18 Ocak 2008 Cuma

HOŞGELDİN YALNIZLIĞIM

Hoşgeldin sevgili yalnızlığım...
Aslında hiç gitmedin ki?
Saklambaç oynar gibisin benimle...
Sana da güvenilmiyor, insanlar gibi...
Hoşgeldin yalnızlığım hoşgeldin...
Bak tüm dostlar birarada... Şiirlerim, müziğim ve sen...
Yine en güzel, kaliteli harfleri sana ayırdım...
Kelimeler,anlamsız kaldı sensiz...
Kimse dinlemiyor beni senin gibi, kimse aldırmıyor isyanıma...
Direnişlerimde de sen vardın, yenilgilerimde de...
Hoşgeldin yalnızlığım, Hoşgeldin...
Bir kucak dolusu gözyaşı sakladım sana...

12 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hışt ne oluyor bakayım yalnızlık,gözyaşları filan bu ne duygusalllık canım yav..
çok güzel dizeler olmuş bunlar ama ,bence sadece dizelerde kalsın ....
sevgiler...

Mutluveumutlu dedi ki...

Muhabbet'im ne oldu ,niye geldi yalnızlık yine? Geldiği gibi yine gider, merak etme. Sıkma canını olur mu?

HAYAT dedi ki...

çiçeğim ne oldu ?ne yalnızlığı yine öyle anlamlı şeyler yazıyorsun ki insanın içine işliyor yeminle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, tatlım bugünlerde kendimi çok yalnız hissediyorum. O yüzden içimden bloguma bunları eklemek geldi. Ama artık daha iyi olacam. Sadece dizelerde artık:) Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, geldi işte yalnızlık yine. Gider inşallah. Teşekkür ederim canım. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım yalnızlık geldi işte. Aslında dizeler o kadar doğru ki. Aslında hiç gitmedi yalnızlık, kandırdı beni.Ama artık daha iyi olacam. Söz:) Öptüm

Unknown dedi ki...

herkez biraz yalnız,ama sen değilsin bizler varız değilmi?:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, tabi ki sizler varsınız.Bu yüzden çok mutluyum.Zaten sizlerin olması bana o kadar iyi geliyor ki. Ama işte içimdeki yalnızlık farklı. Bunun tarifi çok zor. Öptüm canım benim

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

anladım hüzün var sen de :(

hayırlısı olsun güzel haberlerini okumuştuk aşağılarda. inşallah güzel olanlardan daha güzeliyle karşılaşırsın. bu arada ben de mi sorun var bilmiyorum siten açılınca hata veriyor.

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Canım sende benim gibi keyifsizsin demek bu ara ama benim keyifsiziliğimin bir nedeni yok . Gel beraber bu sabah umutla , mutlulukla başlıyalım güne. Ben yine mutlu yazılarımla aranızdayım canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhancım, valla o sorun ne bilmiyorum sitemi açtığımda bendede oluyor. Anlamadım neyden kaynaklanıyor olabilir!!!
Bende hüzün var evet. O haberler doğrudur. Ama sanırım hiçbirşey istediğim gibi olmadı:( Hayırlısı olsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu Kadın, canım benim evet bende keyifsizim çok. Teklifine varım. Bu sabah umutla, mutlulukla başlıyorum güne. Artık üzülmek yok(Umarım:)) Seninde mutlu yazılarınla aramıza dönmene çok sevindim. Hep mutlu ol.Öptüm canım