3 Şubat 2008 Pazar

HASTAYIM:(

Bugün çok hastayım:( Midemi üşütmüşüm. Sabah mide bulantısıyla uyandım... Hiç iyi değilim :(

Hemen nane-limon yaptı annem. Biraz iyi geldi ama hala geçmedi. Akşam içinde güzel bir çorba yapayım sana dedi. Çünkü pek birşey yiyemiyorum:(

Dün üşüttüm sanırım. Ders verdiğim öğrencinin evi çok soğuktu. Dondum ve bir ara parmaklarımın mor olduğunu fark ettim derste. Soba yanıyordu ama kendi kendini ısıtıyordu soba sanırım:)

Sonra eve gelip duş aldım ve yeniden evden çıktım. Başka bir dersim daha vardı ordanda arkadaşımla buluşacaktım. Saçlarımı kurutmuştum ama işte bile bile hastalığı davet ettim kendime sanırım…

Şu an ev misafir dolu. Anlatamam kalabalığı! Babama geçmiş olsuna gelmişler. Bende bu halde pek çıkamadım yanlarına. Çünkü felaket gözüküyorum:(

Öyle işte canlarım, hasta halimle ancak bu kadar yazabildim sizlere...
SEVGİYLE VE SAĞLIKLI KALIN LÜTFEN:)

14 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çiçeğim geçmiş olsun...Öpimde geçsin:)Kendine iyi bak.Bizi yazılarından eksik etme...Görüşememiş olmanıza biraz üzüldüm ama olsun herşeyin hayırlısı.Hani her işte bir hayır var derler ya...İşte öyle :)kendine dikkat et,iyi haberlerini bekliyorum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sağol tatlım. Öp hadi geçsin:) Kendime iyi bakmaya çalışıyorum işte ama bazen ihmalkar oluyorum sanırım. Evet her işte bir hayır vardır derler. Görüşemedik arkadaşla ama belki yarın:)
Habersiz bırakmam kendimden canım sizleri. Öptüm

Bendeniz.. dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN CANIM,VE MERHABA,
tesadüfen uğradım adımı görünce çok mutlu oldum çok tşk:))sanırım aynı anda keşfettik birbirimizi..
çok güzel bir blog,güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizcim, hoşgeldin:) Sayfamı şenlendirdin. Sanırım aynı anda keşfettik birbirimizi:) Çok beğendim siteni ve hemen ekledim seni sevdiklerimin arasına. Teşekkür ederim. Ama neyse ki daha iyiyim.O güzel dileklerin karşılıklı tatlım:) Sevgiyle kal

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok çok geçmişler olsun. Umarım şimdi biraz daha iyisindir.

Ahhh gençler.. hiç dikkat etmiyorsunuz. Banyo yaptıktan sonra azıcık yatılmaz mı evde. Hemen insan kendini sokağa atar mı? Gençlik işte.:)))

Dikkat et lütfen kendine.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, sağol canım benim. Daha iyiyim.
Valla dersim olmasa çıkmayacaktım hemen. Ama mecbur kaldım.Saçlarımı kurutmuştum ama:)))
Dikkat ediyorum canım kendime, neyse ki bugün iyiyim. Öptüm canımcım.

HAYAT dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CNM AMAN DİKKAT ZATEN HAVALAR PEK İYİ DEĞİL ..BİZDE DE AKŞAM MİSAFİR VARDI GIRGIR ŞAMATA ACAYİP GÜLDÜK AMA :))
OLSUN CNM İNŞ BUGÜN Bİ ŞEYLER YAPARSINIZ ARKADAŞINLA EEEEEEE HAVADİSİNİ ANLATMIYCAN MI DAHAAAA

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım benim, teşekkür ederim. Şimdi daha iyiyim. Bizdede çok misafir vardı ama ben gırgır şamata geçiremedim kötüyüm diye. Bugün belli değil daha arkadaşla buluşup buluşmayacağımız bakalım.
Havadisleri yakında veririm, hele bir belli olsun:). Öptüm canım benim.

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim geçmiş olsun arkadaşım.öyle ıslak saçla çıkarsan dışarı öyle olur bak.korumamışsın kendini.babnada sana da geçmiş olsun.bol bol dinlen geçer.öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, sağol tatlım.Hastalığı kovamıyorsun işte :) Geldimi mahvediyor. Ama şimdi bende babamda daha iyiyiz canım benim. Teşekkür ederim. Öptüm

ev perisi;) dedi ki...

Geçmiş olsun canım, acil şifalar diliyorum...
Bizim evden hiç gitmedi bu soğuk algınlığı...
Hemen bir çay tarifi;
Kabuk tarçın,kabuk zencefil ve ıhlamur kaynatılır afiyetle içilir...
Şifalar olsun!
Muhabbetle...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım allah acil şifalar versin en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle...
kış ayı malesef böyle ya, hastalık ayı ben hala tutulmadım bu sene inşlh bana uğramaz ben hasta olunca evin içi berbat oluyor çünkü :)
öptük teyzecik seni ....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev Perisi, merhaba. Teşekkür ederim.Bende ki soğuk algınlığı değilde mide işte.Tarifini deneyeceğim:)Süper şeyler var kesin iyi gelecektir.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimizin tatlı annesi,Sağol canım.Daha iyiyim diyorum ama Tam geçti derken yemek yeyince geri başlıyor midem.Bu kış fazla nezle olmadım bende. Birkez şiddetli geçirdim. Yataklara yatırdı beni. Sonra olmadım neyse ki.Aman dilimi ıssırdım:)Sende dikkat et kendine canım, madem evin içi kötü oluyor:) Şaka bir yana senin iş zor, iki çocuk var, birde hasta olursa fena. Öptüm bende sizi canlarım.