25 Şubat 2008 Pazartesi

BİR HAFTA SONU...

Benim için çok güzel bir haftasonuydu. Size söz verdiğim gibi bol bol resimlerle döndüm:)
Cumartesi öğleden sonra başladı maceram. Derslerim bittikten sonra hızla yola koyuldum ve ablama gittim.

Ablamla eniştem güzel bir plan yapmışlardı bile. Önce biraz sahil yolunda yürüyüş yapalım dediler. Epeyce bir yürüdük.

Tam gün batmak üzereyken sizler için bir resim çekildim. Ben ve gün batımı (tabi şimdilik sadece ellerim :)))

Sonra yürüyüş yaparken bir kaç kare fotoğraf daha çektim sizlere...


Sonra biraz alışveriş yaptık ve yemek yedik. Eve geldiğimizde saat geç olmuştu. Biz ablamla birlikte ertesi gün ki piknik malzelemelerini hazırladık.

Pazar günü sabah 10:30 gibi çıktık yola.

Virajlardan çok kötü olduk. Midem çok fena oldu. Sonra güzel bir yer bulduk pikniğimiz için. Ama karların çoğu erimişti :( Sıcak memleket işte bizim burası. Heryerde yollar kardan kapanıyor bizim burda erimiş... İşte bir kaç fotoğraf daha sizler için.


Biraz mide bulantımız geçtikten sonra başladık yemek hazırlığına. Eniştem hemen mangalı yaktı. Babamdan yardım istemedi. Ben yakacam illa dedi. Ve güzelce yaktı mangalı. Öğrenmiş yakmasını:)) Bizden koca bir aferin aldı :))))

İşte eniştemin mangalı...

Yemeklerimizi yedik. Çaylarımızı içtik ve biraz etrafta gezinti yaptık. Sonra atladık arabamıza ve dönüş yoluna koyulduk. Bu sefer mide bulantısı için hepimiz ilaç aldık.

Dönüştede yoldan size birkaç poz çektim.

Eve geldiğimizde çok yorulmuştuk. Hemen piknik eşyalarını yerleştirdik yıkadık. Sonra güzel bir dvd keyfi yapalım dedik. Ve ''Koro'' filmini izlemeye karar verdik.
Tavsiye ederim dostlarım. Filmi ben beğendim. Film bittiğinde çok geç olmuştu ve hemen yattım. Bu sabahta evime döndüm. Ve hemen sizlerle bu hafta sonunu paylaşmak istedim.

İşte bir hafta sonuda böylece bitti... Herkese iyi haftalar...

26 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir haftasonu olmuş senin için. Arada ruhumuzu dinlendrimek için böyle değişikler myuhakkak lazım değil mi?
Fotoğraflarda çok güzel.
İyi haftalar canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, teşekkür ederim canım. Çok güzel bir hafta sonuydu. Resimleri beğenmene sevindim. Sanada iyi haftalar canım. Öptüm

Berrin dedi ki...

fotograflar cok guzel ozellıkle mangal :)
memleketın neresı_
bu fotograflar nereye aıt merak ettım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim,fotoğrafları beğenmene sevindim.Mersin ve Mersinden yukarı taraflardaki yayla fotoğraftaki yerler.Bayağı hoşdu mangalda:))) Öptüm seni canım

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

İÇÇÇ GEÇİREREK BAKTIM FOTOLARA H.SONUN HARİKA GEÇTİĞİ HER KAREDEN BELLİİ....
NE İYİ ETMİŞSİNİZ ÇİÇEĞİM.
BU GÜZEL H.SONUN ARDINDAN GÜZEL BİR HAFTA GEÇİRMEN DİLEĞİYLE CNM...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, sağol canım benim. Resimleri beğenmene sevindim. Çok güzel bir hafta sonu geçirdim. Umarım dediğin gibi bu hafta da iyi geçer. Sanada iyi haftalar canım. Öptüm

Adsız dedi ki...

Muhabbet çiçeği, gerçekten çok güzel fotoğraflar. Bana iyilik mi kötülük mü yaptın bilmiyorum. Motivasyon sıfır. Bana çok özlediğim bir yeri hatırlattın. Toroslar daki ve hatta memleketteki en güzel yaylayı.
Gulendam
Siteme bakarmısın?
Yazdım orası ile ilgili bir şeyler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendam, fotoğrafları beğenmene sevindim. Sana özlediğin yerleri hatırlattı demek.
Sitenin adresini verirsen siteni ziyaret ederim. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Sitemin adı Gulendam.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendam,
http://gulendam.blogspot.com/
bu adrese giriyorum ama 2005 den beri güncellenmemiş bir site. Benmi yanlış giriyorum yoksa.

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,şoklardayım sahildeki resmi gördüğümden beri,yahu ne kadar yakınıma gelmişsin sen öyle:)3 olduk Mersin'li yapalım en güzelinden bir buluşma:))Güzel bir hafta sonu olmuş bu arada..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim demek çok yakınına geldim:)) Ablam Mersinde yaşıyor. Ben Adanadayım:))) Ayy ne güzel olur yaa buluşalım valla. Berfinimde Mersinde yaşıyor. Birde Ceren Mersinde.Varmı başka Mersinde yada Adanada olan görüşelim hepberaber tatlım.
Çok güzel bir hafta sonu oldu. Öptüm kocaman.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çok eğlenmiş olmalısın canım.Darısı bana dicem ama nerdeeeeeeee.Bizde çalışalım duralım bakalım,haftasonu evde pinekle.AHHHHH AH bir sevgilimizde yokki haftasonumu ona ayırayim:(( Ama senin adına sevindim,değişiklik olmuş.Resimlerde gerçekten çok güzel.Ben birkaç yıl önce o resimlerdeki yerlere gitmiştim ama yazdı mevsim...Neyse hadi öptüm.Sevgiyle kal canımın içi:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet çok eğlendim. Bende çalışıyorum işte hafta sonları canım. Benimde SEVGİLİM YOK. Ailemle geçirdim öyle güzel günleri. Sevgilim yokki öyle gezdirsin dimi:))) Bu konuda aynı kaderdeniz arkadaşım.
Sende sevgiyle kal canım. Öptüm

HAYAT dedi ki...

cnm benim gerçekten çok hoş bir gün geçirmişsin resimlere bittim
her günün bugün gibi böyle mutlu geçmesi dileğimle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim sağol. Hepimizin hergünü böyle geçsin. Resimleri beğenmene sevindim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
Sakıncası yok tabiiki. Sen benim arkadaşımsın ve ben sana çok güvendiğimi daha öncede söylemiştim.Görüşlerin çok değerli benim için.Ayrıca çok ortak yönümüz var. Ben de çok severim o yaylaları ve Mersin'i mesela.
Kendine iyi bak.
Gülnihal

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülnihal, peki canım. O zaman herdefasında şifren ve kullanıcı adınla girecem o zaman sitene öylemi. Bana güvenmen beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim. Ortak yönümüzün çok olmasına sevindim. Sevgiyle kal arkadaşım.

Unknown dedi ki...

N e güzel bir hafta sonu olmuş ,sefanız olsun,resimlerden birinciyi seçiyorummmm mangal resimleri:)))))benim içinde yedin değilmi???

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Oh süper bir gün olmuş ne güzel. Resimler harika. Mangal keyfi valla çok özendirdi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, demek en çok mangal resimlerini beğendin:))))Canım benim senin yerinede yedim yemezmiyim valla herkesin yerine yedim:))) Eve döndüğümüzde patlamak üzereydim:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kumtanelerim,mangal resmi önde gidiyor valla. Sendemi en çok onu beğendin:)) Sizin yerinizede yedim canım:) Öptüm

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
Çok iyi bir arkadaşsın.Ve hep öyle kalacaksın.Ne yapayım ki bu böyle.
Boş ver mangalı sen bütünüyle çok hoşsun. Gezdiğin yer de öyle.
Yayla kızı

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yayla kızı, çok teşekkür ederim canım düşüncelerin için.

berfin dedi ki...

yaaa aşkolsun yaaa:)
sen buralardasın ve benim haberim yok nasıl yani yaaa:)
ben resimlre bakıyorum ala ala burası mersin değil mi diyorum yok canım bu kız buralıda bize söylemedi mi diyorum:)
aylinn bende şoktayım tatlım:)
valla ben katılırım buluşmaya süper olur.hain muhabbet çiçeği seni.ne söylemiyorsun bize buralarda olduğunu yaaaaa:)
öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, ben demiştim sana Adanada olduğumu. Mersinde ablam oturuyor. Ama buluşma ayarlayın ben gelirim uçarım oraya yine:))Sık sık geliyorum zaten.Şokta olmayın canlarım benim:)))Hain deme yaa:)) Valla biliyorsun sandım. Ama Aylinin Mersinde olduğunu yeni öğrendim.En yakın zamanda buluşmak dileğiyle.Bende kocaman öptüm seni.