bazen hiç iyi gelmiyor bana.Hüzünlerin geçip gitmesi dileğiyle. Bende öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tubacım, valla öyle oldu:( Ne yaparsın.Mutluydum evet, ama olmadı işte. Belki de böylesi daha iyi oldu, bilemiyorum. Aslında anlatsam çok iyi anlayacağına eminim beni. Biz çok benziyoruz. Ama burda anlatılmıyor bazı şeyler işte. Kısmet diyelim. Yüreğimi ferah tutmaya çalışıyorum canım.Allahtan hayırlısı. öptüm seni canım

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Herşeyin hayırlısı canım herşey güzel olucak inan bana:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, sağol tatlım. Herşeyin hayırlısı. Herşey güzel olsun.Öptüm canımcım

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

eee şimdi biz ne kadar üzülme desekte zor günler bu günler sakın bunalım yapayım deme daha ilerlemiş kökleşmiş bir beraberlikte çok daha zor olurdu,daha başlarında olduğun için ,fazla üzülmemeye çalış...
hem uzaklardaydı değil mi....
kucakladım seni....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, doğru kökleşmemişti daha hiçbirşey. Daha tam anlamıyla başlamadan bitti diyelim. Tam 1 ay önce bugün yeni bir başlangıç demiştim. Ama bu başlangıcın bir sonun habercisinin olduğunu bilmeden. Evet uzaklardaydı.Üzülmüyorum artık çünkü böylesi sanırım daha hayırlı oldu.Bende kocaman kucakladım seni, öptüm canım.