27 Şubat 2008 Çarşamba

İŞTE ÖYLE BİRİ

Sizi sizin kadar tanıyan biri...

Kendini ve hayatı çok iyi tanıyan biri...

Sizi hep düşünen, ama sizin onu düşünüp düşünmediğinizi önemsemeyen biri...

Size sizi anlatabilen, sizi başkalarına anlatmayı çok seven, bunu yaparken gözlerinin içi parlayan biri...

Sizin için her şeyi yapmaya, her şeyi başarabilmeye hazır biri...

Ne söylediğini bilen, söylediğini her şeyin arkasında duran, verdiği sözü tutan, randevularına geçikmeyen biri...

Nerede nasıl davranacağını kiminle nasıl konuşacağını ortama uymasını bilen biri...

Çoçukla çoçuk, gençle genç, yaşlıyla yaşlı olabilen bunu yapmaktan keyif alan biri...

Gülünecek yerde çekinmeden gülebilen, ağlanacak yerde gözyaşlarını saklayabilen biri...

Bazen kıskanç, bazen huysuz, bazen şımarık, bazen bencil, bazen kaprisli, bazen kavgacı, bazen inatçı, bazen geveze ama hep iyi niyetli biri...

Sizi kırmaktan incitmekten korkan, size zarar vermeye kalkanlara bütün benliğiyle karşı koyan biri...

Kimseye anlatmadığınız sırlarınızı çekinmeden anlatabileceğiniz, çekinmediğiniz, düşüncesine her zaman ihtiyaç duyduğunuz ne söylediğini bildiğinden hep emin olduğunuz biri...

Sana ihtiyacım var dediğinizde nerede olursa olsun koşup gelen sıkıntılı anlarınızda yanı başınızda olan ve sizi dinlemekten hiç bıkmayan biri...
Birlikte içki içmekten, yemek yemekten, film izlemekten, tiyatroya gitmekten, parkta aylak aylak dolaşmaktan, şarkı söylemekten, müzik dinlemekten hoşlandığınız biri...

Romantikliğiyle sizi duygu denizinde uçurabilen, gerçekçiliğiyle ayaklarınızın yere basmasını sağlayabilen biri...

Süprizleriyle sizi şaşırtan çılgınlığıyla şoka sokan biri...

Her zaman güvendiğiniz, size asla ihanet etmeyeceğini bildiğiniz, sizi yarı yolda bırakmayacağından hep emin oldunuğunuz biri...

Sizinle sonsuza kadar birlikte yaşayacakmış gibi hissettiğiniz, sevmeden edemediğiniz, onun da sizi sevmekten asla vazgeçmeyeceğini bildiğiniz biri...

HAYATINIZDA BÖYLE BİRİ VAR MI ?
VARSA KIYMETİNİ BİLİN LÜTFEN...

34 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Tüm hepsine sahiptir diyemeyeceğim ama birçoğunu yaşadığımın şimdi tekrar farkına vardığım biri var hayatımda,canım eşim..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,ne güzel. Çok şanslısın. Tabi eşinde şanlı biri senin gibi bir eşi olduğu için. Bir ömür boyu sevgiyle kalın canım benim.Öptüm

Unknown dedi ki...

evet evet evet var ,hepsi olamasada vardır o bir tanesidir karısının :))))
allahım bir tanede muhabbet çiçeğine ver allahım AMİNNN:)))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, varsa ne güzel. Kıymetinizini bilin karşılıklı.
Ahh Elçincim ahhh, Aminnnn banada versin Tanrım işte öyle biri:))))

Adsız dedi ki...

Merhaba sevgili arkadaşım,
Böyle biri varmı ki?Ben senin gibi arkadaşım olduğu içinde mutluyum.Harika bir yazı.İkinci cemre düştü içimize bugün.
Gülbahar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbahar, merhaba. Böyle biri vardır elbet. Ama ben bilmiyorum:)))
Teşekkür ederim seni mutlu edebiliyorsam ne mutlu bana. Yazıyı beğenmene sevindim. Sevgiyle kal.

HAYAT dedi ki...

sadece başkalarına anlatmayı seven kişi haricinde hepsini bana yaşatmaya devam eden biricik aşkım o benim.en son paragraftaki sonsuza kadar birlikte yaşayacakmış gibi hissettiğin yazmışsın ya bazen konuşurken sen benim alın yazımsın der insan o sıcaklığı hissettiğinde zaten her şeyden emin oluyor ..
öyle değil mi cnm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim,ne güzel öyle biri olması hayatında. Kıymetinizi bilin birbirinizin. Çünkü öyle birini bulmak çok zor. Ne güzel yazmışsın öyle. Tabi insanın öyle hissetmesi ne kadar güzel birşey canım. Öptüm seni

Adsız dedi ki...

evet var ve iyi ki var :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yurt Dışı Eğitim, ne güzel. İyi ki de var:)

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği, o kadar güzel anlatmışsın ki, insan kendini bile bu kadar iyi tanımlayamaz. Sen hayatında böyle biri olmadığından emin misin?
En içten selamlarımla.
Gülpembe

Mutluveumutlu dedi ki...

Bu güzel yazıyı ilk okuduğumda aklıma annem ve babam geldi.
Böyle bir eşi sevgiliyi bulmak zaman alır belki ama bize bu karşılık sevgiyi ilk doğduğumuz andan itibaren veren anne ve babalarımız var.
Sevgili veya eş sonradan geliyor, hayatımızın parçası, canımız oluyorlar. Allah herkese anne ve baabsından sonra kendini böyle karşılıksız seven birini nasip etsin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülpembe, beğenmene sevindim canım. Ama benim hayatımda böyle bir insan gerçekten yok tatlım maalesef :( Umarım birgün olur.Sevgiyle kal...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, ne güzel söylemişsin öyle. Anne ve babalarımız bunları ilk doğduğumuz günden beri bize veriyorlar. Böyle bir eşi bulmak zaman ister tabi. Umarım o zamanı birgün bulurum:)Dediğin gibi Allah herkese anne ve babadan sonra böyle bir eş, sevgili nasip etsin. Amin...

Adsız dedi ki...

Birşey söylemeden geçemeyeceğim,
Anne babanın sevgisi farklıdır. diğer sevgi farklı. Eğer anne babanın sevgisi yeterli olsaydı, o ünlü konu Adem'le Havva'dan beri gündemi bu kadar işgal etmez, şu materyelist dünyada bile yaşamaya devam edemezdi.Tıpkı beton duvarların arasından azimle çıkan sarmaşıklar gibi.
İnsanalar bu kadar acı da çekmezdi. Anne baba sevgisi acıtmaz da diğeri kadar..İyi pansuman olur ama yarayı da kapatamaz maalesef.
Tekrar selamlar..
Gülnihal

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülnihal, tabi ki anne baba sevgisi bambaşka. Ama şu dünyada karşılık beklemeden seven o kadar az insan var ki. Anne baba sevgisi hayatta hiçbirşeyle karşılaştırılamaz... Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

okudukça biricik aşkımı kocamı anlatmışsın diyordum hepsi olmasada çocuklardan sonra tabi önceden hepsi vardıda :) eşim benim herşeyim allahım ayırmasın bizi çokk seviyorummmm onu hemde çokkk...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, ne güzel böyle bir eşin olması. Tabi o da çok şanslı senin gibi bir eşi olduğu için. Tatlımı tatlı iki evlat büyütmek kolaymı. Tabi bazen hayatta bazı şeylerden feragat etmemiz gerekiyor. Allah sizi hiçbirzaman ayırmasın canım benimmm...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

valla çok azı var biz de yav...:)
inşallah sana tamamına yakını uygun birileri denk gelir (zor böyle bir insan bulmak ya...)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, doğru söylüyorsun canım. Böyle insanı bulmak çok zor. Ama inşallah bulur böylesi beni :)))

neseileberaber dedi ki...

bende de var öyle hayatımda biri...
eşim canım..Allah en kısa zaman da sana da nasip eder inş. böyle birini :) mucukk

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, ne güzel eşinin de böyle olması. Kıymetinizi bilin birbirinizin. Aminn canım benim içinde:)) Kısmet. Bende öptüm:) Muck

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok haklısın! Varsa kıymetini bilmek lazım! Aslında tüm sevdiklerimizin! Paylaştığın için teşekkürler! Öptüm:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Seblacım,böyle bir insan varsa kıymet bilmek lazım arkadaşım. Çünkü böyle insan bulmak çok ama çok zor. Bende öptüm canım...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Böyle biri varsa bir biletde bana lütfen:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, valla bende o bileti beklemekteyim:))))

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği, ne dersin insan belkide sıkılır böyle birinden.Çünkü kötü yanları da var.
Belki hayal kırıklığına uğrar insan.
Ne bileyim bilinmez ki...
İyi baharlar arkadaşım.
Gülbahar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbahar, sıkılınır mı dersin?? Bilmem. Hiç hayatımda böyle bir insan olmadı benim. Sanırım ben sıkılmam:)) Tabi bazı farklı huyları olmalı sana göre.Yaşamadan bilinmez değilmi. Sanada iyi baharlar arkadaşım.

Bendeniz.. dedi ki...

HEPSİ TAM TEKMİL OLMAZ,BAZILARINDAN VAZGEÇMEK ZORUNDA KALICAKSIN..
SENİN İÇİN ELZEM OLANLARLA ÖRTÜCEKSİN OLMAYANLARI.
YADA OLDUĞU ZAMAN EMİN OL KIYMETİ BİLİNMEZ.ANCAK KAYBETTİKTEN SONRA FARKEDİLİR...
BULABİLMENİZİ DİLİYORUM BEN...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BenDenizcim, bulmak zor tatlım. Dediğin gibi bazılarından vazgeçmek gerek. Olmayanlarıda görmemek gerek. Böyle bir insan varmıdır dersin. Yoktur dimi. o yüzden bulmak imkansız gibi.

Adsız dedi ki...

Böyle bir insan varsa,
senden iyisini bulamaz sevgili muhabbet çiçeği,
her şey gönlünce olsun.Senin canın sağolsun.
Benim arkadaşıma öyleleri feda olsun.
Pembegül

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembegül, teşekkür ederim. Ama sanırım öyle insan bulmak çok zor. Kısmet:)) Sağol canım. Sevgiyle kal.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

AAAAAAAAAAAAH AAAAAh.Böyle biri nerde???Varsa hemen giderim herhalde bulurum onu.Bu kez ben bulurum.Ama yok be gülüm nerde kaldı böyleleri.Zaten bende bu yüzden yalnızımya gerçi buna yakın olsada razıyım ama o da yok işte.Bak yaramı deştim yine çiçeğim yaaa:((Şaka şaka...Ama gerçekten böyle birine o kadar ihtiyacım varki beni benle yaşayacak birine:)) Öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, çok zor böylesini bulmak tatlım. Bende çok yalnızım. Benim hep yaram deşiliyo:)) Benimde beni anlayan birine o kadar ihtiyacım varki... Ama kısmey gökkuşağım. Dediğin gibi ahhhh ahhhh:) Öptüm bende seni.