31 Ocak 2008 Perşembe

BİR ÇARŞAMBA GÜNÜ

Dün benim için çok güzel bir gündü. Sabahın erken saatlerinde ablam ve yeğenlerim geldi. Saat 8 gibi. İzni varmış ablamın, gelmelerine çok sevindim. Birlikte güzel bir gün geçirdik. Önce hepberaber güzel bir kahvaltı yaptık. Sonra yeğenlerimle biraz mıncıklaştık:)

Annem güzel bir aşure yaptı:) Afiyetle onu yedik. Çok seviyorum yaa ben aşureyi. Benim gibi çok sevenler var mı aranızda? Sizin için hemen resimlerini çektim. Bakın şu güzelliğe:)

Geçtiğimiz hafta sonu yeğenlerimin doğumgünüydü. Maalesef biz bulunamadık doğumgününde. Babamın rahatsızlığından dolayı. O yüzden fırsat bu fırsat dedim. Neden 2. bir doğumgünü partisi yapmıyorum:) Güzel bir yaş pasta yaptım, yeğenlerimden gizli bir gün önce gece:)

Güzel küçük bir kutlama yaptık. Mum üflettik:) Utandılar haylazlar.

Arkadaşlarımla dün akşam için sözleşmiştik. Güzel bir yemek yedik dışarda, ardından özsüte gittik. Çay, kahve derken çok güzel bir akşam geçirdik. Çok eğlendik. İnanın gülmekten çenem ağrıyor:) Çok iyi geldi bana. Büyük bir stres attım sayelerinde.

Bir çarşamba günümde böyle bitti.

SEVGİYLE KALIN...

24 yorum:

TuBiKKo dedi ki...

hımmm peki ama sen neden yoksun bugün ortalarda bakalım?

HAYAT dedi ki...

CNM YA AŞURE VE PASTA ENFES GÖZÜKÜYOR ..BENDE AŞUREYE BAYILIRIM.OLSADA ŞİMDİ YESEK :)
GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMENE ÇOK SEVİNDİM EN AZINDAN KAFAN DAĞILMIŞTIR

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

aşureeee bayılırım bende akşam yedim.ümit nekadar sevmesede bende yeri ayrıdır aşurenin :)
pastanda harika gözüküyor cnm süslemesi falan beni yeee diyor..ne güzel süpriz olmuştur yiğenlerinide çok sevinmişlerdir ...
yeni yaşlarıda kutlu olsun..
en güzelini yapmışsın arkadaş muhabbeti gibisi hiç bi yerde olmuyyor...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tugbacım, geldim tatlım. Valla bugün çok yoğundum:) Pardon:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım hemen göndereyim sana. Nefis olmuş valla:)Dün çok güzel kafa dağıttım, çok iyi oldu benim için. Bundan sonra sık sık tekrarlayacağım:) Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimizin tatlı annesi, demek eşin sevmiyor. Boşver sevmesin, sen yee afiyetle.Pastada süper oldu. Süslemesi ehh işte. Çocuklar çok sevindi ama utandılar ablası:)Teşekkür ederiz.
Dün dışarı çıkmam çok iyi geldi bana. Yeni arkadaşlarlada tanıştım. Çok güzel bir akşam geçirdik. Bundan sonra sık sık biraraya geleceğiz. Öptüm canım

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Pasta pek güzel olmuş ellerine sağlık. Tabii ancak görüntüye yorum var. Teknoloci biraz daha ilerlesin, tadı için de söyleriz bişeyler.:) Yeğenlerine nice yıllar dilerim canım. Sağlıkla inşallah...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, teşekkürler canım. Tadına da baktırtmak isterdim valla. Keşke yakın olsakta yapsam sizlere böyle pastalar. 7 yaşı bitirdiler teyzeleri teşekkürler. Öptüm canım

ceren dedi ki...

Canım aşure ve pasta nefis görünüyor,ellerinize sağlık bu arada yeğenlerinin geçmiş doğumgünlerini kutlarım,öptüm.

Mutluveumutlu dedi ki...

Ooo afiyet olsun canım, anneninde ellerine sağlık aşure çok güzel görünüyor. Bende çok sverim aşureyi. Benimde kayınvalidem yapacak, sabırsızlıkla bekliyorum :)
Güzel vakit geçirerek stres atmana sevindim. Terapi gibi gelmiştir sana, arkadaşlar, yeğenler, ablan.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cerencim, tatlarıda görünümleri gibi nefis olmuştu:) Teşekkür ederiz ablası. 1 yaş daha büyüdü bizim bücürler. Bnede öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu ve Umutlum, teşekkür ederim canım. Aşureyi kim sevmezki nefis:) Seninde kayınvaliden yaparsa doyasıya yersin canım.
Evet çok güzel vakit geçirdim. İnan terapi gibi geldi o ortam bana. Artık çok iyiyim. Öptüm canım

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim.
öncelikle sevgili miniklerin doğum günleri kutlu olsun nice yıllara:)pasta ve aşure harika görünüyor.iştahım kabardı valla.ellerine sağlık.ve bu kadar keyifli birgün geçirmene çok sevindim.hergünün böyle geçer inşalla.:)öptüm

LoLa dedi ki...

ben çok severim aşureyi sende pek marifetlisin maşallah pastalar falan :)
arada toplaşıp gülmek gerek karnın ağrıyana kadar ...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim,teşekkür ederiz. İştahın kabarsın canım. Yakınız nasılsa. Gel sanada ikram edeyim.Çok keyifli bir gün geçirdim evet. Hepimizin günleri hep neşeyle geçsin tatlım. Bende öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, marifetliyimdir kendimi övmek gibi olmasın:) Keşke biraraya gelebilsek dediğin gibi karnımız ağrıyana kadar gülsek:) Öptüm canım

Berrin dedi ki...

ne güzel bır gun gecırmıssın..
ben sevdıklerıme o kadar uzagım kı boyle kalabalık ve nese ıcınde zaman gecırmeyelı cok uzun zaman oldu..

senın adına cok sevındım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, teşekkür ederim. Sevdiklerinden uzak olmana üzüldüm. Ama yinede onları yanında hissediyorsundur çoğu zaman. Öptüm canımcım

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

merhaba canım çok sıkkın

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba canım, neden sıkkınmış canın?

emel'ce dedi ki...

Çiçeğim çok severim aşureyi bende:) Biraz önce bir tabak dolusu yedim yine. Pasta ve aşure nefis görünüyor..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emelcim,sende bendensin demek. Aşure canavarıyız desene:) Bende şimdi yiyorum bir yandan:) Pasta sır oldu. Aynı gün bitti.Öptüm tatlım

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabbet çiçeğim ben aşureye bayılırım.Kaldıysa banada yollasana 1 tabak:)
Bu arada eğlenmenede çok sevindim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, hemen yollayım derdim ama bitti:) Bana aşure dayanmaz ki:) Yeniden yapmak lazım:) Evet o gün çok eğlendim. Sağol tatlım. Öptüm