8 Ocak 2008 Salı

CANIM BABAM

Canım Babam, bugün ameliyat olacak. Maalesef yanında değilim. Şehir dışında ablam doktor olduğu için orada ameliyat olmaya karar verdi. Benim derslerim olduğu için gidemedim. Derslerimi iptal de edemedim. Öğrencilerimin hep yazılı haftası. Böyle zamanlarda çalışmaktan nefret ediyorum. Çok büyük bir ameliyat değil ama yine de endişeliyim. Aklım hep orda. Babamın yanında olamadığım için, şuan ellerini sıkıca tutamadığım için suçluyorum kendinimi. Hastanede kısa süre yatacak sanırım bir aksilik olmazsa yarın çıkarırlar diyor ablam. Umarım kısa sürede toparlanır babacım.

Geçen yıl annemde küçük bir ameliyat geçirmişti. Çalıştığım dershaneden zar zor izin almıştım. O gün dersim olmamasına rağmen! Düşünün yani despotluklarını. Bir geçmiş olsun hayırdır diyeceklerine çok zor izin vermemiz falan diye kırk saat laf etmişlerdi. Programa bakıp, eee iyi bari tamam izinlisiniz o gün hocam dediler. Sonunda verdiler izni ama kıl olmuştum. İşte o gün o çalıştığım kurumdan nefret etmiştim. Sadece kendilerini düşünen, öğretmenlerini hiç düşünmeyen bir kurum olduğuna karar vermiştim...

Canım babam, sen bizim için her şeysin. Biran önce iyi ol tamam mı? Seni çok ama çok seviyoruz. Benim hayatta güvendiğim tek erkeksin. Sensiz biz bir hiçiz.

SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM CANIM BABAM... Bunu hiçbir zaman unutma olurmu…

37 yorum:

TuBiKKo dedi ki...

canım sıkma canını,inşallah iyi şekilde geçecektir babanın ameliyatı ve sen de derin bir oh çekeceksin :) kendini yıprAtma olur mu öpüyorum çok :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim, çok geçmişler olsun. Umarım babanın ameliyatı kolaycacık, sorunsuz biter gider. Allah şifalar versin.

Böyle zamanlarda çalışmaktan nefret etmeni öyle iyi anlıyorum ki. Ama eminim o senin varlığını yanında hissedecektir. Çok öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tubacım, teşekkür ederim tatlım. Umarım herşey iyi olacak, babacım iyi olacak. Henüz ameliyata girmedi. Birazdan girecekmiş.Telefonla sürekli irtibat içindeyim. Bende öptüm çok canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, teşekkür ederim canımcım, İnşallah herşey sorunsuz olacak. Kolaycacık geçecek. Evet bende böyle zamanlarda çalışmaktan nefret ediyorum:( Öptüm kocaman canım.

Sanem dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. İnşallah ameliyat da başarılı bir şekilde geçer. Güçlü ol! Öpüyorum çok.

HAYAT dedi ki...

cnm benim ya çok geçmiş olsun sende demişsin o kadar büyük bi şey olmadığını allah daha beterinden korusun içini ferah tut baban iyi olucak sağlıcakla kal çok geçmiş olsun tekrardan sevgilerimle

Emre dedi ki...

Canım geçmiş olsun babana, umarım hayırlısıyla bitmiştir ameliyat, ayrıca o dersaneyede gıcık oldum söle onlara:)

pamuk dedi ki...

geçmiş olsun herşey yolunda gidecek merak etme..

LoLa dedi ki...

geçmiş olsun canım inş. bir an önce iyileşir babacığın zor zamanlrda sevdiklerinin yanında olmamak çok kötü bir duygudur. bedenin burda ama yüreğin orda kalıyor işte:(

Mutluveumutlu dedi ki...

Allah şifa versin canım. İnşallah ameliyat çok çok güzel geçer ve biran önce evine gelir.
Sen içini ferah tutmaya çalış olur mu?Öpüyorum çok seni

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

cnmcım üzmemeye çalış kendini evet çok zor bir durum ama allaha şükürki kötü bişeyi yokmuş bak.allahın izniyle bu ameliyattan sonra hep yanınızda olacak baban...
allahım acil şifalar versin güzelim en kısa zamanda sağlığına kavuşması dileğiyle...
kızlar o güzel teyzelerini kocaman öptüler....

Sanem dedi ki...

Çok geçmiş olsun Muhabbet Çiçeği. İnşallah başarılı bir ameliyat olur ve herşey yoluna girer. Üzülme. Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim,canım teşekkür ederim. Babam ameliyattan çıkmış, haberini aldım. iyiymiş çok şükür.Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim, sağol. Babam iyiymiş çok şükür:) İyiyim şimdi bende.Öptüm canımcım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emrecim, evet canım, çok şükür bitti ameliyat. Ayrıc ao dershaneden istifa ettim. Böyle bir kurumda çalışılırmı...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, teşekkür ederim. Evet böyle zamanalrda sevdiklerinin yanında olamamak çok üzüyor insanı.Ama çok şükür telefonla iyi olduğunu öğrendim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, canım sağolasın. Çok şükür iyiymiş babacım. Biran önce bende evde görmek istiyorum onu. Bende öptüm çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimizin annesi, teşekkür ederim. Çok şükür kötü bir şey değil ama işte yanında olmadığım için çok üzüldüm. Şimdi iyiymiş. Sürekli haberini alıyorum ablamdan. Ama ameliyata girerken haber verdiklerinde çok kötü oldum burda. Ameliyat bitene kadar mahvoldum ki neyse ki sonra iyi olduğunu öğrendim. Canım benim bend eöptüm seni ve ikizleri. Sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pamukcum, sağol tatlım. Teşekkür ederim. Öptüm

zeyno dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, acil şifalar diliyorum babana.Ve üzülme kalbin onunla olduu sürece baban yanında bilicek seni zaten...

ceren dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.Baban en kısa zamanda iyileşir umarım.Sende içini ferah tut hersey iyi oisun,öptüm canım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zeynepcim, sağol canım. Kalbim hep onunla. Bunu hissettiğine eminim. Öptüm canım teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cerencim, teşekkür ederim tatlım. Bende öptüm seni kocaman.

berfin dedi ki...

canım arkadaşım çok çok geçmiş olsun.inşallah çok iyi olurda hemen babana kavuşursun canım arkadaşım.üzülme sen.hem o senin yöneticilerinde heryerde okadar çok varki.kafana takma.onlar insan değil çünkü.öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, sağol canım arkadaşım. Babam iyi şimdi. Ama yinede yanınd aolmak istiyorum işte. Yarın belki gidecem yarım günde olsa göreyim.Öyle yöneticilerden nefret ediyorum. Mümkünse yöneticilik yapamasın öyle duygusuz insanlar. Teşekkür ederim tatlım. Bende öptüm

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun! Umarım babacığın daha iyidir! En kısa zamanda sağlığına kavuşur! Öptüm:)

Berrin dedi ki...

babana cok cok gecmıs olsun, buraya yazdıgın duygularını onunlada paylasmanı tavsıye edıyorum..

bazıları gıbı gec kalmadan..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sablecim, sağol tatlım. Babacım şimdi daha iyi. Umarım daha da iyi olacak. Bende öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, teşekkür ederim.Babam biliyor onu ne kadar çok sevdiğimi.Bunu her fırsatta söylemesem bile hissettiriyorum. Kimse geç kalmasın. SEVDİKLERİNİZE SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN GEÇ OLMADAN... Sağol tatlım. Öptüm

neseileberaber dedi ki...

canımcığım çokkkk geçmiş olsun. İnş. şu anda iyidir babacığın
yeni okudum Allahtan acil şifalar diler biran önce eski sağlığına kavuşmasını temenni ederim.
Öpüyorum seni."babacığına iyi bakk:D)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşeli Saatlerim, çok teşekkür ederim tatlım. Babam şimdi daha iyi.İnşalah daha iyi olacak. Babacığıma hep çok iyi bakacağım canım. Bende öptüm seni...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım net bağlantım yoktu,uzak kaldım....
hayallah gelmiş geçmiş olsun umarım ameliyat olmuş ve herşey yolundadır,özel sektör hele dersaneler insanın kanını emiyor...
çok zor Allah sabır versin....
çokkkkkkk geçmişler olsun sıkma canını

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ikinci yazışım :(
off bir sürü yazmıştım ,bağlantı gitti yazılarda gitti...
net bağlantımız dünden bari yoktu uzak kaldım...
çok geçmişler olsun canım,babacığının daha iyi olduğuna sevindim....
özel sektör insanın kanını emiyor ,Allah kolaylık versin,sıkma canını ....
gemiş olsun.....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, sağol canım. Babacım daha iyi. Ağrıları var tabi olacak o kadar.Umarım birşey çıkmaz tekrar. Birkaç tahlil yaptılar birşeylerden şüphelenip:(
Özel sektörden nefret ediyorum canım. Çok çektirdiler bana.O yüzden devlet istiyorum artık. Teşekkür ederim tekrar. Öptüm.

Unknown dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun,baban seni anlıyordur değilmi,geçen yilde benim için ameliyat senesiydi,annem oğlum ve babam ameliyat olmuştu ,zor gerçekten de ama şimdi ye iyleşmiştir bile baban acil şifalar diliyorum ve son ameliyatıdır inşallah....

Unknown dedi ki...

çok geçmişler olsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

ELÇİNCİM, TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM. Şuan babamın yanına geldim:) 2 günüm boştu. Yarın tekrar evime dönüyorum. Bu hafta pek Blogumla ilgilenemedim o yüzden. Babam şimdi daha iyi. Öptüm canım.