15 Ocak 2008 Salı

ÇOCUKLUĞUM

Bugün çocuk olmak istedim yeniden. Ne güzel di çocuk olmak. Benim çocukluğum çok güzel geçti. O günleri hep özlüyorum o yüzden. Özellikle çocukluğumun cumartesi günlerini özlerim. Sabah ailecek yapılan kahvaltının ardından Tv başına oturup 'Cumartesiden Cumartesiye' adlı çocuk programını izlerdim. Hepiniz hatırlarsınız o programı sanırım. Hatta bugün internette gezinirken çocukluğumun geçtiği 80'li yılların çizgi filmlerine rastladım. Çok duygulandım onları izlerken. Eminim çoğunuz hatırlayacaksınız o çizgi filmleri.

İzlediğim program bitince ders çalışır, ödevlerimi bitirirdim hemencecik. Sonra annem her cumartesi Babanneme giderdi. Biz ablamla hafta içi giderdik genelde hafta sonu ödevlerimiz olduğu için. Çok yakındı babannemin evi bize. Ablamla evde yalnız kalınca evimizin köşesindeki pastaneye gider sıcacık pastalar alırdım. Ben gelene kadar ablam portakal suyu sıkardı bize bazen de sütlü nescafe yapardı. O pastaların tadı hala damağımdadır.

Sonra 'Uzay Yolu' diye bir dizi vardı Tv de.

Pastalarımızı yerken onu izlerdik bir yandan. Ablamla çok iyi vakit geçirirdik. Sıkıldığımızı hiç hatırlamıyorum. Müzik dinlerdik, beraber değişik oyunlar icad eder oynardık, sesimizi teybe çekerdik. Sonra dinleyip gülerdik:). O kasetler hala duruyor. Dinleyip hala güleriz. Pazar günleride bir program çıkardı tam olarak hatırlamıyorum ismini ama resmini görünce sanırım hatırlayacaksınız.

Hatırladınız mı? Ben çok severdim bu çizgi adamı:)Abarakandi gibi birşeyler söylerdi sürekli:)

Büyüyünce hiçbirşeyin tadı eskisi gibi değil bence. Çocukluğumuzun bayramları bile daha güzeldi. Şimdi herşey çok değişti. Sizde aynı fikirdemisiniz benimle bilemiyorum ama ben böyle düşünüyorum işte...

Ne güzel günlerdi o günler. İlkokul yıllarımı çok özlüyorum:) İlkokul dedim de dün bir ilkokul arkadaşımla buluştum. Çok samimi bir kız arkadaşımdı. Çok güzel vakit geçirdik, hep eski günleri konuştuk. Vaktin nasıl geçtiğini bilemedik. En kısa zamanda yeniden görüşmek için sözleştik. Bugünlerde ilkokul arkadaşlarımla aram çok iyi biliyorsunuz:) SEVGİYLE KALIN...

20 yorum:

renkler dedi ki...

Hatırlamaz mıyım... Hepsi dün gibi aklımda. Bir de Uzay 1999 vardı. O da cumartesi olurdu. Hani şekilde değiştiren bir kadın vardı Maya diye... Yaa, çok özledim çocukluğumu. Bir haftasonu için bile geri dönebilesek... (mümkünse sınav haftası olmasın:P)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklerciğim, ne güzeldi dimi o günler. Hepinizin hatırlayacağına emindim zaten. Mayayı hatırladım evet. Evet o günlere geri dönebilsek keşke. Ama dediğin gibi sınav haftası olmasın :D

HAYAT dedi ki...

çocukluk hepimizin için yeri ayrı bir o kadar da büyüme telaşında olan , çabuk büysek diye telaşlandığımız yıllar diye hatırlarım ,büyük ablaları gördük mü onlar gibi olmak isterdik ...
cuma günü oldu mu 2 gün tatilin tadını çıkartırdık güzel ce kahvaltımızı yapardık sonra sokaklarda oynardık , sıcak sobanın başında çizgi film izlerdik ,kar yağmışsa dışarı çıkmak için can atardık.her şeyin tadı tuzu kalmadı diyorsun ya sana burda çok katılıyorum acaba biz mi büyüdük diyorum yoksa bu evreyi herkes yaşıyor mu? her şey tatsız geliyor bazen bi şeyler seni kilitliyor istediğin gibi hayatını yaşayamıyorsun alın size büyümek büyümek isteyen biz artık hayatın sorunların uğraşmakta , yeni bireyler yetiştirmekte ,
bence hayatta en önemli şey iyi bir ailen ve iyi bir eş yalnızlık en kötüsü
kız nerelere götürdün bizi böyleeee

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim dediğin gibi çocukken hep büyümek isterdik. Ne varsa büyümekte:) Neyse çok güzel günlerdi. Seni o günlere götürdüysem ne mutlu bana. Dediğin gibi belki de herkes geçiyor bu evreden. Çocukken güzel belki de herşey. Bilemiyoruz işte. Bence de hayatta en önemli şey iyi bir ailen, iyi bir eşin ve hayırlı çocukların olması:) Ahh ahhh:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

İnanmıyorum resmen bende çocuk oldum şeker:)
Çocukken herşey güzelmiş keşke yine o zamana dönmek mümkün olsa...

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Keşke yeniden çocukluğumuza dönsek , ne kadar mutlu olurduk. Herkesin çocukluğunda unutulmaz anıları vardır. Şimdiki çocuklarında unutulmaz anıları oluyor. Onlarda ileride ah çocukluğumuz diyecekler :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Muhabetim ya ne güzel yaptın bunalrı bize hatırlatmakla. Çizgi filmlerden birtek kara civcivi hatırlayamadım :)
Bende çok güzelbir çocukluk geçirdim, üüstüne basa basa yaşadm çocukluğumu. Bizim çocuklarımız bizler kadar şanslı olmayacak malesef. Sokakta, kaldırımlarda deli gibi oynamanın tadını bilemiyecekler, en çok ona üzülüyorum.
Teşekkürler tekrar, öpüyorum çok...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bizde çok kayıt yapardık sesimizi hala durması lazım bi köşelerde...herşye rağmen tadı başkaydı tabiki o günlerin.
geçen kardeşim kameradan bi fotomuzu gösterdi farkında olmadan gözyaşlarım aktı gitti..çok özledim onları çokkk helde biri belçikada burnumda tütüyor :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, keşke dönebilsek o günlere canım. Ama büyüdük maalesef. O günleri hatırlamak bile güzeldi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu Kadın, doğru söylüyorsun canım. Şimdiki çocuklarda şimdiyi arıyacak. Ahh o çocukluğum dicekler:) Çok güzel günlerdi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu ve umutlum,canım benim,çok güzel dimi hatırlamak. Maalesef şimdiki çocuklar öyle şanslı olmayacak.Öptüm canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimin tatlı annesi, demek sizde kayıt yapardınız.Ne güzel kaseti yeniden dinlemek. Canım umarım Belçikadaki kardeşinle kısa zamanda kavuşursunuz. Hasrete alışmak lazım.Öptüm canım

berfin dedi ki...

canım geçmişe yolculuk var:)ahh çocıukluğum. oyıllarda birileri bu günleri ararsın dediğinde güler geçerdik değil mi ya şimdi.çizgi adama bayılırdım ben.ahh şimdiki çocuklara izlet bakalım bu ne ya der kapatırlar.bizim zamanımızda herşey daha temizdi sanki:)çok kocakarı gördüm kendimi canım:)öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, geçmişe çocukluğuma yolculuk beni hep mutlu ediyor.O çizgi adamı beğenmez şimdiki çocuklar doğru bir noktaya değindin. Herşey daha temizdi. Küçücük şeyler insanları mutlu ediyordu o zamanlar. N ekocakarısı canım. Değiliz değiliz:) Öptüm bende

Berrin dedi ki...

aynı jenerasyondan oldugumuz kesınlestı :) bende hepsını hatırlıyorum..ve daha yenı dusunmustum calımeroyu :)

Unknown dedi ki...

çocukluğuma dönderin beni ben mutluydum oysaki minicikken voltran vardı,hımen vardı,heydi vardı,şeker kız kendi vardı hayat ne güzeldi,

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,ne mutluyduk o yaşlarda değilmi. Herşey daha güzeldi. Keşke yeniden çocukluk yıllarımıza dönebilsek. Kıymetini bilmek lazımmış o yaşların...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, evet aynı jenerasyonuz.80'li yıllar.O yılları çok özlüyorum.Calimero çizgi filmini nerden düşündün birden bire,sende benim gibi o günleri özlediğindenmi.Öptüm

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben çocukluğumu hatırlamak değil, geriye dönüp onu tekrar ve tekrar ve tekrar... yaşamak istiyorum.:) Bay Meraklı'yı nasıl unutabiliriz ki? Bir de gülmesi vardı böyle Pıısssssssss gibi bişey.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, bende çok istiyorum o günlere geri dönmeyi. Ama koca kız oldum artık. Bari hatırlamakla kalayımda canım arkadaşlarımada hatırlatayım dedim:)Bay meraklımıydı o çizgi adamın ismi. Unutmuşum:)Öptüm