22 Şubat 2008 Cuma

BUGÜN VE HAFTA SONU BEKLENTİSİ

Bir cuma gününde güneşli ama soğuk bir sabaha uyandım. Erkenden kalktım. Dün gece hiç ısınamadım nedense. Çok üşüdüm. Pek uyuyamadım da. Kafamın içinde bin bir düşünce. Sağa sola döne döne sabahı ettim. Artık anladım ki herşeye rağmen hayattan zevk almaya çalışmalı insan.

Bu hafta direksiyon derslerim başladı. Çok güzel gidiyor. Yakında çok daha güzel araba kullanacağıma inanıyorum :)

Hafta sonu şehir dışına çıkacağım. Benim için güzel bir değişiklik olacak. Biraz stres atayım. Canım ablama gideceğim. Geçen hafta gitmeyi planladığımız ama soğuk ve yağmur yüzünden gidemediğimiz pikniği bu hafta yapacağız. Yeğenlerimle de hasret gideririm. Annem ve babamda gelecek. Ailecek hep beraber güzel bir hafta sonu geçirelim dedik. Sanırım yaylaya gideriz. Bol bol temiz hava alayım. Hem yayla havası hem deniz havası. Birazda biz karlarla fotoğraf çekilelim değil mi :))) Mangalıda eniştem yakacakmış. Babamdan mangal yakma taktiklerini aldı :) Karların içinde en çok sevdiğim şey sucuk ekmek partisi :))) Bol bol resim çekeceğim sizlere.

Herkese iyi hafta sonları dostlarım. Sevgiyle ve Mutlu kalın…

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği, sen hasta değil miydin?
Yayla gezisi ne oluyor? Ben birşey anlamıyorum.
İyi akşamlar.
Lalegül

Sanem dedi ki...

Mutlu hafta sonları çiçekcim. Bol resimli bir post bekliyoruz o zaman dönüşte :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, valla hastayım ama daha iyiceyim çok şükür. İyice sıkı sıkı giyineceğim. Kendimi iyice koruyacağım. Biraz değişikliğe ihtiyacım var. Sanada iyi akşamlar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim, sağol tatlım. Bol bol resim çekeceğim. Dönüşte yayınlarım. İyi hafta sonları canım. Öptüm

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Vay beeeee!!!Ne güzel bir fırsat,bende evde pineklicem bu haftasonu.Benim yerimede eğlen bari.Öptüm bye:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,canım benim. Sende gel:)) Biraz değişiklik iyi olacak bana. Sende değişik birşeyler yap bu hafta sonu. Bende öptüm canım.Bye

Aylin Ünlü dedi ki...

Güzel hafta sonları muhabbet çiçeği,resimlerini bekliyoruz

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, teşekkür ederim canım. Sanada iyi hafta sonları. Resimleri çekeceğim. En kısa zamandada ekleyeceğim.

Unknown dedi ki...

Bir ekmek arasıda ben alayım ayy valla canım çok çekti:))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım benim, tabii sanada hemen vereyim. Gel valla ellerimle pişireyim sana ben. Öptüm çok

Bendeniz.. dedi ki...

gezerken iyileşiyo benim guselim:))
ohh sefanız olsun bol bol resım beklıyorum çiçeğim öptümmmuucckk

Berrin dedi ki...

seni mutlu eden kucuk mutlulukların okurken ınan benıde edıyor..sımdı ıcımde hıssettım, aılenle gecırecegın guzel hafta sonunu..ben uzakta oldugum ıcın hasretım bu hafta sonlarına.
ama ıcıme cocuksu bır mutluluk dustu..

harıka bır hafta sonu dılıyorum..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gideceğin yaylayı çok merak ettim,fotoğrafları merakla bekliyorum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BenDenizim, canım benim valla gezerek iyileşiyorum:))) Ama yok grip geçti. Yoksa gidemezdim. Canım yegenlerimide hasta etmek istemem. Şimdi biz mıncık mıncık hasrte gideririz(1 hafta oldu görmüyorum:))Bol bol resimle geleceğim canım. Öptüm kocaman

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, canım sağol. Burda hepimiz bir aile olduk. Hepimiz birbirimizin mutluluğuyla mutlu oluyoruz artık. Sizleri çok seviyorum.Ailene hasret olman onları hissetmemen anlamına gelmez canım. Sen aslında zaten onlarlasın. İnşallah kavuşursun kısa zamanda hasret giderirsiniz.O mutluluğu sana hissettirdiysem ne mutlu bana canım benim. Sanada yi hafta sonları. Öptüm çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, toroslara gideriz belki de, gözne tarafına. Henüz bilmiyorum.Bunlar bizim memleketin yaylaları:))Canım resimleri bol bol çekip ekleyeceğim. Öptüm seni. İyi hafta sonları

Mutluveumutlu dedi ki...

Haftasonun inşallah çok güzel geçer canım. Gerçi yeğenlerle, aileyle beraber, karda mangallar filan muhteşem geçeceğine eminim :)
Fotoğrafları bekliyoruz.
Öpüyorum çok

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım sağol. İnşallah güzel geçer. Planlarımız bozulmaz umarım. Hava güzel gözüküyor şimdilik.Pazar günü yaylaya gideceğiz.Fotoğrafları bol bol çekeceğim canım. Bende öpüyorum çok.

HAYAT dedi ki...

güzel bir hafta sonu olucak bence bende pazar günü annemle ve ablamla bi yerlere gitmeye düşünüyoruz dayımlara çok özledim uzun zamandır gidemedik hem değişiklik hem ziyaret hemde biraz burdan farklı bir hava solumak
bu hafta herkese çok iyi gelsin eğlenmene bak cnm

Adsız dedi ki...

Bence yayla yolları kapalıdır bu mevsimde arkadaşım.Bence vazgeç sen bu yayla gezisinden. Sen yine de açık bilinen yollardan şaşma.
Gülbahar

Adsız dedi ki...

Yayla planları doğru mu sence muhabbet çiçeği.O dağlar da kışın çok avcı gezer eli tüfekli
Kendine iyi bak.Herşeyin güzeli dopru olandır.Doğrular tektir.
İyi tatiller.
Ama gözne hakikaten çok güzel yayladır.
Gülpembe

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim dilerim senin içinde güzel bşr hafta sonu olur. Arada bir değişiklik yapmak iyidir. Bol bol anlatırım gelince. Öptüm canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbahar, merhaba. Burda hava çok güzel. Yayla yolları açıktır. Günlük güneşli. O yüzden iyi bir hafta sonu olacağını umuyorum.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülpembe, merhaba. Yayla planları doğru evet. Dağ başına çıkmayacam:))) Avcılardan banane. Ailemle güzel bir piknik yapacağız. Belki gözne belli değil daha.Havada çok güzel. Umarım planladığımız gibi geçer. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

İyi bak kendine arkadaşım.
Sakın hastalanma bir daha.
Lale

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalecim, sağol.Dikkat edeceğim kendime.